moi! niin tota oon menos syksyl 7 ja mul on muistaakseni 11.6 se ihmeen seiskalle meno tereveydenhuolto juttu tai se niin mitä siellä tehään? joutuuko olee alasti? mitä siellä jutellellaan? en haluu mennää
7lk terveydenhuolto tytöt!
Anonyymi
3
190
Vastaukset
- Anonyymi
no mä menin sinne mun iskän kaa ja se mun lääkäri oli mies et joo.... oon siis tyttö. no ei siin. paino,pituus,ryhti otettiin.näkö ja kuulo. mä jouduin olee kyl ihan alasti emt ku se tarkasti mun rinnat ja alapään lol. sydänäänet kuunteli ja. sit siel jutelti esil murroiästä,ruoasta,unesta,seksistä ja ssain lomakkeen johon rastitettiin jne. aika helevetin noloo ku se iskä on siin vieres :D
- Anonyymi
Ei se oo ees noloo veljet! ihan basic
- Anonyymi
Ei ole pakko olla alasti. Aina saa kieltäytyä riisumasta. Sinun keho, sinä päätät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1342724Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2612307Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?221413- 1151082
- 971040
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041013Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13932Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La55828Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.50771Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.277752