7lk terveydenhuolto tytöt!

Anonyymi

moi! niin tota oon menos syksyl 7 ja mul on muistaakseni 11.6 se ihmeen seiskalle meno tereveydenhuolto juttu tai se niin mitä siellä tehään? joutuuko olee alasti? mitä siellä jutellellaan? en haluu mennää

3

<50

Vastaukset

• no mä menin sinne mun iskän kaa ja se mun lääkäri oli mies et joo.... oon siis tyttö. no ei siin. paino,pituus,ryhti otettiin.näkö ja kuulo. mä jouduin olee kyl ihan alasti emt ku se tarkasti mun rinnat ja alapään lol. sydänäänet kuunteli ja. sit siel jutelti esil murroiästä,ruoasta,unesta,seksistä ja ssain lomakkeen johon rastitettiin jne. aika helevetin noloo ku se iskä on siin vieres :D

• Ei se oo ees noloo veljet! ihan basic

• Ei ole pakko olla alasti. Aina saa kieltäytyä riisumasta. Sinun keho, sinä päätät.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• No pitihän se arvata! Sinkkumarkkinoille ilmoittautunut Maajussi-Lauri on hyvä kaveri Tauskin kanssa - &quot;Silloin hameet nousevat yleensä korviin!&quot;
    • Viikon Kääk-juorut: Roni Bäck pullisteli rannalla, Antti Tuisku lenkkeili luuri kädessä, Pate Mustajärvi parkkeerasi törkeästi - kuvat!
    • Nyt tärähtää totuus tiskiin! Maajussi-Laurilla ja Anulla jääkylmät välit: eivät ole enää missään tekemisissä - &quot;Kaveruus ei välttämättä olisi ollut hyvä idea&quot;

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Britti kehuu Suomalaista terveydenhoitoa.

MTV HS: Brittimies virui Suomessa viisi viikkoa tajuttomana hengityskoneessa – elämästä kamppailu juuri Suomessa oli onnekas sattuma Brittiläinen toi
      Maailman menoa
      126
      6921
    2. Stefan Thermanin firmaa haetaan konkurssiin

Tuoreita kuulumisia: https://www.seiska.fi/Uutiset/Stefan-Thermanin-firmaa-haetaan-konkurssiin/1151960
      194
      5331
    3. Maskisekoilu riittäsi jo -STM!

STM:n maskisekoilu vain jatkuu. Mitä ihmettä onkaan tapahtunut? Onko nyt menossa jälkien peittelyvaihe ja mielipiteitten hämärtämisprojekti? LUE TÄMÄ:
      Maailman menoa
      234
      1652
    4. Ketä kaipaatte?

Sanokaa edes kaupunki tms. jossa hän asuu.
      Ikävä
      99
      1346