Kyllä tuo turkistarhaus pitää lopettaa. Eläimet kärsivät kun häkeissä elävät.
turkistarhaus
16
160
Vastaukset
- Anonyymi
Aatelkaa jos teidän koiranomistajien koirat eläisivät näin? Onko järkeä tällä toiminnalla.
- Anonyymi
Kyllä tämä elinkeino pitää lopettaa.
- Anonyymi
Kyllä ihminen pärjää ilman näitä vartavasten häkeissä kasvatettuja eläimiä. Ajatelkaa kasvatetaan häkeissä koko elämänsä ja sit kuula ohtaan et saadaan turkki.!? Kunnon kiina meininkiä suomessa v.2020
- Anonyymi
Haluaisin nähdä millaisessa "häkissä ja hoidossa" sinä asut, hah hah haaa!!!...
Heräsin tänään n klo 04.20 kummallisiin ääniin. Tuuletusikkuna oli auki. Kapinen kettu piilotti jonkin raadonkappaleen takapihamme kuusen juurelle, kohtaan johon tyttäremme lemmikkikani haudattiin (v 1999).
Olipa surkea näky. Ketusta ei ollut jäljellä muuta kuin kuihtunut ranka, häntäruoto ja kylkiluut "paistoivat" nahkan läpi. Kettu jolkotteli etupihan kautta kohti Vikånlahtea.
Tarhakettu saa elää "Paratiisissa"; hoito on erinomaista, ruokaa ja juotavaa riittää, rokotettuna, eläinlääkärin valvonnassa, ja loppu on armeliaampi kuin miljardilla ihmisellä!!!...- Anonyymi
Juu, kovempi loppu on tarhaajalla, Vaasan Osuuspankin johtajakin totesi lehdessä että alan tilanne on sellainen että jos hän ois tarhaaja, niin lopettaisi heti.
- Anonyymi
Elämää todella paraatissa 😀😀
- Anonyymi
Turkistarhaus pitää lopettaa. Kyllä me pärjätään ilman nuita karvahattuja ja takkeja! Kapinen kettu sitten erikseen,luonto hoitaa/ei ihminen. Alanvaihto niinhän muutkin norm.ihmiset tekee.
- Anonyymi
se loppuu ihan itsestään kun uusia ei alalle tule j avanhat kaatuu pois.
talot lahoaa ja menee kyljelleen ajan kanssa ja samoin käy tarhaajille.- Anonyymi
Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.
siinä se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.
siinä se.Tämä turkistarhaus on suomenruotsalaisen eliitin harrastamaa toimintaa,joka on valtion erityisessä suojeluksessa,kuten romanien hyysääminenkin.
- Anonyymi
Jos ne elikot kärsii niin eikö se ole hyvä että lopetettaan niitten kärsimykset
Ite en halua kieltää turkistarhoja koska se voi olla jollekki perheelle elinkeino.
Ite voisin perustaa oman turkistarhan. Se on hieno työ- Anonyymi
Ei se ole kellekään enää elinkeino, kaikki tekee tappiota paitsi ylipalkatut Sagan ja Liiton virkamiehet
- Anonyymi
No, näyttävät ajavan alansa alas, pentuja tapetaan meidänkin lähitiloilla, rahat on loppu ja mistään ei tule lisää. Jos oikein ymmärsin niin rehusta on maksettu vuosia liian kauan, huutokauppayhtiö petti rahoituslupauksensa ja liiton väki lähinnä vetelehtii huippupalkoilla.
- Anonyymi
Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...Taas Ressulta viisaita mietteitä. Näin se on. Kokkolan TOSIrealisti on ennustajista parhain, oikea shamaani, ja sillä selvä...
- Anonyymi
Kyllä sun ammattisi täytyy lopettaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381