Palkan nousu Matikaisen palkkaan verrattuna 700 euroa.
Kohtuullinen korotus??
Kunnanjohtajan palkka
6
327
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä se munalisä on tällä hetkellä juuri tuo 700 euroa.
- Anonyymi
Joo... Mä en halua osallistua munalisän maksuun mutta pakko kun kunnan johtoryhmä tekee moisia sopimuksia.
- Anonyymi
"Tällä hetkellä ministerin palkkio on 10 147 euroa kuukaudessa".
Mielestäni yli 9000 euron kk palkka Janakkalan kunnan johtamisesta on selkeästi liikaa. - Anonyymi
Sunnuntain Hämeen Sanomissa on korjaus tuohon palkkauutiseen. Matikaisen ja uuden kunnanjohtajan palkat ovat samansuuruisia eli Matikainenkin sai 9300 euroa kuukaudessa.
- Anonyymi
Olisitte voineet sentään vähän pidemmän irtisanoutumiskorvauksen myöntää luottamuspulan iskiessä
- Anonyymi
Uus kunnanjohtaja näyttää kyllä lehtikuvassa aika tavalliselta sälliltä, katujen mieheltä. Pukeutumisessa olisi tyylikonsultilla tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716