moi! niin tota oon menos syksyl 7 ja mul on muistaakseni 11.6 se ihmeen seiskalle meno tereveydenhuolto juttu tai se niin mitä siellä tehään? joutuuko olee alasti? mitä siellä jutellellaan? en haluu mennää
7lk terveydenhuolto tytöt!
Anonyymi
3
164
Vastaukset
- Anonyymi
no mä menin sinne mun iskän kaa ja se mun lääkäri oli mies et joo.... oon siis tyttö. no ei siin. paino,pituus,ryhti otettiin.näkö ja kuulo. mä jouduin olee kyl ihan alasti emt ku se tarkasti mun rinnat ja alapään lol. sydänäänet kuunteli ja. sit siel jutelti esil murroiästä,ruoasta,unesta,seksistä ja ssain lomakkeen johon rastitettiin jne. aika helevetin noloo ku se iskä on siin vieres :D
- Anonyymi
Ei se oo ees noloo veljet! ihan basic
- Anonyymi
Ei ole pakko olla alasti. Aina saa kieltäytyä riisumasta. Sinun keho, sinä päätät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749