Tulevaisuus

Anonyymi

Saavat varmasti kokea mitä tarkoittaa nuorisipsykiatrinenlaitos , ja -hoito. Eiköhän noissa laitoksissa saa selvittää peruskoulunsa loppuun, lahjaksi tämän yhteiskunnan veronmaksajilta.

24

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin..ketkä saavat kokea?

      • Anonyymi

        Sepä on arvoitus😦


    • Anonyymi

      Totta. Hävettäs olla noiden äitien asemassa.

      • Anonyymi

        Ai äitien, mut ei isien?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai äitien, mut ei isien?

        Selvä tapaus, ”ehkä” Rapakaljaa juova ukko. Syyttää äitejä tietysti kun ei ole omia lapsia. Olettaa, että lapset on aina pelkästään äitien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai äitien, mut ei isien?

        Ongelmalapsilla on yleensä vain yh-äiti, omasta halustaan. Matuilla ja mustalaisilla on myös ongelmavanhemmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmalapsilla on yleensä vain yh-äiti, omasta halustaan. Matuilla ja mustalaisilla on myös ongelmavanhemmat.

        Siinä taas yks suuri Tietäjä 😆 Äidithän ne on aina kaikkeen syypäitä, eivät pidä kuria, eivätkä osaa lapsiaan oikein piestä. Ja vielä yh:ksi kehtaavat haluta ja pistävät pihalle kaikki mukavat, kunnolliset ja vastuuntuntoiset miehet.
        Tiesitkö, että Tilastokeskuksen mukaan esim. 39 % ensimmäisistä avioliitoista päätyy eroon? Ai niin, sekin on tietysti vain niiden naisten syy 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmalapsilla on yleensä vain yh-äiti, omasta halustaan. Matuilla ja mustalaisilla on myös ongelmavanhemmat.

        Yksinhuoltajuus on muuten nyky-Suomessa harvinaista. Suurimmalla osalla lasten vanhemmista on yhteishuoltajuus. Ja on kaikilla lapsilla mun biologiassa opittujen tietojen mukaan myös isä, jos ei satu olemaan kuollut 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmalapsilla on yleensä vain yh-äiti, omasta halustaan. Matuilla ja mustalaisilla on myös ongelmavanhemmat.

        Yh äitejä on monenlaisia. Minä olen raitis työssäkäyvä yh äiti. Lapseni ei kiusaa eikä hakkaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinhuoltajuus on muuten nyky-Suomessa harvinaista. Suurimmalla osalla lasten vanhemmista on yhteishuoltajuus. Ja on kaikilla lapsilla mun biologiassa opittujen tietojen mukaan myös isä, jos ei satu olemaan kuollut 🤔

        Meillä yhteishuoltajuus vain paperilla. En sen kummemmin avaa tilannetta,mutta yleensä äidit sen isomman vastuun kantaa. Monet isät rellestää. Mutta se siitä. Lapseni on kiltti ja jopa joutunut opettelemaan pitämään puoliaan. Onneksi häntä ei sentään kiusata eikä hän kiusaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä yhteishuoltajuus vain paperilla. En sen kummemmin avaa tilannetta,mutta yleensä äidit sen isomman vastuun kantaa. Monet isät rellestää. Mutta se siitä. Lapseni on kiltti ja jopa joutunut opettelemaan pitämään puoliaan. Onneksi häntä ei sentään kiusata eikä hän kiusaa.

        Normaaleja harrastuksia,mieleisiä tietenkin,kotona normaalit ruoka ajat,rakkautta,kuuntelua ja juttelua. Yhdessäoloa. Kavereita voi tuoda kotiin,omalla pihalla leikkiä ja olla. Ei pääse väkivaltaa tapahtumaan. Itse karsisin pois semmoiset kaverit heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaaleja harrastuksia,mieleisiä tietenkin,kotona normaalit ruoka ajat,rakkautta,kuuntelua ja juttelua. Yhdessäoloa. Kavereita voi tuoda kotiin,omalla pihalla leikkiä ja olla. Ei pääse väkivaltaa tapahtumaan. Itse karsisin pois semmoiset kaverit heti.

        Ovat lapsia ja lapsellisia .
        Vastuu opettajilla ja rehtoreilla , koska
        oli koulun pihalla se tapahtuma.
        Koulussa pitäisi lapsia ohjata
        vainhyviin harrastuksiin ja
        auttelemaan vaikka mummojen ja pappojen
        pihojen haravoimisessa .
        Ja mummojen kauppa asioiden käymisessä.
        ( mummo on tässä myönteisessä merkityksessä
        koska jokaisella on varmaan se mummo , jota voi autella ja usein mummo saattaa antaa sitten juoksupalkkaakin asioiden toimittamisesta).
        Jos mummo tai pappa on jo vanhoja niin
        heille voi vaikka tiskata astioita ja siivota.)
        Siitä tulee ainakin hyvä mieli .itselle sekä
        mummolle.




        .


      • Anonyymi

        Minä olen YH-isä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen YH-isä.

        Tsemppiä sulle ja kaikille muillekin yh-vanhemmille! Toivottavasti et ikinä joudu maalitettavaksi samalla tavalla kuin äidit tässä ja monessa muussakin keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat lapsia ja lapsellisia .
        Vastuu opettajilla ja rehtoreilla , koska
        oli koulun pihalla se tapahtuma.
        Koulussa pitäisi lapsia ohjata
        vainhyviin harrastuksiin ja
        auttelemaan vaikka mummojen ja pappojen
        pihojen haravoimisessa .
        Ja mummojen kauppa asioiden käymisessä.
        ( mummo on tässä myönteisessä merkityksessä
        koska jokaisella on varmaan se mummo , jota voi autella ja usein mummo saattaa antaa sitten juoksupalkkaakin asioiden toimittamisesta).
        Jos mummo tai pappa on jo vanhoja niin
        heille voi vaikka tiskata astioita ja siivota.)
        Siitä tulee ainakin hyvä mieli .itselle sekä
        mummolle.




        .

        Ja jos olisi tapahtunut kaupan pihassa, niin vastuu olisi kauppiaalla ja kaupan työntekijöillä? Tai jos kirjaston pihalla, niin vastuu sivistystoimenjohtajalla ja kirjaston virkailijoilla?
        Anteeksi vaan, mutta olen hyvin vahvasti eri mieltä.

        Tuosta mummojen ja pappojen auttamisesta olen samaa mieltä, se olisi hieno asia. Mutta ei nyt sentään ulkoisteta kaikkea vastuuta itseltä ja vanhemmilta täysin ulkopuolisille.


    • Anonyymi

      Sääli tekijöitä,pilasivat itsensä ja maineensa lopullisesti.Tekoa ei koskaan unohdeta, ja siitä heidät aina jatkossa muistetaan.Ei tuollainen unohdu paikkakunnalla koskaan.Ei, vaikka uhri paranisikin.Tekijöistä jää muille päällimmiseksi muistoksi tuo väkivallan teko,eivätkä he pääse mainettaan koskaan karkuun.

      Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeään.Pitänee vanha sanonta paikkaansa.
      Hölmöyttään pilasivat omat maineensa, lopullisesti.

      • Anonyymi

        Näyttää CVssä hyvälle 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää CVssä hyvälle 👍

        Kyllä👍


    • Anonyymi

      Kyllä se totta on että Suomessa nautitaan ja saadaan tyydytystä kun toisilla menee heikommin...
      Ollaan niin tietäjiä ja kovaa jätkää, mutta todellisuudessa juoruilevia vahingoniloisia pelkureita.
      Nämä aikuoset ovat suurempia pelkureita kun nämä ala-aste ikäiset Lapset, pahoinpitelijät, jotka ovat hädintuskin teini-iässä. Näille nettisankareille jos kenelle soisin selkäsaunan.
      Elämänkoululaiset joilla on henkinen kehitys pysähtynyt ennen aikuisuutta eivät näin rajuja ja järkyttäviä asioita pysty käsittelemään. Ei ole työkaluja ja kapasiteettia..
      Silloin menee ns. tunteisiin. Ja se näkyy täällä vihanpurkauksina ja asialla mässäilynä.

      • Anonyymi

        Älä puolustele heitä!!


      • Anonyymi

        Kirjoitit todella hyvin ja ytimekkäästi! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Pidät ajatuksillasi vielä uskoani ihmiskuntaan yllä 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit todella hyvin ja ytimekkäästi! Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Pidät ajatuksillasi vielä uskoani ihmiskuntaan yllä 🙂

        Kyllä se totta on että Suomessa nautitaan ja saadaan tyydytystä kun toisilla menee heikommin...

        Tarkoitin tietenkin tätä kommenttia 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puolustele heitä!!

        Väitin näitä Aikuisia pelkureiksi. Jos se on puolustamista sinun mielestäsi niin mitäs sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitin näitä Aikuisia pelkureiksi. Jos se on puolustamista sinun mielestäsi niin mitäs sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Väitin näitä Aikuisia pelkureiksi. Jos se on puolustamista sinun mielestäsi niin mitäs sitten. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

        Niinpä. Jos näillä pelkurimaisilla, täydellisillä, koskaan virheitä tekemättömillä äo on tasoa ameba, on vaikeaa saada rakentavaa keskustelua mistään aikaiseksi. Harmi sinänsä, heidän puolesta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe