Syksyn ihmiset

Anonyymi

Syksyn ihmiset kärsivät tästä valosta, odotan syksyn saapumista jolloin maailma peittyy hämärään.

Olen syntynyt marraskuussa, siinä se syy.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta aurinkolasit.

      • Anonyymi

        Minä olen yön ihminen, on niin ihana rauhallista! Aamut, ei kiitos todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen yön ihminen, on niin ihana rauhallista! Aamut, ei kiitos todellakaan.

        Täällä taas ollaan aamuihmisiä. Aamulla herätessä, tuntuu iloinen uteliaisuus alkavaan päivään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä taas ollaan aamuihmisiä. Aamulla herätessä, tuntuu iloinen uteliaisuus alkavaan päivään .

        Utsjoella keväinen auringon nousu tuo valon enevästi esiin, mutta näyttäytyy kokonaan vasta 17.5 ja jää valaisemaan yli 2 kk pohjoista pallonpuoliskoa.
        Auringon lasku alkaa vasta heinäkuun 26 päivä, joten vähitellen pitkään hämärtyvään olis tuollakin tottuminen.


    • Anonyymi

      Minä pitäisin kaikista vuodenajoista, jos ne palautuisivat ennalleen.
      Olisi selkeä syksy lämpimän kesän jälkeen. Pieni aamupakkanen auringonpaisteineen puiden ja pensaiden väriloistossa. Talvi muutamine "tulipalopakkasineen" ja kirkkaine tähtitaivaineen. Luntakin olisi. Kevät toisi pälviä auringon sulattaessa lumia, pieniä puroja solisisi. Kesä toisi auringon tuoksun ahoilla, ilma väreilisi aika-ajoin kuumuuttaa asfaltin yläpuolella.

      Ehkäpä.

    • Anonyymi

      "Syksyn ihminen" ? Mikä se sellainen on ?

    • Anonyymi

      Syksyn ihminen nauttii syksystä ja kuulaista päivistä. Olen minäkin vähän sellainen. Nautin tosin myös tästä keväästä ja valosta samalla kuitenkin pieni haikeus ja kaipaus elokuuhun ja pimeneviin iltoihin.
      Varmaankin joku tempperamentti kysymys tämäkin? Meitä on moneen lähtöön!

    • Anonyymi

      Olen hämärän ihminen, mutta en "hämärä" :)))
      Hämäryys sopii kuitenkin mielialoihini.
      Kevätkesän kirkas auringonpaiste koskee silmiin ja otsaluuhun
      ja on räikeä ja henkisesti repivä vastakohta mielialoille,
      joitten soisin pysyvän tyynenä.
      Ei minusta ole enää aurinkorannoille.
      Kirkas aurinko tuo mieleen kaiken sen kivan mikä ei ole mahdollista.
      Se masentaa. Aurinkokin voi masentaa. Muistuttamalla meneyetyistä asioista,
      kun oli nuorempi ja kaikki oli mahdollista.
      Alistuminen ja luopuminen ei ole helppoa.
      Se on vaikeampaa kuin kuvittelin, koska terveys meni huonoksi.
      Ei voi tehdä oikein mitään.

      Mahdollisimman iloista päivää kuitenkin kaikille !

      • Anonyymi

        Auringossa kun siristää silmiään, näkee kaikki sateenkaaren värit säteissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auringossa kun siristää silmiään, näkee kaikki sateenkaaren värit säteissä.

        Jopas oli hienosti sanottu. Kokeilin ja sehän tepsi. Alkoi naurattaa ilosta. Muutenkin ihana ketju tämä. 😊

        🌷🌈☀️


    • Anonyymi

      Olipa todella hyvä aloitus,kiitos aloittajalle!
      Olen syntynyt kesän valoisanpaan aikaan ja lapseni samoin.
      Joskus olen ajatellut,olisinko ollut syyspimeillä masentunut ja halunnut tätä olotilaa sysätä hamaan tulevaisuuteen,antautumalla ja toivomalla äitiyttä.
      Hänet rakkaudenlapsen menetin.

    • Anonyymi

      Kun mieli on hyvä ja elämä hymyili kaikki kelit ja vuodenajat olivat sopivia !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7151
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      73
      4183
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      55
      2512
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2126
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1669
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1647
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      339
      1389
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1202
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1057
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe