Syksyn ihmiset

Anonyymi

Syksyn ihmiset kärsivät tästä valosta, odotan syksyn saapumista jolloin maailma peittyy hämärään.

Olen syntynyt marraskuussa, siinä se syy.

12

<50

Vastaukset

• Osta aurinkolasit.

• Minä olen yön ihminen, on niin ihana rauhallista! Aamut, ei kiitos todellakaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä olen yön ihminen, on niin ihana rauhallista! Aamut, ei kiitos todellakaan.

Täällä taas ollaan aamuihmisiä. Aamulla herätessä, tuntuu iloinen uteliaisuus alkavaan päivään .

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä taas ollaan aamuihmisiä. Aamulla herätessä, tuntuu iloinen uteliaisuus alkavaan päivään .

Utsjoella keväinen auringon nousu tuo valon enevästi esiin, mutta näyttäytyy kokonaan vasta 17.5 ja jää valaisemaan yli 2 kk pohjoista pallonpuoliskoa.
        Auringon lasku alkaa vasta heinäkuun 26 päivä, joten vähitellen pitkään hämärtyvään olis tuollakin tottuminen.

• Minä pitäisin kaikista vuodenajoista, jos ne palautuisivat ennalleen.
      Olisi selkeä syksy lämpimän kesän jälkeen. Pieni aamupakkanen auringonpaisteineen puiden ja pensaiden väriloistossa. Talvi muutamine "tulipalopakkasineen" ja kirkkaine tähtitaivaineen. Luntakin olisi. Kevät toisi pälviä auringon sulattaessa lumia, pieniä puroja solisisi. Kesä toisi auringon tuoksun ahoilla, ilma väreilisi aika-ajoin kuumuuttaa asfaltin yläpuolella.

Ehkäpä.

• "Syksyn ihminen" ? Mikä se sellainen on ?

• Syksyn ihminen nauttii syksystä ja kuulaista päivistä. Olen minäkin vähän sellainen. Nautin tosin myös tästä keväästä ja valosta samalla kuitenkin pieni haikeus ja kaipaus elokuuhun ja pimeneviin iltoihin.
      Varmaankin joku tempperamentti kysymys tämäkin? Meitä on moneen lähtöön!

• Olen hämärän ihminen, mutta en "hämärä" :)))
      Hämäryys sopii kuitenkin mielialoihini.
      Kevätkesän kirkas auringonpaiste koskee silmiin ja otsaluuhun
      ja on räikeä ja henkisesti repivä vastakohta mielialoille,
      joitten soisin pysyvän tyynenä.
      Ei minusta ole enää aurinkorannoille.
      Kirkas aurinko tuo mieleen kaiken sen kivan mikä ei ole mahdollista.
      Se masentaa. Aurinkokin voi masentaa. Muistuttamalla meneyetyistä asioista,
      kun oli nuorempi ja kaikki oli mahdollista.
      Alistuminen ja luopuminen ei ole helppoa.
      Se on vaikeampaa kuin kuvittelin, koska terveys meni huonoksi.
      Ei voi tehdä oikein mitään.

Mahdollisimman iloista päivää kuitenkin kaikille !

• Auringossa kun siristää silmiään, näkee kaikki sateenkaaren värit säteissä.

• Anonyymi kirjoitti:

Auringossa kun siristää silmiään, näkee kaikki sateenkaaren värit säteissä.

Jopas oli hienosti sanottu. Kokeilin ja sehän tepsi. Alkoi naurattaa ilosta. Muutenkin ihana ketju tämä. 😊

🌷🌈☀️

• Olipa todella hyvä aloitus,kiitos aloittajalle!
      Olen syntynyt kesän valoisanpaan aikaan ja lapseni samoin.
      Joskus olen ajatellut,olisinko ollut syyspimeillä masentunut ja halunnut tätä olotilaa sysätä hamaan tulevaisuuteen,antautumalla ja toivomalla äitiyttä.
      Hänet rakkaudenlapsen menetin.

• Kun mieli on hyvä ja elämä hymyili kaikki kelit ja vuodenajat olivat sopivia !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      227
      2346
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2190
    3. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      146
      2015
    4. Sofia nuolee shampanjapulloa instassaan

Laittoi storyyn, on Stefun ja kavereidensa ja Stefun siskon kanssa bilettämässä Hangossa. Nuolee kallista shampanjapulloa... iljettävä video.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1015
    5. Stefun sisko Charlotta laittoi Sofiasta sydänvideota omaan instaansa

Stefun suku on ottanut avosylin Sofian sukuunsa. Chaali joka ei ikinä laittanut mitään Martinasta, laittoi julkisena videopätkää omaan instaansa, joss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      979