Valmistus loppuu!

Anonyymi

Renu huojuu konkurssin partaalla. Suurissa vaikeuksissa oleva merkki lopettaa Meganen, Kadjarin, Talismanin...
Nyt se näkyy, kun ei kehitetty hybridejä, ihmiset ei osta syöppöjä bensa- ja dieselautoja, joita Renulla on . Ja korona rokottaa kanssa, nyt käy kaupaksi vain laatuautot,hyvinä aikoina Renuakin ostetaan mutta ei huonoina.
Pahinta on jos samalla menee Nissan nurin, Renua ja Daciaa ei monikaan kaipaa, Nissan on kuitenkin Laatuauto.

67

3484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Upea Renault nääntyy Corona viruksen myötä, vain micro nissan jää kaupattavaksi!😁😁😁

    • Anonyymi

      Samalta tuotantolinjalta Nissan tulee kuin Renukin. Vieläpä halpisversiona.

    • Anonyymi

      Luitko Toyota Plus lehdestä?

      • Anonyymi

        Tieto on Maikkarin ja Talouselämän uutisista.


    • Anonyymi

      Kannattaisi pysy faktoissa aloituksien kanssa, eihän tuossa on mitään totuutta edes siteeksi.

    • Anonyymi

      Roskakirjoittelua. Aloittaja on ilmeisesti sama mies, joka vannoo ikuista vihaa Renaultia kohtaan, koska hänelle ei suostuttu myymään yli 15 vuotta vanhaa Meganea puoleen hintaan.

      • Anonyymi

        Ei kai 15 vuotiaasta relluttimesta tarvi enää mitään puolta hintaa maksaa.
        Kymmenesosa uuden hinnasta voisi ajatella jos olisi hyvässä kunnossa jota renutin ei ole uutenakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai 15 vuotiaasta relluttimesta tarvi enää mitään puolta hintaa maksaa.
        Kymmenesosa uuden hinnasta voisi ajatella jos olisi hyvässä kunnossa jota renutin ei ole uutenakaan.

        Aloitus on ikävä kyllä totta, vaikka renufanaatikko sen kieltää. Konkurssi on täysin mahdollinen, fuusiosta ei ole tietoa, sillä merkkinä Renaultissa ei ole potentiaalia.

        Myös hybridiautoissa Renault on täysin jälkijunassa ja niillä se tili tehdään, ennenkuin sähköautot tekevät läpimurron. Ne valmistajat selviävät, joilla hybridejä. Nyt Renault vasta lupaa niitä, myynnissä ei ole yhden yhtäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on ikävä kyllä totta, vaikka renufanaatikko sen kieltää. Konkurssi on täysin mahdollinen, fuusiosta ei ole tietoa, sillä merkkinä Renaultissa ei ole potentiaalia.

        Myös hybridiautoissa Renault on täysin jälkijunassa ja niillä se tili tehdään, ennenkuin sähköautot tekevät läpimurron. Ne valmistajat selviävät, joilla hybridejä. Nyt Renault vasta lupaa niitä, myynnissä ei ole yhden yhtäkään.

        Renault/Nissan Group on suurempi ja myy enemmän kuin esim. Toyota Group ja Nissanilla on ollut jo vuosia sähköauto ja myös Rellulla on pari sähkistä meilläkin myynnissä.
        Malleja lopetetaan ja uusia syntyy, ihan normaalia toimintaa eri markkinatilanteissa.
        Alkaa ilmeisesti Teron alahuuli väpättää kun kaikki meni ohi Toyotasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renault/Nissan Group on suurempi ja myy enemmän kuin esim. Toyota Group ja Nissanilla on ollut jo vuosia sähköauto ja myös Rellulla on pari sähkistä meilläkin myynnissä.
        Malleja lopetetaan ja uusia syntyy, ihan normaalia toimintaa eri markkinatilanteissa.
        Alkaa ilmeisesti Teron alahuuli väpättää kun kaikki meni ohi Toyotasta?

        Ai RenaultNissan olisi Toyotaa suurempi? Eihän?
        Ja sähköautot...kukaan tuntemani ei omista sellaista, sen sijaan hybridejä on naapurilla, työkavereille jne. Ja niitä himoitaan, moni sanoo seuraavan olevan hybridi, yleensä merkki on Toyota ja malli itselataava, joka on huoleton vaihtoehto.
        Onko Renaultilla tulossa itselataava, pitäisi ainakin tulla, jos kauppaa aiotaan tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai RenaultNissan olisi Toyotaa suurempi? Eihän?
        Ja sähköautot...kukaan tuntemani ei omista sellaista, sen sijaan hybridejä on naapurilla, työkavereille jne. Ja niitä himoitaan, moni sanoo seuraavan olevan hybridi, yleensä merkki on Toyota ja malli itselataava, joka on huoleton vaihtoehto.
        Onko Renaultilla tulossa itselataava, pitäisi ainakin tulla, jos kauppaa aiotaan tehdä.

        Jos tutkit asioita niin oli kyllä Toyotaa suurempi. Toisekseen tuskimpa höpöhybridejä markkinoille tuovat koska parempaa tekniikkaa tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutkit asioita niin oli kyllä Toyotaa suurempi. Toisekseen tuskimpa höpöhybridejä markkinoille tuovat koska parempaa tekniikkaa tarjolla.

        Aivan sama jos persaukisia vanhoja epäonnistuneita valmistajia menee kimppaan niin ei siitä seuraa kuin yksi suuri epäonnistuja monella merkillä. Renault ja luotettava sähköauto tuskin kuuluu samaan lauseeseen ja itselataava hybridi tekniikaltaan monimutkaisempana vielä vähemmän. Nissan taitaa olla luotettavin siinä kolhoosissa. Kaikista noista kuitenkin ajan kuluessa tulee ooppeleita. Kolmesta persaukisesta ei tule yhtä vakavaraista. Konkurssi ainakin on uskottavampi vaihtoehto.
        Toyotaa noista merkeistä nyt tuskin yksikään hätyytelee globaalisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama jos persaukisia vanhoja epäonnistuneita valmistajia menee kimppaan niin ei siitä seuraa kuin yksi suuri epäonnistuja monella merkillä. Renault ja luotettava sähköauto tuskin kuuluu samaan lauseeseen ja itselataava hybridi tekniikaltaan monimutkaisempana vielä vähemmän. Nissan taitaa olla luotettavin siinä kolhoosissa. Kaikista noista kuitenkin ajan kuluessa tulee ooppeleita. Kolmesta persaukisesta ei tule yhtä vakavaraista. Konkurssi ainakin on uskottavampi vaihtoehto.
        Toyotaa noista merkeistä nyt tuskin yksikään hätyytelee globaalisti.

        Joo, ranskalainen sähkötekniikan taito on sitä, ettei synny hybridiä. Siis toimivaa sellaista, miten syntyisi,jos yksinkertaisen polttisauton kuten Megane tai Kadjarin sähköjä ei saa toimimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ranskalainen sähkötekniikan taito on sitä, ettei synny hybridiä. Siis toimivaa sellaista, miten syntyisi,jos yksinkertaisen polttisauton kuten Megane tai Kadjarin sähköjä ei saa toimimaan.

        Taas ollaan 80- luvun uskossa ja muistelmissa.
        Rellu on varmimpia ja vähiten ruostuvia autoja tällä hetkellä ja on heillä myös sähkö ja kaasuautot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas ollaan 80- luvun uskossa ja muistelmissa.
        Rellu on varmimpia ja vähiten ruostuvia autoja tällä hetkellä ja on heillä myös sähkö ja kaasuautot.

        1780 -luvun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas ollaan 80- luvun uskossa ja muistelmissa.
        Rellu on varmimpia ja vähiten ruostuvia autoja tällä hetkellä ja on heillä myös sähkö ja kaasuautot.

        Taas ollaan 80- luvun uskossa ja muistelmissa. Myös 90 ja 2000 luvun . Renault on auto pirun monessa suhteessa: Ensiksikin tuo ruoste on kurissa ja 1,6,1,4 ja 1,2 moottorit ovat osoittautuneet todella moottoreiksi , siitä voin sanoa kokemuksesta ,en kyllä tarvitse kuunnella kenenkään helppoheikin tarinoita. Renault ei edes ole ruvennut pidentämään ja lähtenyt "heikoille jäille" kuten Audi nokkaremmin vaihtovälin kanssa . Noissa ylläolevissa moottoreissa se oli 100000-120000km ja silloin ei yleensa ihmeitä tapahdu kumiremmille. Audissa ja VW.ssä ne hommat ovat menneet yli hilseen ja sitten syytetään asfalttipölyä yms. jotta ei tarvitsisi töppäyksiään myöntää. Kuten 80 luvulla Mersun nokka akseleita mukamas kulutti Mobil1 ja vika oli yleinen noissa öljyllä millä hyvänsä. Tänään kaikki käyttää täys synteettistä. Vielä tuohon 70-80 lukuun ,,olihan Renault jo silloin tuplaten parempi talviauto mitä Toyota. Renaultissa oli lämpöä edessä ja takana mutta Tojossa oli lehmänhenkäytästä vain vähän edessä !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1780 -luvun?

        N. 100 vuotta jälkeen tuli jo ensimmäiset Renaultit,, Toyotaa veti silloin vielä hevoset, muusta voimanlähteestä ei vielä silloin tietty Japanissa ja Renaultin licenssillä sielläkin sitten alettiin valmistamaan Hinoa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas ollaan 80- luvun uskossa ja muistelmissa. Myös 90 ja 2000 luvun . Renault on auto pirun monessa suhteessa: Ensiksikin tuo ruoste on kurissa ja 1,6,1,4 ja 1,2 moottorit ovat osoittautuneet todella moottoreiksi , siitä voin sanoa kokemuksesta ,en kyllä tarvitse kuunnella kenenkään helppoheikin tarinoita. Renault ei edes ole ruvennut pidentämään ja lähtenyt "heikoille jäille" kuten Audi nokkaremmin vaihtovälin kanssa . Noissa ylläolevissa moottoreissa se oli 100000-120000km ja silloin ei yleensa ihmeitä tapahdu kumiremmille. Audissa ja VW.ssä ne hommat ovat menneet yli hilseen ja sitten syytetään asfalttipölyä yms. jotta ei tarvitsisi töppäyksiään myöntää. Kuten 80 luvulla Mersun nokka akseleita mukamas kulutti Mobil1 ja vika oli yleinen noissa öljyllä millä hyvänsä. Tänään kaikki käyttää täys synteettistä. Vielä tuohon 70-80 lukuun ,,olihan Renault jo silloin tuplaten parempi talviauto mitä Toyota. Renaultissa oli lämpöä edessä ja takana mutta Tojossa oli lehmänhenkäytästä vain vähän edessä !!!

        Renulla ei ollut 70-80 luvuilla edes nelivetomalleja, joten miten se olisi ollut parempi talviauto, kuin esim. Toyota, jolla oli silloin aivan mahtavia maastureita, joita vieläkin liikenteessä. Kyllä asia on niin, että Renault on huono ja kulunut vanha VITSI, ei sitä oteta tosissaan, pitää olla vähä niiku pöpi, jos renua kehuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renulla ei ollut 70-80 luvuilla edes nelivetomalleja, joten miten se olisi ollut parempi talviauto, kuin esim. Toyota, jolla oli silloin aivan mahtavia maastureita, joita vieläkin liikenteessä. Kyllä asia on niin, että Renault on huono ja kulunut vanha VITSI, ei sitä oteta tosissaan, pitää olla vähä niiku pöpi, jos renua kehuu.

        Minkä pirun takia ihmisen olis pitänyt normaali talvikäyttöön ostaa joku 4 veto työkone tai traktori( Land Cruiser )jos tarvitsee tavallisen auton ja sehän om myös työkone jo ajo ominaisuuksiltaankin . Tuota samaa ihmettelen vielä tänäänkin noista suurista määristä katumaastureita asfalttiteillä,,,, ei oiken mene ajatuksiin !!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutkit asioita niin oli kyllä Toyotaa suurempi. Toisekseen tuskimpa höpöhybridejä markkinoille tuovat koska parempaa tekniikkaa tarjolla.

        Kyllä renault/Nissan on nyt suurin valmistaja maailmalla,,VW=toinen,,,Toyota vasta kolmas. Renault oli 80 luvun alussa suurin tehdas Euroopassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1780 -luvun?

        Ei, mutta 1780-luvullakin ranskalaisetnolivat autoilun edelläkävijöitä. Cugnot oli tehnyt maailman ensimmäisen auton. Toki siihen aikaan se oli höyrykäyttöinen.

        Toimiva mäntämoottori syntyi vasta 1800-luvjn puolella Etienne Lenoirin kynästä.

        Tokinsitten saksalainen Otto vähän paranteli ostamansa Lenoir-moottorin hyötysuhdetta lisäämällä siihen puristuksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tutkit asioita niin oli kyllä Toyotaa suurempi. Toisekseen tuskimpa höpöhybridejä markkinoille tuovat koska parempaa tekniikkaa tarjolla.

        Renut on hienoja


    • Anonyymi

      Jos haluat vitutusta päivääsi,osta renu niin saat sitä.

    • Anonyymi

      Toyota corporeisson valtaa markkina osuuden, tuossa tuokiossa ja kansakunta voi taas keskittyä harrastuksiin!🤐🤐🤐

      • Anonyymi

        Hihii, Teron märkä uni on vaan pelkkä tuhnu.


      • Anonyymi

        3 Renua on ollut ja nyt Dacia ja paljon huonompi hermoisia ihmisiä löytyy muualta . Tunnen kyllä itseni !!!


      • Anonyymi

        Nehän ne keksi jo 60 luvulla Coronankin ja silloinhan se on lopun edellä !!!!


      • Anonyymi

        Toyota corporeisson::: Keksivät myös Coronan jo 60 luvulla. Kai se valtaus on nyt sitten tullut,,nimeltään Corona virus


    • Anonyymi

      Heidän ranskiksensa ja patonkinsa on ihan hyviä.

      • Anonyymi

        Ruisleipää, ohraa ja kaurapuuroa, sunnuntaina pullakahvit.
        On se hyvä, kun lopettavat niitä rönö mallejaan. Harras toivomukseni on, että ei enempää niitä rönöjä tänne Suomeen raijattaisi, on jo riittämiin ja entisistäkin tarpeeksi harmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruisleipää, ohraa ja kaurapuuroa, sunnuntaina pullakahvit.
        On se hyvä, kun lopettavat niitä rönö mallejaan. Harras toivomukseni on, että ei enempää niitä rönöjä tänne Suomeen raijattaisi, on jo riittämiin ja entisistäkin tarpeeksi harmia.

        Samat sanat Toyotasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat Toyotasta.

        Toyota on palvellut suomalaisia, sen vuoksi sillä on vahva asema Suomessa ja jos jokin laite toimii täällä, niin että saavuttaa kansansuosion, voidaan sitä pitää tänne sopivana ja sitä kautta hyvänä.
        Toista on tämän surullisen kuuluisan surkimus Renaultin laita. Vikaa vian jälkeen, suuniteltu viini pöhnässä sivistyksen kehdossa, Franskan valtion rintaruokinnalla, valtion tissi vellireijässä, eikä koskaan Renault kasvanut aikuiseksi, jäi isoksi lapseksi, joka tekee kujeitaan ja kiusaa muita auton valmistajia. Voi, voi Nissan mihin sorruit, Mersukin yskii, kun on saanut kuttaperkkaa itseensä. "Seura tekee kaltaisekseen" sanonta pitää paikkansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on palvellut suomalaisia, sen vuoksi sillä on vahva asema Suomessa ja jos jokin laite toimii täällä, niin että saavuttaa kansansuosion, voidaan sitä pitää tänne sopivana ja sitä kautta hyvänä.
        Toista on tämän surullisen kuuluisan surkimus Renaultin laita. Vikaa vian jälkeen, suuniteltu viini pöhnässä sivistyksen kehdossa, Franskan valtion rintaruokinnalla, valtion tissi vellireijässä, eikä koskaan Renault kasvanut aikuiseksi, jäi isoksi lapseksi, joka tekee kujeitaan ja kiusaa muita auton valmistajia. Voi, voi Nissan mihin sorruit, Mersukin yskii, kun on saanut kuttaperkkaa itseensä. "Seura tekee kaltaisekseen" sanonta pitää paikkansa.

        Seura tekee kaltaisekseen, olet hyvä osoitus tojotan aivoja syövästä (muovipehmentimet?) vaikutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seura tekee kaltaisekseen, olet hyvä osoitus tojotan aivoja syövästä (muovipehmentimet?) vaikutuksesta.

        Renault rääkkäsi ja rasitti aivojani, mutta mikä ei tapa, niin se vahvistaa eli pitäisi olla kiitollinen Renaultille tästä psyykkisestä vahvistamisesta. Kaikki ei tietenkään ole niin vahvoja, että selviää hengissä Renault taisteluista, niinpä heitä, minua heikompia, näkee renupekkoina vähän siellä sun täällä mutta erityisesti Lauttasaari tyyppisillä slummi alueilla, muualla Suomessahan pakkanen nitistää renupekat, ellei poliisi ehdi hätiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Renault rääkkäsi ja rasitti aivojani, mutta mikä ei tapa, niin se vahvistaa eli pitäisi olla kiitollinen Renaultille tästä psyykkisestä vahvistamisesta. Kaikki ei tietenkään ole niin vahvoja, että selviää hengissä Renault taisteluista, niinpä heitä, minua heikompia, näkee renupekkoina vähän siellä sun täällä mutta erityisesti Lauttasaari tyyppisillä slummi alueilla, muualla Suomessahan pakkanen nitistää renupekat, ellei poliisi ehdi hätiin.

        Seura tekee kaltaisekseen, olet hyvä osoitus tojotan aivoja syövästä (muovipehmentimet?) vaikutuksesta.M.O.T.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seura tekee kaltaisekseen, olet hyvä osoitus tojotan aivoja syövästä (muovipehmentimet?) vaikutuksesta.M.O.T.

        Palaa pohjaan, mutta mitäpä se täällä renupalstalla haittaa. Potkaise itseäsi persuksiin, niin levy liikahtaa.
        Enhän minäkään koko ajan hoe, että "Renulla päähän ja AREVALLA takaraivoon.
        No, viestieni informaatio samaa, mutta sanamuodot eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palaa pohjaan, mutta mitäpä se täällä renupalstalla haittaa. Potkaise itseäsi persuksiin, niin levy liikahtaa.
        Enhän minäkään koko ajan hoe, että "Renulla päähän ja AREVALLA takaraivoon.
        No, viestieni informaatio samaa, mutta sanamuodot eri.

        Seura tekee kaltaisekseen, olet hyvä osoitus tojotan aivoja syövästä vaikutuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on palvellut suomalaisia, sen vuoksi sillä on vahva asema Suomessa ja jos jokin laite toimii täällä, niin että saavuttaa kansansuosion, voidaan sitä pitää tänne sopivana ja sitä kautta hyvänä.
        Toista on tämän surullisen kuuluisan surkimus Renaultin laita. Vikaa vian jälkeen, suuniteltu viini pöhnässä sivistyksen kehdossa, Franskan valtion rintaruokinnalla, valtion tissi vellireijässä, eikä koskaan Renault kasvanut aikuiseksi, jäi isoksi lapseksi, joka tekee kujeitaan ja kiusaa muita auton valmistajia. Voi, voi Nissan mihin sorruit, Mersukin yskii, kun on saanut kuttaperkkaa itseensä. "Seura tekee kaltaisekseen" sanonta pitää paikkansa.

        Hi Ase yski 70-80 luvulla ammattiajossa 6000markan vaihdelaatikko -remonttilaskuja parhaimmillaan 3 kertaa 10 vuodessa. Samaa oli muutkin Japsit. Mitsut-87 kesti max. 65000km. Että hyvinhän ne on pärjänneet Suomen oloissa ja pakkasissa. Carisma kuitenkin 90 luvun viimeisellä puoliskolla otti USKOKAA TAI ÄLKÄÄ Renaultin laatikon käyttöön kun eivät enää uskonneet omiin tuotteisiin. Siitä johtuu myös että Carismassa on laatikko vasemmalla puolella


    • Anonyymi

      Niinhän tuo loppuu, mutta eipä tuosta suurta haittaa, kun on Toyota.

      • Anonyymi

        Eipä tuosta suurta haittaa minullekaan. Autoni on siis Renault. Toyota olisi suurempi haitta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuosta suurta haittaa minullekaan. Autoni on siis Renault. Toyota olisi suurempi haitta.

        Niin kyllähän Toyota on suuri haitta Renaultille, tietenkin muutkin hyvät japanilaiset. Nissania käy sääliksi, kun nämä franskalaiset kävi pilaamassa merkin, japanilaisia harmittaa ja ainakin yksi renu-roisto oli takaa-ajettuna Japanissa, mutta pääsi pakenemaan maasta, oikeus asiat taitaa olla viellä kesken, vaikea kuitenkin sellaista muuraria saada vastuuseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän Toyota on suuri haitta Renaultille, tietenkin muutkin hyvät japanilaiset. Nissania käy sääliksi, kun nämä franskalaiset kävi pilaamassa merkin, japanilaisia harmittaa ja ainakin yksi renu-roisto oli takaa-ajettuna Japanissa, mutta pääsi pakenemaan maasta, oikeus asiat taitaa olla viellä kesken, vaikea kuitenkin sellaista muuraria saada vastuuseen.

        Miksi haluat esitellä lähes täydellistä tietämättömyyttäsi autoista ihan julkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kyllähän Toyota on suuri haitta Renaultille, tietenkin muutkin hyvät japanilaiset. Nissania käy sääliksi, kun nämä franskalaiset kävi pilaamassa merkin, japanilaisia harmittaa ja ainakin yksi renu-roisto oli takaa-ajettuna Japanissa, mutta pääsi pakenemaan maasta, oikeus asiat taitaa olla viellä kesken, vaikea kuitenkin sellaista muuraria saada vastuuseen.

        Niin kyllähän Toyota on suuri haitta Renaultille::: No Nissan ei varmaan enää olisi ollenkaan vaara jos renault ei ostanut Nissanin osakkeita, Nissanhan oli silloin suuremmassa kriisissä kuin monet tänään !!


    • Anonyymi

      Täytyy olla melkoinen typerys, jos loistavasta Renault Kadjarista maksaa 24.000 euroa, no 10 € alle mainoksen mukaan, mutta tuleehan siinä renutessa aina lisäkuluja. Automaatti 26.000 €. Tuolaisella rahamäärällä saisi jo oikeankin auton.

      • Anonyymi

        Tojota ei ole auto vaikka on kalliimpi.


    • Anonyymi

      Ranskan valtio on yksi Renun suurimpia omistajia.
      Tietääkö kukaan, kuinka suuren osan Nissan omistaa Renusta?

      • Anonyymi

        Tietääkö kukaan, kuinka suuren osan Nissan. Löytyi internetistä =15% ja Renault Nissanista 43%


    • Anonyymi

      Minulla on sellainen kuva että jos Renault joutuis sellaisen tilanteen eteen niin se jättäis Nissanin . Nissanilla tällä hetkellä on vain Qaskai jota myydään normaalia määriä X-trail on kuuleman mukaan lopetus tuomion saanut . Monella tehtaalla vähennetään mallistoa paljon ,Suuret Pic-Upit muita malleja on karsintalistalla esi. MB ja VW Kyllä se on nyt moni tehdas pakon edessä tuottaa vain eniten myytyjä malleja

      • Anonyymi

        Sinun kuvasi on vääristynyt savolaisen mielipide. Nissanina myydään maailmalla paljon. Joku Qashqai on vain Eurooppaan tarkoitettu malli.


    • Anonyymi

      Myös Lada kuuluu Renault-konserniin. Vaihtamalla Ladan nimeksi Rellu, Rellun markkinaosuus lisääntyy merkittävästi. Renault on valtion omistuksessa, joten kannattavuus on taattu. Kaadetaan vaan Ranskan valtion budjetista aimo pläjäys EU-tukea Renaultin kassaa. Me suomalaisetkin saamme osallistua.

      • Anonyymi

        Kyllähän se on varmaa että Ranskan valtio tukee Renaultia ja paljon tarvittaessa. Onhan se jo työllistäjänäkin niin suuri määrä ihmisiä että sitä kyllä ajatellaan ensin. Jos vielä ajateltais kaikki maat missä on Renaultin valmistusta niin vois pian olla Suomen väkiluku !


    • Anonyymi

      Kyllähän se yksi asia on varma että Renault ei ole seuraava konkurssipesä !!!

    • Anonyymi

      Kauheita tekeleitä ovat Renaultit, syöpään verrattava riesa ja kiusankappale, monta on kumpikin riesa vienyt haudan lepoon, renu usein välikäsien kautta, minutkin yritti nujertaa, vaan eipäs onnistunut. Olen Tojottaja ja pysyn kaidalla tiellä, renuamisen ja muukin pahanteon olen lopettanut.

    • Anonyymi

      Valmistus loppuu!!!!!!! Mersukin tulee vähentämään 10000 työläistä ,,, tuleekohan ne sulkemaan sitten oman moottoritehtaansa ?????

      • Anonyymi

        Niin, Mesellä on tuore mallisto ja hybridit ja sähköautot eli ei hätää. Renulla on vanhat mallit eikä hybridejä tai sähköautoja, mietipä nyt oikeasti kuka haluaa ostaa vaikka Megane, joka on täysin vanhentunut malli? Tai kummallisen Talismanin? Tai Kadjarin kun Qashqai on olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Mesellä on tuore mallisto ja hybridit ja sähköautot eli ei hätää. Renulla on vanhat mallit eikä hybridejä tai sähköautoja, mietipä nyt oikeasti kuka haluaa ostaa vaikka Megane, joka on täysin vanhentunut malli? Tai kummallisen Talismanin? Tai Kadjarin kun Qashqai on olemassa?

        Renaultilla on sähköauto myynnissä, vaikkakin hieman myöhään ja Ranskassa on jo Renaultin Hybridi, että älä pidä kiirettä , kyllä sinäkin sen saat kun vähän odotat . Ei kai sulla vain kiire ?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Renulla on paljon sähköautoja ja muita härveleitä, jopa valmistaa konjakkiakin, mikä saattaa selittää renu autojen ailahtelevaa laatua, aaltomaista se on ja hieman hupsua, mikä taasen selittänee, että ranskalaiset korot ja muut kevyt kenkäiset suosivat laadusta tinkien renua, onhan renu tyylikäs, muodikas, sivistys kansakunnan insinöööri taidon näyte, mutta ei tässä viellä kaikki, renu on myös lääketehtaiden suosittelema vaiva, niin monta, niin monta on tielle uupunut ja mitä enemmän uupuu, niin aina parempi lääketehtaille.
      Kysynkin nyt Renault erikois lääkäreiltä onko tullut uusia lääkkeitä ja mitä suosittelette, minulla on kuten tiedetään vaikea asteinen renus. Olen tojottaja, mutta reenus univaiheessa näen kauhu painajaisia, että olen joutunut renuun, enkä pääse tojottamaan.
      Renulla on todella sähköautoja, onhan vuosikymmenet korjattu renun sähkövikoja, se on perinne, kuten Suomessa juhannuksen vietto ja hukkuminen, että korjataan renun sähkövikoja. Pitää todeta, että taanoin tuli itselleni kalliiksi tämä perinne renun kanssa, mutta minkäs sille voi kun on ollut ja on vieläkin niin tyhmä, nyt kuitenkin elämä toistaiseksi hymyää, kiitos japanilainen autoteollisuus ja muukin heidän tervepohjainen kulttuuri, johon ei kuulu kaikenlaista riemukaarilla renuamista kaasu tai muun aineen vaikutuksen alaisena mm. paljon parkkihappoista viiniä juodaan Ranskassa ja se ei ole terveellistä, sekoittaa pään, tupaakka viini ja niin edelleen, sen tiesi jo Nurmiokin.

      • Anonyymi

        Renault 19 25. 30 todella tyylkkkäitä


    • Kadjarilla ajettu nyt 91000km eikä vielä ole vikoja ilmentynyt.

      Auto nyt 4v ja lähtee vaihtoon.

      Uusi Plug-in Megane SportTour Rs-Line tilattu näkemättä, koska luotto Ranskan poikien insinööritaitoon on Vahva....

    • Anonyymi

      Rellu on voimissaan ja uusia hybridejä ja sähköautoja tulee kokoajan mallistoon.

    • Anonyymi

      Eikä mitään linkkiä mihinkään talousuutiseen koko ketjussa.

    • Anonyymi

      Ei lopeta. Väärää tietoa.

    • Anonyymi

      Kattelin kauppalehden uutisia hakusanaalla Renault. Uusia malleja, Dacia ja Mitsubishi mainittu mutta ei Renault, Euroopan eniten myyty sähköauto Zoe...lisää uusia malleja, maininta konkurssista puuttuu vielä. Valtiohan tuohon taisi tulla omistajaksi jo Louis Renaultin jälkeen. Voisin kuvitella että jos valtio haluaisi Renaultista eroon, se möisi osakkeet yleisölle mutta sentapahtuisi pikrmminkin hyvänä aikana ja sitä ennen firma hoidettaisiin parhaaseen myyntikuntoon. Siksi en usko että näemme konkurssia ihan lähipäivinä.

      Minä olen muutamalla Rellulla ajanut, muotoilu ja ajotuntuma ei nappaa yhtä hyvin kuin vaikka PSA-tuotteillla, toisaalta enpä ole kuullut koneiden paukkuvan ja ruosteenestossahan Renault on nykyään kärjessä. Niin ajaat muuttuu, muistan vielä.80-luvulle asti ranskisten sopineen lähinnä välimeren maihin, mutta ainakin 2000 luvulla tilwnne on toinen. Minulla ln ollut ranskasta vain Peugeot 307 ja sekin vain 100 000km# sinä aikana einsähkövikoja eikä ruostumista eikä muutakaan murhetta, lähinnä jotain pikkunippeleitä ja kerran kai pakoputki piti joltain osaltaan vaihtaa.

    • Anonyymi

      Eikös aprillipäivä jo mennyt!

    • Anonyymi

      Osti brändiksen Kadjarin 3/2021. Kiva peli. 158 hv/EDC-7 automaattilaatikko. Jämäkkä ja mukavan helppo auto ajaa. 0% rahoituskorko, ja 0,00 € rahoituskustannukset. Myyjä toimitti auton etuajassa ja Renulla oli tuolloin kampanja joka tarjoaa sijaisauton ekaksi 3 vuodeksi - siis ilman kallista sijaisautovakuutusta. Nyt mittarissa 15000 km, eikä ensimmäistäkään ongelmaa/vikaa.

      Hybridi- ja sähköauton ostajat saattavat kokea pettymyksen viimeistään vaihtotilanteessa, - etenkin jos auton akuston takuuaika lähenee loppuaan. Kukaan ei ole niin hullu että ostaisi sähkö/hybridivaihdokin, jossa akkuremontti koputtaa jo ovella.

    • Anonyymi

      KESKIÖ polkupyöräkaupan äijä on tampereella ja vihaa laatuvalmistaja RENAULTin tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5473
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      119
      2846
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

      Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      14
      2748
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      605
      2088
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

      Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      140
      1897
    6. Olet hyvin erilainen

      Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      70
      1382
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

      on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      42
      1355
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

      Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1148
    9. Veda uskonto vs. muut uskonnot

      Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan
      Ateismi
      404
      1096
    10. Hyvää Joulua mies!

      Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1077
    Aihe