turkistarhaus

Anonyymi

Kyllä tuo turkistarhaus pitää lopettaa. Eläimet kärsivät kun häkeissä elävät.

16

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aatelkaa jos teidän koiranomistajien koirat eläisivät näin? Onko järkeä tällä toiminnalla.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä elinkeino pitää lopettaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen pärjää ilman näitä vartavasten häkeissä kasvatettuja eläimiä. Ajatelkaa kasvatetaan häkeissä koko elämänsä ja sit kuula ohtaan et saadaan turkki.!? Kunnon kiina meininkiä suomessa v.2020

    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä millaisessa "häkissä ja hoidossa" sinä asut, hah hah haaa!!!...
      Heräsin tänään n klo 04.20 kummallisiin ääniin. Tuuletusikkuna oli auki. Kapinen kettu piilotti jonkin raadonkappaleen takapihamme kuusen juurelle, kohtaan johon tyttäremme lemmikkikani haudattiin (v 1999).
      Olipa surkea näky. Ketusta ei ollut jäljellä muuta kuin kuihtunut ranka, häntäruoto ja kylkiluut "paistoivat" nahkan läpi. Kettu jolkotteli etupihan kautta kohti Vikånlahtea.
      Tarhakettu saa elää "Paratiisissa"; hoito on erinomaista, ruokaa ja juotavaa riittää, rokotettuna, eläinlääkärin valvonnassa, ja loppu on armeliaampi kuin miljardilla ihmisellä!!!...

      • Anonyymi

        Juu, kovempi loppu on tarhaajalla, Vaasan Osuuspankin johtajakin totesi lehdessä että alan tilanne on sellainen että jos hän ois tarhaaja, niin lopettaisi heti.


      • Anonyymi

        Elämää todella paraatissa 😀😀


    • Anonyymi

      Turkistarhaus pitää lopettaa. Kyllä me pärjätään ilman nuita karvahattuja ja takkeja! Kapinen kettu sitten erikseen,luonto hoitaa/ei ihminen. Alanvaihto niinhän muutkin norm.ihmiset tekee.

    • Anonyymi

      se loppuu ihan itsestään kun uusia ei alalle tule j avanhat kaatuu pois.

      talot lahoaa ja menee kyljelleen ajan kanssa ja samoin käy tarhaajille.

      • Anonyymi

        Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.

        siinä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.

        siinä se.

        Tämä turkistarhaus on suomenruotsalaisen eliitin harrastamaa toimintaa,joka on valtion erityisessä suojeluksessa,kuten romanien hyysääminenkin.


    • Anonyymi

      Jos ne elikot kärsii niin eikö se ole hyvä että lopetettaan niitten kärsimykset

      Ite en halua kieltää turkistarhoja koska se voi olla jollekki perheelle elinkeino.

      Ite voisin perustaa oman turkistarhan. Se on hieno työ

      • Anonyymi

        Ei se ole kellekään enää elinkeino, kaikki tekee tappiota paitsi ylipalkatut Sagan ja Liiton virkamiehet


    • Anonyymi

      No, näyttävät ajavan alansa alas, pentuja tapetaan meidänkin lähitiloilla, rahat on loppu ja mistään ei tule lisää. Jos oikein ymmärsin niin rehusta on maksettu vuosia liian kauan, huutokauppayhtiö petti rahoituslupauksensa ja liiton väki lähinnä vetelehtii huippupalkoilla.

      • Anonyymi

        Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
        Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
        Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
        Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
        Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...

        Taas Ressulta viisaita mietteitä. Näin se on. Kokkolan TOSIrealisti on ennustajista parhain, oikea shamaani, ja sillä selvä...


    • Anonyymi

      Kyllä sun ammattisi täytyy lopettaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe