Anonyymille vieno pyyntö

Sulla on usein osuvia heittoja ja selvästikin sanottavaa ja annettavaa palstalle. Kannustan avaamaan profiilin ja kuvaamaan itseäsi edes parilla sanalla. Kuva ois kiva yllätys.

Nimittäin omasta puolestani voin sanoa, että Nimmarin kanssa on paljon haaskempi huastella 😉

Kukaan ei voi Nimmariasi sinuksi tunnistaa.

9

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka anonyymi, tänne kirjoittaa useita ihmisiä.

• Anonyymi

Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
        Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
        Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin.

Jos olet se uskonlahkon uhri, varaa aika terveyskeskukseen tai soita johonkin auttavaan numeroon, sieltä neuvotaan miten saat hoitoa itsellesi.

• Sukkela kysymys 🤔

Kannustuksena vielä että Nimmarilla voi aloittaa ja vastata myös Anonyyminä.

• Anonyymi

Harkitsen asiaa.

• Käytöskukka

Hyvä! Älä ota paineita... tee just kuten itsestä parhaalta tuntuu. Aidosta itsestäsi.

• Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

Hyvä! Älä ota paineita... tee just kuten itsestä parhaalta tuntuu. Aidosta itsestäsi.

🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.

JuuriKIN niin 😊

• Anonyymi kirjoitti:

JuuriKIN niin 😊

Eipä sillä tavalla tartte tietääkään, mutta keskustelu on helpompaa ja selkeämpää nimmareilla 😉 Jokainen saa kuitenkin tehhä niinku ite tahtoo tai parhaaks näkkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä

Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod
      Maailman menoa
      348
      2212
    2. Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty

niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul
      Ikävä
      38
      1987
    3. Voi minkä rikoksen teki

Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis
      Kuhmo
      67
      1469
    4. Torniolainen Tiiliä lukemaan

Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.
      Tornio ja Haaparanta
      3
      1285
    5. Mitä olen tehnyt

Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet
      Ikävä
      88
      1189
    6. Mitä haluaisit

Sanoa minulle nyt? En ole tätä kysynytkään pitkään aikaan🤔
      Ikävä
      79
      1185
    7. Pitkään kestänyt ihastuminen

Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen
      Ikävä
      99
      1178
    8. Tuon sinulle jännitystä

Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.
      Ikävä
      114
      1071
    9. Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.

Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain
      NATO
      209
      1050
    10. Kumpa kaikkeen vois palata

Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin
      Ikävä
      11
      1020
    Aihe