Almera -06 aukoo ovet itsestään. Mistä johtuu? Jos ovet avaa vahigossa itse, niin ne
lukittuvat hetken kuluttua, mikäli ovea ei avata. Tämä ominaisuus siis toimii. Ovet
ovat olleet kuitenkin useamman kerran lukitsematta vaikka olen ne lukinnut
poistuttuani autosta. Almerassa on myös sellainen ominaisuus että avausnappia
kerran painaessa kuuluisi pelkän kuljettajan oven avautua ja vasta toisella
painalluksella kaikki ovet. Tämä peli ei kuitenkaan niin toimi, vaan avaa kaikki
kerralla. Liittyykö tämä jotenkin NATS - järjestelmään ja mikähän se natsi on muuta
kuin joku ajonesto?
Keskuslukitus
Anonyymi
5
264
Vastaukset
- Anonyymi
Se johtuu pelkästään siitä, että olet vaan ajanut autollasi, ja kaikki huollot ovat unohtuneet ihan täysin. Auto kun ei ole mikään tietokone, joka kestää fyysisesti alusta loppuun tekemättä sille koko elinaikana oikeastaan yhtään mitään....😁😄
- Anonyymi
Oletpa hauska kerrassaan. Oikein naurattaa. Parastasiko laitoit???
- Anonyymi
Tekniikassa ei ole mitään vikaa, toimii kuin uutena????🧐🧐🧐
- Anonyymi
Tä???
- Anonyymi
Ei siinä vikaa olekaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051004
- 96844
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap93749- 75642
- 48635
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16560- 34486
- 43472
- 44459
- 25455