Palvelu huittislaisissa kaupoissa

Anonyymi

Koko ajan toitotetaan sitä, että osta Huittisista, omalta paikkakunnalta. Hyvä ajatus. Mutta: palvelu on lähes liikkeessä kuin liikkeessä ylimielistä.

Ihan tavallinen, asiallinen, koulutettu palkansaaja saa kauppojen asiakkaana ylimielistä palvelua. Miksi?
Eipä se kaupassa työskentely ketään nosta jalustalle. Ystävällisempää asennetta kiitos, niin viitsisikin ostaa asiansa kotikylältä.

96

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikait ne nuoret aina jaksa hymyillä teille, haiseville harvahampaille,
      niillä kun on myös oma elämä ja sen ilot ja surut.

      • Anonyymi

        Kaikki hampaat on tallella ja peseydynkin joka päivä, mutta tämä kommentti kertookin juuri kaiken huittislaisesta” palvelukulttuurista.”


      • Anonyymi

        Kukaan jaksa lörttömahaisille äijille hymyillä. Lihaksikkaille kyllä.


      • Anonyymi

        Oma elämä iloineen ja suruineen pitää jättää sinne takahuoneen pukukaappiin. En minäkään jaksaisi hymyillä näille vanhoille ja haiseville kaljamahoille, siksi tuli opiskeltua ja pääsin siistiin työhön pankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma elämä iloineen ja suruineen pitää jättää sinne takahuoneen pukukaappiin. En minäkään jaksaisi hymyillä näille vanhoille ja haiseville kaljamahoille, siksi tuli opiskeltua ja pääsin siistiin työhön pankkiin.

        Nii i sanotaan että nainen istuu rahakirstun päällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nii i sanotaan että nainen istuu rahakirstun päällä.

        Khyyl ja nätillä kropalla ja naamalla saa naitua lissää rahhaa. Miks kylän rumimmat ja rikkaimmat saa nätit muijat????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma elämä iloineen ja suruineen pitää jättää sinne takahuoneen pukukaappiin. En minäkään jaksaisi hymyillä näille vanhoille ja haiseville kaljamahoille, siksi tuli opiskeltua ja pääsin siistiin työhön pankkiin.

        Juuri näin. Ei ole pakko täyttää hyllyjä koko ikäänsä. Näkyyhän se pidemmän päälle naamasta, vaikka kuinka yksinkertainen ihminen on kyseessä.
        Kandee opiskella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma elämä iloineen ja suruineen pitää jättää sinne takahuoneen pukukaappiin. En minäkään jaksaisi hymyillä näille vanhoille ja haiseville kaljamahoille, siksi tuli opiskeltua ja pääsin siistiin työhön pankkiin.

        eikös pankin luukulla tarvitse hymyillä asiakkaille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikös pankin luukulla tarvitse hymyillä asiakkaille?

        "eikös pankin luukulla tarvitse hymyillä asiakkaille?"

        Millä luukulla? Mun luukkuni meni Poriin. Ja missä ne luukut enää on edes auki?


    • Anonyymi

      Aivan saman huomannut.
      Lautturista et hymyä saa keneltäkään. Miten kaikki hapannaamat ovat sinne kerääntyneet?

      • Anonyymi

        Tokmanni... ja kaikki pikkuliikkeet keskustassa sekä kylän ainut urheilukauupa! Huh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmanni... ja kaikki pikkuliikkeet keskustassa sekä kylän ainut urheilukauupa! Huh!

        Oot ilmeisen epätoivottu asiakas, jos et missään sulle hymy irtoo.


      • Anonyymi

        Onneks on kauppias joka hoitaa homman. On muuten mukava ja asiakaspalveluhenkinen. Toiset myyjät siellä on kyllä työhonsä kyllästyneen olosia. Mut toisaalta mistä sitä tietää vaikka ei annettas palvella? Monasti kaupoissa työ ja tehtbät on niin kellotettu a ettei oo aikaa ja lupaa palvella hyvin. Viehän se humynkin mennessään jos ei duunissa oo enää kivaa.


      • Anonyymi

        Kyllä siihe aikaako Elma piti putikkia olimeinaa asiakaspalvelua varsinkin lihatiskillä. Hymyili Pentti ja Elma kilvan asiakkaille ,tänäpänä entisen siwan nykyää piäni koon henkilökunta on todella ammattinsa osaavia nuoria naisia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks on kauppias joka hoitaa homman. On muuten mukava ja asiakaspalveluhenkinen. Toiset myyjät siellä on kyllä työhonsä kyllästyneen olosia. Mut toisaalta mistä sitä tietää vaikka ei annettas palvella? Monasti kaupoissa työ ja tehtbät on niin kellotettu a ettei oo aikaa ja lupaa palvella hyvin. Viehän se humynkin mennessään jos ei duunissa oo enää kivaa.

        Nimenomaan työhönsä kyllästyneitä. Kierretään kylästä toiseen ja marketista toiseen ja aina sama hapan naamataulu seuraa mukana.
        Onko asiakkaan vika kun ei jaksa hymyillä vai onko tilipussi liian pieni??
        Ottakaa kauppiaat nuoria iloisia miehiä töihin niillä on asenne kohillaan ja laittakaa nää hapannaamat kotiinsa vessoja jynssään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan työhönsä kyllästyneitä. Kierretään kylästä toiseen ja marketista toiseen ja aina sama hapan naamataulu seuraa mukana.
        Onko asiakkaan vika kun ei jaksa hymyillä vai onko tilipussi liian pieni??
        Ottakaa kauppiaat nuoria iloisia miehiä töihin niillä on asenne kohillaan ja laittakaa nää hapannaamat kotiinsa vessoja jynssään.

        Osuuskaupassa oli kerran oikein ystävällinen ja komea nuori kassapoika. Aina jonotin hänen kassalle ja taisi muutama muukin niin tehdä.
        Siisti tukka ja aina hymyili. Oliko Kokemäeltä.
        Hakekaa lauma sellasii ässään ja lautturiin ni alkaa kauppa kukoistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot ilmeisen epätoivottu asiakas, jos et missään sulle hymy irtoo.

        Onkohan sulla jäänyt kauppakouluki käymättä? Voi Jeesus. Etkö sä ymmärrä, että asiakas sen rahan sinne kauppaan tuo, et sinä. Asiakas ei ole koskaan epätoivottu. Voi Jeesus sun pyhää yksinkertaisuutta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan sulla jäänyt kauppakouluki käymättä? Voi Jeesus. Etkö sä ymmärrä, että asiakas sen rahan sinne kauppaan tuo, et sinä. Asiakas ei ole koskaan epätoivottu. Voi Jeesus sun pyhää yksinkertaisuutta..

        Ite oot vissiin pyhässä yksinkertaisuudessas kuvitellut olevasi ihan kuningas. Vaikkakin koulu on käytynä, niin siltikikn niitä ei toivottuja asiakkaita myyjien silmissä on. Todennäköisesti juuri sinä kaikessa yksinkertaisuudessas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuuskaupassa oli kerran oikein ystävällinen ja komea nuori kassapoika. Aina jonotin hänen kassalle ja taisi muutama muukin niin tehdä.
        Siisti tukka ja aina hymyili. Oliko Kokemäeltä.
        Hakekaa lauma sellasii ässään ja lautturiin ni alkaa kauppa kukoistaa.

        Tais olla t:nimi Emmpu Ky..... tämä kun laitoi monelle tyttölle ja naiselle
        hormoonit hyrräämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks on kauppias joka hoitaa homman. On muuten mukava ja asiakaspalveluhenkinen. Toiset myyjät siellä on kyllä työhonsä kyllästyneen olosia. Mut toisaalta mistä sitä tietää vaikka ei annettas palvella? Monasti kaupoissa työ ja tehtbät on niin kellotettu a ettei oo aikaa ja lupaa palvella hyvin. Viehän se humynkin mennessään jos ei duunissa oo enää kivaa.

        Et kai nyt meinaa, että palvelu on kellotettu ja että hymyily veisi aikaa?
        Samalla kun Lautturissa heittää sitä HK:n sinistä hyllyyn voisi vallan mainiosti edes vilkaista asiakasta ja hymyillä asiakkaalle. Kyrmyniskat ei tähän vain taivu.
        Kiitos Lidlin henkilökunnalle iloisesta ja hyvästä palvelumeiningistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tokmanni... ja kaikki pikkuliikkeet keskustassa sekä kylän ainut urheilukauupa! Huh!

        Juu urheilu marketissa ei noteerata asiakasta mitenkään mut joissakin pikkukaupoissa saa ihan ok palvelua, esim freezer siellä sanna


      • Anonyymi

        Saattaapi olla huonon työ ilmapiirin syytä,. Ainaki väen vaihtuvuus kassoilla on suht suurta. Joku käy pari kuukautta viihtymässä ja sit häviää. Muutonki tuntuu et palvelu on jääny sen uuden "lounashomman" jalkoihin. Ilmapiiri on ihan eri kun entisen kauppiaan aikaan. Ei silti on siä asiat varmaan paljon huonomminkin ollu joskus


    • Anonyymi

      Minä oo niin ruma, että ne hymyilee aina ja kun oo ovella menossa
      niin alkavat nauramaa.

    • Anonyymi

      Lautturissa on sentään Tanja ja Tarja. Iso kiitos heille hyvästä palvelusta. Sitten näitä lyhytkasvuisia lyhyttukkaissia rillipäitä on kymmenkunta. Nämä voi pistää takahuoneeseen kuormaa purkaan.
      Mies sivusta

    • Anonyymi

      Anna palaute kasvokkain ja kirjallinen palaute myymäläpäälliköille. Nosta kytkintä ja vaihda paikkakuntaa toiselle puolelle Suomea.

      • Anonyymi

        Osuiko pahasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko pahasti?

        Varmaankin. Miksi asiakkaan pitäisi vaihtaa paikkakuntaa jos kaupan työntekijät on kelvottomia. Oikeammin palaute kauppiaalle usein tervehdyttää tilannetta,
        Naiset työntekijöinä syövät kaupan tulosta mekittävästi. Jos iso market jonka pallkalistoilla on 90 henkilöä ja joista 75 on naisia, muuttaisi konseptia ja palkkaisi työhön miehiä, niin pärjättäisi todennäköisesti 50 henkilöllä, työtulokset paranisivat, sairauslomat poistuisivat, myymälä menestyisi paremmin ja asiakkaat olisivat tyytyväisempiä.
        Miehet ovat todistetusti ahkerampia, tunnollisempia, kykeneviä itsenäiseen työskentelyyn, luotettavampia ja vastuuntuntoisempia. Lisäksi heillä on uskallus tehdä itsenäisesti päätöksiä toisin kuin naisilla, jotka siirtäisivät kaikki seuraavaan päivään kun joku päätöksentekoon kykenevä on paikalla.
        Lisäksi työkohteeseen riittää yksi mies, kolmen naisen tilalle.
        Mikä estää tekemästä kannattavaa tulosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin. Miksi asiakkaan pitäisi vaihtaa paikkakuntaa jos kaupan työntekijät on kelvottomia. Oikeammin palaute kauppiaalle usein tervehdyttää tilannetta,
        Naiset työntekijöinä syövät kaupan tulosta mekittävästi. Jos iso market jonka pallkalistoilla on 90 henkilöä ja joista 75 on naisia, muuttaisi konseptia ja palkkaisi työhön miehiä, niin pärjättäisi todennäköisesti 50 henkilöllä, työtulokset paranisivat, sairauslomat poistuisivat, myymälä menestyisi paremmin ja asiakkaat olisivat tyytyväisempiä.
        Miehet ovat todistetusti ahkerampia, tunnollisempia, kykeneviä itsenäiseen työskentelyyn, luotettavampia ja vastuuntuntoisempia. Lisäksi heillä on uskallus tehdä itsenäisesti päätöksiä toisin kuin naisilla, jotka siirtäisivät kaikki seuraavaan päivään kun joku päätöksentekoon kykenevä on paikalla.
        Lisäksi työkohteeseen riittää yksi mies, kolmen naisen tilalle.
        Mikä estää tekemästä kannattavaa tulosta?

        Miksi et sitten palkkaa miehiä markettiisi kun kerran olet noin selvillä asioista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin. Miksi asiakkaan pitäisi vaihtaa paikkakuntaa jos kaupan työntekijät on kelvottomia. Oikeammin palaute kauppiaalle usein tervehdyttää tilannetta,
        Naiset työntekijöinä syövät kaupan tulosta mekittävästi. Jos iso market jonka pallkalistoilla on 90 henkilöä ja joista 75 on naisia, muuttaisi konseptia ja palkkaisi työhön miehiä, niin pärjättäisi todennäköisesti 50 henkilöllä, työtulokset paranisivat, sairauslomat poistuisivat, myymälä menestyisi paremmin ja asiakkaat olisivat tyytyväisempiä.
        Miehet ovat todistetusti ahkerampia, tunnollisempia, kykeneviä itsenäiseen työskentelyyn, luotettavampia ja vastuuntuntoisempia. Lisäksi heillä on uskallus tehdä itsenäisesti päätöksiä toisin kuin naisilla, jotka siirtäisivät kaikki seuraavaan päivään kun joku päätöksentekoon kykenevä on paikalla.
        Lisäksi työkohteeseen riittää yksi mies, kolmen naisen tilalle.
        Mikä estää tekemästä kannattavaa tulosta?

        Itse vaihdan kassajonossa toiselle kassalle, jos mies (poika) on kassalla.
        Miehet ovat hitaampia kuin naiset työssään.


    • Anonyymi

      Eikö sen Ronskin voisi jo kärrätä takasi Vammalaan ja antaa huittislaisille kahvilayrittäjälle tilaisuus 1.6. alkaen??
      Voi Lautturi, voi Lautturi!

      • Anonyymi

        Kuka on kieltänyt avaamasta? Sitä paitsi Ronskista saa hyvää ruokaa!


    • Anonyymi

      Kyse ei ole edes hymyilystä, vaan palveluasenteesta. Siitä, että vastataan jos asiakas jotain kysyy, eikä esim. vain nyrpeästi todeta, että siellä ne on hyllyssä, tokaisun jälkeen aloitetaan vaikka naureskelu työkavereiden kanssa.

    • Anonyymi

      Hymyileviä on vähän 2 ja niilläkin on tekohymy ,että saa pitää työpaikkansa.

    • Anonyymi

      Hakiessani hankkijasta lietevaunun alipainepumpun kiilahihnaa,sain lippulakin kaupampäälle!

    • Anonyymi

      Lidlissä ainakin myyjät kivoja!!

      • Anonyymi

        Tämä onkin muuten ihan totta! Kiva käydä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä onkin muuten ihan totta! Kiva käydä!

        Ei pidä paikkaansa. Myymälässä vielä menettelee mutta ne vie aina rahat ennenkuin ehtii ulos.


    • Anonyymi

      Joka kaupassa olen saanut erinomaista palvelua johtunee varmaan siitä että lompakkoni tavallista paksumpi.

    • Kun marketissa kuulutetaan että "palvelemme vielä viisitoista minuuttia", niin minun tekisi mieli mennä kysymään että miten se palvelu ilmenee ja missä se alkaa. Minusta näet tavaroiden esilläpito ja viivakoodien lukeminen kassalla ei ole kovin merkittävää palvelua.

      Sama juttu kaikissa viidessä-kuudessa kaupassa joiden uskollinen kanta-asiakas olen.

      • Anonyymi

        Oletkohan ymmärtänyt ihan oikein, ei nykypäivän marketeissa palvella niin, kuin ennen jossain kyläkaupoissa. Siellä on vaan lihatiski, missä saa henkilökohtaista palvelua. Siellä täytetään hyllyt tavaroilla, se on sitä palvelua, ettei tarvi takahuoneesta hakea tavaroita kärryynsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan ymmärtänyt ihan oikein, ei nykypäivän marketeissa palvella niin, kuin ennen jossain kyläkaupoissa. Siellä on vaan lihatiski, missä saa henkilökohtaista palvelua. Siellä täytetään hyllyt tavaroilla, se on sitä palvelua, ettei tarvi takahuoneesta hakea tavaroita kärryynsä.

        Juu ennen vanhaan Marketin tyttöillä oli tavaraa tarjolla melko runsaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ennen vanhaan Marketin tyttöillä oli tavaraa tarjolla melko runsaasti.

        Ja hyvää tavaraa, aivan ensilukkasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ennen vanhaan Marketin tyttöillä oli tavaraa tarjolla melko runsaasti.

        Juu älä mee ehdottelleen Aulille mittää ihmeellistä, se antaa sulle pataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu älä mee ehdottelleen Aulille mittää ihmeellistä, se antaa sulle pataan.

        Pesää tai hörhötintä meinasi menna kysymään, hyvä kun varotit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletkohan ymmärtänyt ihan oikein, ei nykypäivän marketeissa palvella niin, kuin ennen jossain kyläkaupoissa. Siellä on vaan lihatiski, missä saa henkilökohtaista palvelua. Siellä täytetään hyllyt tavaroilla, se on sitä palvelua, ettei tarvi takahuoneesta hakea tavaroita kärryynsä.

        Jos määritelmäsi pitäisi paikkansa, myös tavaroiden hakeminen kärryynsä takahuoneesta olisi palvelun saamista; jonkunhan ne sinnekin pitäisi jostakin tuoda.


    • Anonyymi

      Tuo, että tavallista paksummalla lompakolla saa hyvää palvelua.... Tämä onkin juuri tässä ongelmana! Entäs tavalliset, keskipakkaiset ihmiset? Heidän pitäisi olla se suurin ja tavallisin joukko jota kannattaisi kauppoihinsa houkutella! Ei yhdellä tai kahdella rahoillaan leuhkivalla kovin montaa kauppaa pystyssä pidetä?

      Aika helppoa on ajella isompaan kaupunkiin tai tilata tavaransa netistä, niin ei tarvitse kulkea näissä paikallisissa liikkeissä ylenkatsottavana! Harmi vaan, kiva olisi että Huittinen ei ihan kuolisi....

      • Anonyymi

        Tämä paksun lompsan omistava ihminen asioi Lidlissä, koska siellä ei ylenkatsota.
        Se kateus se kateus vaivaa näissä marketeissa kun lapsuuskaveri tulee ostoksille ja hapannaama on uransa huipulla marketissa. Arvokasta työtä toki siellä marketissa, mutta ei kannata kadehtia vaan heittää lenkkiä hyllyyn.


    • Anonyymi

      Ihan turhaa on kauppiaan kouluttaa näitä hapannaamoja paremmiksi asiakaspalvelijoiksi.
      Hukkaan menee aika ja rahat.
      Näillä hapannaamoilla on asenne niin p:stä ettei sitä millään muuta. Hyvä jos päivän muistavat, mutta sitten unohtuu.

      • Anonyymi

        Siivousalalle kaikki. Siivoamaan markettia sulkemisajan jälkeen, ettei vaan tarvitse tervehtiä ketään, saati hymyillä. 😀


    • Anonyymi

      Lukeekohan tätä kukaan kauppias, myymäläpäällikkö, kaupan työntekijä tai vaikka kaupungin elinkeinojohtaja? Kaupungilla jotenkin hirmu ruusuinen kuva paikallisesta palvelutasosta. Taitaa olla niin, että kaupungintalon markkinointiosasto ja paksulla lompakolla varustetut saavat hyvää palvelua ja muiden ei niin väliä sitten olekaan.

    • Anonyymi

      Koittakaa nyt hiukan osottaa sivistyneisyyttä, vaikka kuinka
      liete asiat on lähellä sydäntä.

      Minä ainakin oo ihan tyytyväinen ja kiitolinen kaikille jotka
      kauppa allalla työskentelevät, kun hyvin ymmärä että heidäkään
      elämä ei ole aina ruusuilla tansimista jne.

      Iso Kiitos kaikille.

      • Anonyymi

        Jos kaupanalalla työskentelevän elämä ei ole ruusuilla tanssimista, niin oukeuttaako se huonoon käytökseen asiakasta kohtaan?
        Kysynpähän vaan.
        Se on juuri noin , kun tuolla aiemmin todettiin, että yksityiselämä jätetään sinne takahuoneen pukukaappiin.


      • Anonyymi

        Puhut sivistyksestä, etkä osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa... ;)
        - Lieteasia, kauppa-ala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sivistyksestä, etkä osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa... ;)
        - Lieteasia, kauppa-ala

        Sinä varmasti olet narri kun vastaat toisten keskusteluun sen jo
        huomaa anna heidän keskustella jos on asiaa älä puutu toisten
        keskusteluihin kunnet osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sivistyksestä, etkä osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa... ;)
        - Lieteasia, kauppa-ala

        Totta en osaa edes yhdyssanoja kirjottaa, mutta osaan arvostaa
        ja kunnioittaa muitakin ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut sivistyksestä, etkä osaa edes yhdyssanoja kirjoittaa... ;)
        - Lieteasia, kauppa-ala

        No et se taida sinäkään osata "oukeuttaako" se jne.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta en osaa edes yhdyssanoja kirjottaa, mutta osaan arvostaa
        ja kunnioittaa muitakin ihmisiä.

        Joo mut nää myyjät ei osaa arvostaa ja kunnioittaa heidän palkkansa maksavaa asiakasta. Ei tämä keskustelu täällä ole ollut mikään ihmisarvokysymys.
        Kyse on ollut ihmisten palvelukokemuksista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut nää myyjät ei osaa arvostaa ja kunnioittaa heidän palkkansa maksavaa asiakasta. Ei tämä keskustelu täällä ole ollut mikään ihmisarvokysymys.
        Kyse on ollut ihmisten palvelukokemuksista.

        Jos nyt kuitenkin yritäsit edes ymmärtää että ihmisillä on aika
        usein nykyään paha olo erilaisista syistä, mitä sinä et tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos nyt kuitenkin yritäsit edes ymmärtää että ihmisillä on aika
        usein nykyään paha olo erilaisista syistä, mitä sinä et tiedä.

        Työ on työtä. Ei asiakkaiden ja kauppiaan tarvitse kärsiä siitä, että myyjällä on paha olo.
        Ei yritys ole mikään mielenterveystoimisto, vaan voittoa tavoitteleva organisaatio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ on työtä. Ei asiakkaiden ja kauppiaan tarvitse kärsiä siitä, että myyjällä on paha olo.
        Ei yritys ole mikään mielenterveystoimisto, vaan voittoa tavoitteleva organisaatio.

        Aivan oikeassa olet. Ei se oma paha olo saa siellä tiskin takana näkyä. Mutta aika usealla se hermo palaa siinä kohtaa kun ylimielinen, alentuvasti käyttäytyvä asiakas soittaa siinä kassalla suutaan useimmiten aivan typerästä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työ on työtä. Ei asiakkaiden ja kauppiaan tarvitse kärsiä siitä, että myyjällä on paha olo.
        Ei yritys ole mikään mielenterveystoimisto, vaan voittoa tavoitteleva organisaatio.

        Jos nyt kuitenki yritäsi ymmärtää, vaikka ilta lääkeiden jälkeen
        jos se helpottas.


    • Anonyymi

      Miten ihmeessä liete tai naisten ulkonäkö liittyy tähän asiaan mitenkään?

      • Anonyymi

        " Sinä varmasti olet narri kun vastaat toisten keskusteluun sen
        jo huomaa anna heidän keskustella jos on asiaa älä puutu toisten
        kekusteluihin kunet osaa".


      • Anonyymi

        Sitä minäkin oon niin ihmetellyt, kaikki vaan samaan syssyyn.


    • Anonyymi

      Turhaa prutinaa asiasta täällä, antakaa palautetta suoraan kauppoihin. Ei ne asiat koskaan parane tänne kirjoittelemalla, ei tämä ole oikea palautelaatikko. Toki näin saa näkyvyyttä tarinoihinsa, jos ei haluakkaan asiaan mitään muutosta.

      • Anonyymi

        Tämä on juuri oikea palautelaatikko.tätä kauppias lukee ja kommentoi.nyt ei kannata suuttua vaan ryhtyä ottaan sellasta asiakaspalvelu henkistä väkkee töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on juuri oikea palautelaatikko.tätä kauppias lukee ja kommentoi.nyt ei kannata suuttua vaan ryhtyä ottaan sellasta asiakaspalvelu henkistä väkkee töihin.

        No ehkä olen ymmärtänyt väärin, kun kuvittelisin, että suora palaute tehoaisi paremmin. Tämä palsta kun on monesti täynnä mitä järjettömimpiä tarinoita, niin ei kai kauppiailla ole tänne aikaa keskittyä. Itse edustan sitä asiakaskuntaa, mutta en valita täällä. Oikaisen epäkohdat paikanpäällä, jos niitä sattuu olemaan. Eipä ole kyllä pahemmin koskaan ollut, mielestäni palvelut on pelanneet hyvin ja mieluummin katselen sellaisia kasvoja myyjilläkin, että ovat normaaleja, eikä kanna tekohymyä huulillaan. Normaali käytös pitäisi riittää, mutta kaikille se ei tunnu riittävän, vaan pitäisi saada jotain erityispokkurointiakin vielä. Monesti on myös niin, jos itse olet hapannaama, niin mieti sitten, kannustaako se myyjää olemaan kovin herttainen palvelija sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä olen ymmärtänyt väärin, kun kuvittelisin, että suora palaute tehoaisi paremmin. Tämä palsta kun on monesti täynnä mitä järjettömimpiä tarinoita, niin ei kai kauppiailla ole tänne aikaa keskittyä. Itse edustan sitä asiakaskuntaa, mutta en valita täällä. Oikaisen epäkohdat paikanpäällä, jos niitä sattuu olemaan. Eipä ole kyllä pahemmin koskaan ollut, mielestäni palvelut on pelanneet hyvin ja mieluummin katselen sellaisia kasvoja myyjilläkin, että ovat normaaleja, eikä kanna tekohymyä huulillaan. Normaali käytös pitäisi riittää, mutta kaikille se ei tunnu riittävän, vaan pitäisi saada jotain erityispokkurointiakin vielä. Monesti on myös niin, jos itse olet hapannaama, niin mieti sitten, kannustaako se myyjää olemaan kovin herttainen palvelija sinulle.

        Asiakaspalveluun kuuluu tervehtiminen ja hymy, ei mikään ns. normi naamataulu, joka tässä kaupassa on hapan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakaspalveluun kuuluu tervehtiminen ja hymy, ei mikään ns. normi naamataulu, joka tässä kaupassa on hapan.

        Ei kuuulu kertoa asiakkaista myyjien faseböökissä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuuulu kertoa asiakkaista myyjien faseböökissä ei.

        Yksi hyvä ominaisuus asiakaspalvelussa on myös kritiikinsietokyky.
        Jos arvostelet asiakkaitasi, siedä myös itseesi ja toimintaasi kohdistuvaa kritiikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ehkä olen ymmärtänyt väärin, kun kuvittelisin, että suora palaute tehoaisi paremmin. Tämä palsta kun on monesti täynnä mitä järjettömimpiä tarinoita, niin ei kai kauppiailla ole tänne aikaa keskittyä. Itse edustan sitä asiakaskuntaa, mutta en valita täällä. Oikaisen epäkohdat paikanpäällä, jos niitä sattuu olemaan. Eipä ole kyllä pahemmin koskaan ollut, mielestäni palvelut on pelanneet hyvin ja mieluummin katselen sellaisia kasvoja myyjilläkin, että ovat normaaleja, eikä kanna tekohymyä huulillaan. Normaali käytös pitäisi riittää, mutta kaikille se ei tunnu riittävän, vaan pitäisi saada jotain erityispokkurointiakin vielä. Monesti on myös niin, jos itse olet hapannaama, niin mieti sitten, kannustaako se myyjää olemaan kovin herttainen palvelija sinulle.

        Ei palautelaatikko auta mitään kun ite kauppias on itsekin ylimielinen. Lautturissa ei tervehdi ja hymyile kuin Tanja, Leena .
        Paljon on väkee töissä mutta käytös on nolla. Tämän testaan viikottain ja aina päätän olla menemäti kun ei osata ystävällisiä olla. Ei edes kauppias itte.


    • Anonyymi

      Kävin Lidukassa just ja oli ilosta henkilökuntaa ja kylän halvimmat hinnat.

    • Suomalainen kokee myynti- ja palvelutehtävät alentaviksi - piikamentaliteetti istuu tiukassa. Siksi annetaan ulkoisella habituksella ymmärtää, että en tee tätä mielelläni enkä pyri miellyttämään muitakaan. Se on vahinko, sillä iloisella ja omaa työtään arvostavalla asenteella saisi paljon aikaan.

      Esimerkiksi USA:ssa myyntityö on erittäin arvostettua ja palveluihin panostetaan todella paljon. Molemmissa voi suorittaa yliopistotason tutkintoja aina tohtorin arvoon asti.

      • Anonyymi

        Olen aikeissa kinastella lietepuolen tohtoriksi,jahka kevätkiiruut menee sivu,!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen aikeissa kinastella lietepuolen tohtoriksi,jahka kevätkiiruut menee sivu,!

        Suorita ensin välimerkkien käytön peruskurssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suorita ensin välimerkkien käytön peruskurssi.

        Siinäpä sitä ollaan hällä kun on hyvin pieni vika, mutta kun se on
        niin vaikeassa paaikassa.


    • Anonyymi

      Mistä saisin parasta palvelua? Olen menossa ostamaan lietekaivoon kantta!

      • Anonyymi

        Hyppää sinne lietekaivoosi! Päivänsankari saa hautajaisissa hyvää palvelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyppää sinne lietekaivoosi! Päivänsankari saa hautajaisissa hyvää palvelua.

        Ei kannata kääntää veistä haavassa,omaiset suuree vieläkin .


    • Anonyymi

      Miten te ihmiset saatte nukuttua yönne kun vaivaatte päätänne tälläisillä asioilla? Koittakaa joskus vaikka siinä kassalla kattoo silmiin ja itte hymyillä, älkääkä ihmetelkö miksei teille hymyillä kun painelette menemään naama norsunvitulla eteenpäin.

      • Anonyymi

        Ihan sama millä vitulla asiakkaan naama on. Asiakaspalvelu vaatii aina hyvää käytöstä, viis siitä kuka tai millainen siellä asiakkaan puolella on.


      • Anonyymi

        Kattoo silmiin ja hymyillä,juu mitä toi äijä oikee luulee ittestänsä, helvetin kyttääjä.


    • Anonyymi

      Muutama ystävällinen sana kassaneideille pelastaa niiden päivän. Ne on tavallisia äitejä ja tyttäriä jotka siellä elantonsa edestä pätkätyösopimuksilla istuu. Ei ne pahaa eikä ilkeilyä halua kellekään, koettavat vaan päivä kerrallaan pärjätä eteenpäin tässä elämässä hekin.

    • Anonyymi

      Se on se viina, se on se viina se on juu.

      • Anonyymi

        muistan aikoinaan kun eräs kodinkone kauppias sano että kellä kiirunpaa en muista palveliko mutta sinisen karhun rakensi aikoinaan


    • Anonyymi

      Onko täällä missään enään asiakaspalvelua.. Niin surkeaa palvelua s-marketissa ainakin.. Lautturi on kyllä palvellut hyvin, mutta s-market on ollut vakiokauppani monta vuotta mutta nyt täytyy kyllä vaihtaa maisemia ja koittaa kylän muita kauppoja mitä tuolla syrjemmällä on. Henkilökunta vaihtuu kokoajan ja naamat väärinpäin sekä sain todistaa työntekijöiden välistä kahinaa miten nuorempi työntekijä tiuski vanhemmalle myyjälle aivan turhasta, naama väärinpäin oli jo pakarilla. Tilannetajua?..

      • Anonyymi

        Tatinapölkylle hymyilevä tai jopa nauravat aina.


      • Anonyymi

        Lautturissa on hapannaamoja 98% henkilökunnasta


    • Anonyymi

      Iloista ja reipastakin palvelua toki saa, mut ei välttämättä kaupassa.
      Meillä kävi tänään lietekaivontyhjentäjä joka oli liikkeellä iloisella ja reippaalla mielellä!
      Tervehtiessään piti koronan takia kädessään rouhekintaita jotta häneen ei tarttuisi mitään ikäviä pasilleja!

    • Anonyymi

      Huittisissa kilpailu niin kovaa että S-marketilla nykyään tarjouksia? Ja kopioi muitten tarjouksia? Hokivat ennen että ei heillä ole tarjouksia vaan saa pelkästään bonusta ja nykyään joka viikko tarjouksia? Ja vieläpä matkii tarjouksia

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Uskalla lähestyä minua

      Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7254
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

      Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      124
      3981
    3. Oulaskankaan päätöksistä

      https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3271
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

      Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2778
    5. Tiedoksi että

      En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2423
    6. On niin ikävä sua

      Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2262
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

      Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      372
      1971
    8. Oikeasti tekisi

      Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1950
    9. Vielä me saadaan toisemme

      Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1930
    10. Miten menee?

      Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1878
    Aihe