Anonyymille vieno pyyntö

Sulla on usein osuvia heittoja ja selvästikin sanottavaa ja annettavaa palstalle. Kannustan avaamaan profiilin ja kuvaamaan itseäsi edes parilla sanalla. Kuva ois kiva yllätys.

Nimittäin omasta puolestani voin sanoa, että Nimmarin kanssa on paljon haaskempi huastella 😉

Kukaan ei voi Nimmariasi sinuksi tunnistaa.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka anonyymi, tänne kirjoittaa useita ihmisiä.

      • Anonyymi

        Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
        Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsena pidin itseäni niin olemattomana, että lääkäriinkään ei kannataisi mennä. Olen niin vähäpätöinen, ettei minua kannattaisi parantaa, ja häiritä lääkäreitä.
        Minut oli kasvatettu niin, et oo mitään. Lapset kaiken alapuolella. Nykyään on päinvastoin.

        Jos olet se uskonlahkon uhri, varaa aika terveyskeskukseen tai soita johonkin auttavaan numeroon, sieltä neuvotaan miten saat hoitoa itsellesi.


      • Sukkela kysymys 🤔

        Kannustuksena vielä että Nimmarilla voi aloittaa ja vastata myös Anonyyminä.


    • Anonyymi

      Harkitsen asiaa.

      • Hyvä! Älä ota paineita... tee just kuten itsestä parhaalta tuntuu. Aidosta itsestäsi.


      • Anonyymi
        Käytöskukka kirjoitti:

        Hyvä! Älä ota paineita... tee just kuten itsestä parhaalta tuntuu. Aidosta itsestäsi.

        🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣 et voi tietää kuka täällä vastailee.

        JuuriKIN niin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        JuuriKIN niin 😊

        Eipä sillä tavalla tartte tietääkään, mutta keskustelu on helpompaa ja selkeämpää nimmareilla 😉 Jokainen saa kuitenkin tehhä niinku ite tahtoo tai parhaaks näkkee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe