Onko hyvä selain, kannattaako laittaa?
DuckDuckGo Browser
9
216
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata. Chrome paljon parmepi.
- Anonyymi
Minulla on DuckDuckGo Browser, Chrome kerää tietojasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on DuckDuckGo Browser, Chrome kerää tietojasi!
Niin kerää Android eli ei mitään väliä:D
- Anonyymi
Ehkä se on parempi kuin chrome, tulee vähemmän kirjoitus virheitä.
- Anonyymi
Jos halvalla saa niin saattaa kannattaa.
- Anonyymi
Paras on Firefox Lite, vaikka on suunnattu Aasian maihin , niin toimii hienosti Suomessakin.
- Anonyymi
Unohtakaa nyt herrantähden jo noi jonniinjoutavat selaimet.
- Anonyymi
Vaikuttaa ihan hyvältä selaimelta. välilehtisivu näyttää selkeältä ja helppokäyttöiseltä, nettilehtien (IL, IS, US, TS, HS) tekstin ja sivujen skaalaus silmille miellyttävämpi kuin chromessa. Selaus ja sivujen vieritys vähemmän tökkivää kuin Chromella, erityisesti mainosten kyllästämät Suomi24 sivut miellyttävämpi selata duckduck:lla. Kännykkä on nykymittapuun mukaan museokapine vuodelta 2016 mutta paremmalla selaimella vaikuttaa paljon ripeämmin toimivan.
- Anonyymi
Ei mulla kyllä mainoksia näy Chromessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....588750Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3066584Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995907- 1523810
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283203Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623119- 1541914
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171766- 321448
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191206