USKOMATONTA !

Soneran liittymä

Mul on soneran liittymä, asun saksassa ja kun lähetän txt-viestin jollekkin suomeen ja kun minulle vastataan, niin sama txt vastaus viesti tulee noin tunnin välein uudestaan ja uudestaan, ainakin 25-40 kertaa, TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ.
Eikö operaattorit saa hommia toimimaan vaan onko tämäkin uskollisen asiakkaan rahastusta?

8

1284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • verkkotieturi

Joskus viestit jäävät verkkoon pyörimään, eikä viestikeskus saa viestiä että viesti olisi mennyt perille. Silloin se yrittää kokoajan laittaa viestiä sinulle uudestaan ja uudestaan, mutta lopettaa viestin lähettämisen vasta kun saa kuittauksen viestin perille menosta. Tämä on ikävä juttu.

Viestin lähettäjän pitäisi soittaa operaattorin asiakaspalveluun ja pyytää kyseistä viestiä poistamaan verkosta harhailemasta. Viestistä on kuitenkin vain yhden kerran laskutettu.

• Lähetin muutama vuosi sitten kaverilleni tekstiviestin. Odotin tunnin, kaverilta ei kuulunut vastausta. Tekstasin uudelleen, sovimme ajan milloin tapaamme missäkin.

Ulos lähtiessäni odotin sopimassamme paikassa sovittuun aikaan. Kaveria ei näkynyt misään. Kiertelemään lähdettyäni kaveri olikin toisessa paikassa.

Kävi ilmi, että hänelle oli ihan viimeiseksi tullut se viesti jonka minä olin lähettänyt ensimmäiseksi. Viestissä olin ehdottanut eri paikkaa tapaamiselle kuin mitä oli sittemmin sovittu.

• kikka

Sama juttu kävi kun kaveri lähetti viestin että myöhästyy tapaamisesta.

Sain viestin vasta klo 20 illalla kun lähetti sen klo 11 aamupäivällä.

• marjukka

Paras vaihtaa operaattoria.Tällä hetkellä ainoa
      Suomalainen operaattori on dna ja se parantaa
      palvelujaan koko ajan.Unohtakaa vanhat ongelmat!
      Ne on saatu kuntoon ja nykyinen palvelu huippu-
      luokkaa aina liittymänmyyjiin asti.

• Maija

jos tietäisit edes vähänkään asioista niin tietäisit myös että tuo viestin verkkoon pyörimään jääminen on operaattorista riippumaton.

• Operaattori_2

Joo toi vaihda operaattoria kehotus, on yhtä järkevä kuin "älä mee Saksaan". Pysy kotona ja pidä puhelin kiinni niin ei häiritse tekstarit. Voipi olla vika puhelimessa, linkissä, softassa, jossain operaattorissa välillä, lähettäjässä....
        omassa päässä.

• mä.

Tekstarit maksavat tasan saman verran, lähetät niitä kotimaahan tai ulkomaille => kannattaa ostaa paikallinen SIM.

• soneran liittymä

joo joo, on mulla paikallinen vodafone myös, mutta käytössäni on myös soneran liittymä koska se on suomalaisen yrityksen liittymä jonka palveluksessa olen, siksi on (myös) sonera.
        On kyllä hauskaa ja ärsyttävää toi viestien uudelleen tulo, ja ihmettelen ettei nykytekniikalla sitä "kuntoon" saada... Ja eikä se liittymän vaihdolla parane...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      87
      1724
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1232
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      68
      915
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      818
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      731
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      722
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      671
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe