Romu-Keisari kunnanjohtajaksi

Anonyymi

Ehdotukset uudesta kuntaliitoksesta on syytä ottaa vakavasti. Uudeksi kunnanjohtajaksi sopisi ehdottomasti itse Romu-Keisari, jos hän vain suostuisi keisarista kunnanjohtajaksi alentamaan itsensä.

Keisarilla on valmiiksi nuija ja muija, jonka hän nimittänee kunnansihteeriksi. Viivoja vetelemään kunnanhallituksen kokoukseen esityspöytäkirjaan.

Uudelta kunnanjohtajalta sopinee odottaa keisarillista jämäkkyyttä kitkemään kunnastaan luuserit, sossut, alkoholistit, mielenterveysongelmaiset, kateelliset ynnä katkerat ihmisluonteet.

Työsarkaa tulee riittämään. Mutta tuon kaiken jälkeen Uus-Uurainen olisi onnentäyteinen, rauhaisa ja sopuisa paikka hymyilevien ja raittiiden kuntalaisten elää ja lisääntyä ratapölkkysängyissään olkitäytteisten patjojen rapinan säestyksellä.

10

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sinä olet noita kaikkea alkoholistista lähtien joudut ensimmäisten joukossa ulkoruokintaan kylästä

• Anonyymi

Ja sinä räkötöt yhtä ja samaa, aiheesta toiseen. Mene nyt ottamaan se tarvitsemasi huikka. Siitä puhe, mistä puute.

• Anonyymi

Ylläpito, tämä jatkuva alkoholisti-räksytyskö ja nimittely ok, vastakommentit ei?

• Anonyymi

Ulkoruokintaan kylästä? Uurainen pysyy katsos paikoillaan kuvitellusta liitoksesta huolimatta. Ja minä pysyn edelleen työpaikassani, veroja maksaen, ettei sinulle tule nälkä ja ennenkaikkea nestehukka...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkoruokintaan kylästä? Uurainen pysyy katsos paikoillaan kuvitellusta liitoksesta huolimatta. Ja minä pysyn edelleen työpaikassani, veroja maksaen, ettei sinulle tule nälkä ja ennenkaikkea nestehukka...

Eli uurainen pitää hävittää kartalta kiitos hei 👋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli uurainen pitää hävittää kartalta kiitos hei 👋

Puutunpa asiaan minäkin. Olen sivusta seurannut kirjoitteluasi eri saiteilla. Joku sinulla
        nyt on pahemman kerran vinksallaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puutunpa asiaan minäkin. Olen sivusta seurannut kirjoitteluasi eri saiteilla. Joku sinulla
        nyt on pahemman kerran vinksallaan.

Katoppa peiliin mitä näkyy??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katoppa peiliin mitä näkyy??

Näkyy sun katkera pärstäsi, kun kiilasit eteeni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näkyy sun katkera pärstäsi, kun kiilasit eteeni.

Voi ihgua tätä väittelyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ihgua tätä väittelyä

Huomaatkos itse tilanettasi, ikuinen kakkonen Turha pyöriä, kun ei irtoa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe