Aihe

Hyvää seuraa vailla :P

Anonyymi

Moi, oon siis kohta 14v tyttö, harrastuksii löytyy paljon ja vapaa-aikaa on aika vähän. Mut nyt ku ei minnekkää koronan takia vielä pääse ni olis kiva jos tutustuis uusiin ihmisiin ja löytäs vaikka kesäks muuta seuraa ku vanhat tutut kaverit :)

5

<50

Vastaukset

• Missä päin asut? :) onks sul snp tai ig? :) mäki etin kesäks seuraa ja muutenki, täytän tossa kesäkuun lopulla 14. Poika oon :)

• Juu sut tunnenki jo 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Juu sut tunnenki jo 😄

Luoja kiittäköön että tunnet😂 :)

• Netistä ei löydä kavereita saatikka suhteita.

• Kyllä mulla vaa parhaat kaverit on netin kautta alkujaa tullu :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      17068
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      147
      14228
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      139
      8845
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      246
      7885
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1846