nesara.cjb.net sivut suljettu

vakavan_asianajaja

http://www.nesara.cjb.net

Suomenkieliset Petri Hartoman N.E.S.A.R.A. sivut on sitten suljettu. Taisi illuilla mennä kusi sukkaan kun sulkivat samalla oman disinformaatiosaittinsa http://www.nesara.com

Uskon että illut turhautuivat siihen kun heidän kusetuksensa nesarasta ei tehonnutkaan heidän toivomallaan tavalla.

9

985

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulkis ton toisenki
    • loppusuoralla

      Tämähän oli odotettavissa. Mutta se ei tarkoita illujen voittoa vaan pelkoa, pelkoa ja pelkoa tietäen aikansa olevan pian ohi.

    • Epeli

      Kaikkein paras tapahan salata itsensä on poistaa netistä itseään koskeva saitti joka on kuitenkin ollut olemassa jo vuosikaudet, ja jonka kuka tahansa sivulla käynyt voi netin sivumuistin ansiosta elvyttää hetkessä.

      Muuten, tämä kuuluisi kyllä jippiiseen, mutta oletteko huomanneet että Toijalan sivustojen torikamerat on pikkuhiljaa suljettu? Minusta tämä on kiistaton todiste jippiin salaliittopalstan volio toijala jutuille!

      • Toijala ja voliohatut kuuluvat Jippiiseen, eikä tänne. Viestin alkuosa on kuitenkin järkevä, joten en poista sitä.


      • Epeli
        mrkala kirjoitti:

        Toijala ja voliohatut kuuluvat Jippiiseen, eikä tänne. Viestin alkuosa on kuitenkin järkevä, joten en poista sitä.

        En voinut olla mainitsematta niitä, sopi niin hyvin tähän. Jippiiseen ne kyllä kuuluvat.


    • Lokki

      Millos se Nesara muuten nyt onkaan tulossa. Mä en oo pariin vuoteen nyt vaivautunu ottaan selvää asiasta. olis kuitenkin kiva tietää, mikä on se tämänhetkinen lopullinen lukkoon lyöty päivämäärä.

      • ????????????

        Odotellaan tuota päivää mielenkiinnolla.


      • Lokki
        ???????????? kirjoitti:

        Odotellaan tuota päivää mielenkiinnolla.

        Sehän on hienoa!!!
        Mulla ei perjantaina olekaan mitään tekemistä.
        Oikein mukavaaa!
        Ööö... Mitenkäs se sitten: Tarviiko mun enää lauantai-aamuna mennä töihin? Vai tekeekö se Nesara musta rikkaan jo siinä perjantain aikana?


    • ?-?

      Suomen mr Nesara Petri Hartoma :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2685
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2272
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2020
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1749
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1666
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1666
    8. 92
      1593
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe