Kyllä tuo turkistarhaus pitää lopettaa. Eläimet kärsivät kun häkeissä elävät.
turkistarhaus
16
160
Vastaukset
- Anonyymi
Aatelkaa jos teidän koiranomistajien koirat eläisivät näin? Onko järkeä tällä toiminnalla.
- Anonyymi
Kyllä tämä elinkeino pitää lopettaa.
- Anonyymi
Kyllä ihminen pärjää ilman näitä vartavasten häkeissä kasvatettuja eläimiä. Ajatelkaa kasvatetaan häkeissä koko elämänsä ja sit kuula ohtaan et saadaan turkki.!? Kunnon kiina meininkiä suomessa v.2020
- Anonyymi
Haluaisin nähdä millaisessa "häkissä ja hoidossa" sinä asut, hah hah haaa!!!...
Heräsin tänään n klo 04.20 kummallisiin ääniin. Tuuletusikkuna oli auki. Kapinen kettu piilotti jonkin raadonkappaleen takapihamme kuusen juurelle, kohtaan johon tyttäremme lemmikkikani haudattiin (v 1999).
Olipa surkea näky. Ketusta ei ollut jäljellä muuta kuin kuihtunut ranka, häntäruoto ja kylkiluut "paistoivat" nahkan läpi. Kettu jolkotteli etupihan kautta kohti Vikånlahtea.
Tarhakettu saa elää "Paratiisissa"; hoito on erinomaista, ruokaa ja juotavaa riittää, rokotettuna, eläinlääkärin valvonnassa, ja loppu on armeliaampi kuin miljardilla ihmisellä!!!...- Anonyymi
Juu, kovempi loppu on tarhaajalla, Vaasan Osuuspankin johtajakin totesi lehdessä että alan tilanne on sellainen että jos hän ois tarhaaja, niin lopettaisi heti.
- Anonyymi
Elämää todella paraatissa 😀😀
- Anonyymi
Turkistarhaus pitää lopettaa. Kyllä me pärjätään ilman nuita karvahattuja ja takkeja! Kapinen kettu sitten erikseen,luonto hoitaa/ei ihminen. Alanvaihto niinhän muutkin norm.ihmiset tekee.
- Anonyymi
se loppuu ihan itsestään kun uusia ei alalle tule j avanhat kaatuu pois.
talot lahoaa ja menee kyljelleen ajan kanssa ja samoin käy tarhaajille.- Anonyymi
Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.
siinä se. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.
siinä se.Tämä turkistarhaus on suomenruotsalaisen eliitin harrastamaa toimintaa,joka on valtion erityisessä suojeluksessa,kuten romanien hyysääminenkin.
- Anonyymi
Jos ne elikot kärsii niin eikö se ole hyvä että lopetettaan niitten kärsimykset
Ite en halua kieltää turkistarhoja koska se voi olla jollekki perheelle elinkeino.
Ite voisin perustaa oman turkistarhan. Se on hieno työ- Anonyymi
Ei se ole kellekään enää elinkeino, kaikki tekee tappiota paitsi ylipalkatut Sagan ja Liiton virkamiehet
- Anonyymi
No, näyttävät ajavan alansa alas, pentuja tapetaan meidänkin lähitiloilla, rahat on loppu ja mistään ei tule lisää. Jos oikein ymmärsin niin rehusta on maksettu vuosia liian kauan, huutokauppayhtiö petti rahoituslupauksensa ja liiton väki lähinnä vetelehtii huippupalkoilla.
- Anonyymi
Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...Taas Ressulta viisaita mietteitä. Näin se on. Kokkolan TOSIrealisti on ennustajista parhain, oikea shamaani, ja sillä selvä...
- Anonyymi
Kyllä sun ammattisi täytyy lopettaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477