turkistarhaus

Anonyymi

Kyllä tuo turkistarhaus pitää lopettaa. Eläimet kärsivät kun häkeissä elävät.

16

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aatelkaa jos teidän koiranomistajien koirat eläisivät näin? Onko järkeä tällä toiminnalla.

    • Anonyymi

      Kyllä tämä elinkeino pitää lopettaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ihminen pärjää ilman näitä vartavasten häkeissä kasvatettuja eläimiä. Ajatelkaa kasvatetaan häkeissä koko elämänsä ja sit kuula ohtaan et saadaan turkki.!? Kunnon kiina meininkiä suomessa v.2020

    • Anonyymi

      Haluaisin nähdä millaisessa "häkissä ja hoidossa" sinä asut, hah hah haaa!!!...
      Heräsin tänään n klo 04.20 kummallisiin ääniin. Tuuletusikkuna oli auki. Kapinen kettu piilotti jonkin raadonkappaleen takapihamme kuusen juurelle, kohtaan johon tyttäremme lemmikkikani haudattiin (v 1999).
      Olipa surkea näky. Ketusta ei ollut jäljellä muuta kuin kuihtunut ranka, häntäruoto ja kylkiluut "paistoivat" nahkan läpi. Kettu jolkotteli etupihan kautta kohti Vikånlahtea.
      Tarhakettu saa elää "Paratiisissa"; hoito on erinomaista, ruokaa ja juotavaa riittää, rokotettuna, eläinlääkärin valvonnassa, ja loppu on armeliaampi kuin miljardilla ihmisellä!!!...

      • Anonyymi

        Juu, kovempi loppu on tarhaajalla, Vaasan Osuuspankin johtajakin totesi lehdessä että alan tilanne on sellainen että jos hän ois tarhaaja, niin lopettaisi heti.


      • Anonyymi

        Elämää todella paraatissa 😀😀


    • Anonyymi

      Turkistarhaus pitää lopettaa. Kyllä me pärjätään ilman nuita karvahattuja ja takkeja! Kapinen kettu sitten erikseen,luonto hoitaa/ei ihminen. Alanvaihto niinhän muutkin norm.ihmiset tekee.

    • Anonyymi

      se loppuu ihan itsestään kun uusia ei alalle tule j avanhat kaatuu pois.

      talot lahoaa ja menee kyljelleen ajan kanssa ja samoin käy tarhaajille.

      • Anonyymi

        Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.

        siinä se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostajia ei tule kiinasta nahat makaa pakkasissa ja kuivettuu sinne ajallaan.

        siinä se.

        Tämä turkistarhaus on suomenruotsalaisen eliitin harrastamaa toimintaa,joka on valtion erityisessä suojeluksessa,kuten romanien hyysääminenkin.


    • Anonyymi

      Jos ne elikot kärsii niin eikö se ole hyvä että lopetettaan niitten kärsimykset

      Ite en halua kieltää turkistarhoja koska se voi olla jollekki perheelle elinkeino.

      Ite voisin perustaa oman turkistarhan. Se on hieno työ

      • Anonyymi

        Ei se ole kellekään enää elinkeino, kaikki tekee tappiota paitsi ylipalkatut Sagan ja Liiton virkamiehet


    • Anonyymi

      No, näyttävät ajavan alansa alas, pentuja tapetaan meidänkin lähitiloilla, rahat on loppu ja mistään ei tule lisää. Jos oikein ymmärsin niin rehusta on maksettu vuosia liian kauan, huutokauppayhtiö petti rahoituslupauksensa ja liiton väki lähinnä vetelehtii huippupalkoilla.

      • Anonyymi

        Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
        Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
        Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turkistarhaus on huippuhyvä ammatti. Ei tarvitse luonnon eläimiä turhaan "karsia"...
        Turkiksia on tarvittu aina, tarvitaan ja tullaan tarvitsemaan, vaikka miljoona "kettutyttöä" sitä vastustaisi. Tosin nämäkin "viherpiipertäjät" ovat 40:n vuoden kuluttua viisaampia, ja hyväksyvät turkistarhauksen kettupuuhka harteillaan, hah hah haaa!!!...
        Terveisin Kokkolan Kingsi, TOSIrealisti ja Eläinystävä...

        Taas Ressulta viisaita mietteitä. Näin se on. Kokkolan TOSIrealisti on ennustajista parhain, oikea shamaani, ja sillä selvä...


    • Anonyymi

      Kyllä sun ammattisi täytyy lopettaa

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      119
      1170
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      77
      697
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      107
      477
    Aihe