Mul on soneran liittymä, asun saksassa ja kun lähetän txt-viestin jollekkin suomeen ja kun minulle vastataan, niin sama txt vastaus viesti tulee noin tunnin välein uudestaan ja uudestaan, ainakin 25-40 kertaa, TODELLA ÄRSYTTÄVÄÄ.
Eikö operaattorit saa hommia toimimaan vaan onko tämäkin uskollisen asiakkaan rahastusta?
USKOMATONTA !
8
1295
Vastaukset
- verkkotieturi
Joskus viestit jäävät verkkoon pyörimään, eikä viestikeskus saa viestiä että viesti olisi mennyt perille. Silloin se yrittää kokoajan laittaa viestiä sinulle uudestaan ja uudestaan, mutta lopettaa viestin lähettämisen vasta kun saa kuittauksen viestin perille menosta. Tämä on ikävä juttu.
Viestin lähettäjän pitäisi soittaa operaattorin asiakaspalveluun ja pyytää kyseistä viestiä poistamaan verkosta harhailemasta. Viestistä on kuitenkin vain yhden kerran laskutettu. Lähetin muutama vuosi sitten kaverilleni tekstiviestin. Odotin tunnin, kaverilta ei kuulunut vastausta. Tekstasin uudelleen, sovimme ajan milloin tapaamme missäkin.
Ulos lähtiessäni odotin sopimassamme paikassa sovittuun aikaan. Kaveria ei näkynyt misään. Kiertelemään lähdettyäni kaveri olikin toisessa paikassa.
Kävi ilmi, että hänelle oli ihan viimeiseksi tullut se viesti jonka minä olin lähettänyt ensimmäiseksi. Viestissä olin ehdottanut eri paikkaa tapaamiselle kuin mitä oli sittemmin sovittu.- kikka
Sama juttu kävi kun kaveri lähetti viestin että myöhästyy tapaamisesta.
Sain viestin vasta klo 20 illalla kun lähetti sen klo 11 aamupäivällä.
- marjukka
Paras vaihtaa operaattoria.Tällä hetkellä ainoa
Suomalainen operaattori on dna ja se parantaa
palvelujaan koko ajan.Unohtakaa vanhat ongelmat!
Ne on saatu kuntoon ja nykyinen palvelu huippu-
luokkaa aina liittymänmyyjiin asti.- Maija
jos tietäisit edes vähänkään asioista niin tietäisit myös että tuo viestin verkkoon pyörimään jääminen on operaattorista riippumaton.
- Operaattori_2
Joo toi vaihda operaattoria kehotus, on yhtä järkevä kuin "älä mee Saksaan". Pysy kotona ja pidä puhelin kiinni niin ei häiritse tekstarit. Voipi olla vika puhelimessa, linkissä, softassa, jossain operaattorissa välillä, lähettäjässä....
omassa päässä.
- mä.
Tekstarit maksavat tasan saman verran, lähetät niitä kotimaahan tai ulkomaille => kannattaa ostaa paikallinen SIM.
- soneran liittymä
joo joo, on mulla paikallinen vodafone myös, mutta käytössäni on myös soneran liittymä koska se on suomalaisen yrityksen liittymä jonka palveluksessa olen, siksi on (myös) sonera.
On kyllä hauskaa ja ärsyttävää toi viestien uudelleen tulo, ja ihmettelen ettei nykytekniikalla sitä "kuntoon" saada... Ja eikä se liittymän vaihdolla parane...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"688893Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275016Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133874Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102681Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html402619- 241737