Almera -06 aukoo ovet itsestään. Mistä johtuu? Jos ovet avaa vahigossa itse, niin ne
lukittuvat hetken kuluttua, mikäli ovea ei avata. Tämä ominaisuus siis toimii. Ovet
ovat olleet kuitenkin useamman kerran lukitsematta vaikka olen ne lukinnut
poistuttuani autosta. Almerassa on myös sellainen ominaisuus että avausnappia
kerran painaessa kuuluisi pelkän kuljettajan oven avautua ja vasta toisella
painalluksella kaikki ovet. Tämä peli ei kuitenkaan niin toimi, vaan avaa kaikki
kerralla. Liittyykö tämä jotenkin NATS - järjestelmään ja mikähän se natsi on muuta
kuin joku ajonesto?
Keskuslukitus
Anonyymi
5
136
Vastaukset
- Anonyymi
Se johtuu pelkästään siitä, että olet vaan ajanut autollasi, ja kaikki huollot ovat unohtuneet ihan täysin. Auto kun ei ole mikään tietokone, joka kestää fyysisesti alusta loppuun tekemättä sille koko elinaikana oikeastaan yhtään mitään....😁😄
- Anonyymi
Oletpa hauska kerrassaan. Oikein naurattaa. Parastasiko laitoit???
- Anonyymi
Tekniikassa ei ole mitään vikaa, toimii kuin uutena????🧐🧐🧐
- Anonyymi
Tä???
- Anonyymi
Ei siinä vikaa olekaan!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892