Mikä sinun paratiisirakenne?

Anonyymi

Kun meidän tiedemiehet ovat löytänyt niin monta ratkaisuja kaikkiin meidän ongelmiin, niin mikä olisi myös sinun toive ratkaista?

Lääkäri pystyy tänään tehdä potilaasta virtuaalinen kopio, sillä lääkäri vaoi testata erinlaisia lääkkeitä kopiolle ennen kun anataa sen verilliselle potilaalle. Näin lääkäri voi testata mikä lääke on kaikista tehokkain.

Meidän maailma tulee olla automatisoitu kun kaikki AI- tekniikka ja ohjaustekniikka tulee käyttöön. Mutta niitä on pahoja ja hyviä vaikutuksia tämän tekniikan myötä, niinkun kaikissa elämän tahoissa. Mikä olisi sinun parhain ehdotus hyvinvointiin ja sen kaikkien rakenne mikä antaa meille hyvät mielet, ja hyvät olot?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikea, laaja ja syvällinen kysymys! Muutama asia tulee silti mieleen.

      1. Valheenpaljastuslaitteesta puhuttiin jo lapsuudessa on kuten myös näköpuhelimesta. Nykyään videopuheluiden soittaminen ei ole mikään ongelma, mutta valheenpaljastuslaitetta ei ole vieläkään. Ajattele jos meistä jokaisella olisi mukanaan näppärä pieni laite, joka kertoisi puhuuko kohtaamamme henkilö (esim. asunnonvälittäjä, kerjäläinen, koulun oppilas, poliitikko) totta vai ei. Laite voisi esimerkiksi näyttää reaaliaikaisesti prosentteina, miten paljon totuutta suusta tulee.

      2. Henkilökohtainen opetusrobotti. Opiskelen nyt aikuisena pääosin itseopiskelun ja nettimateriaalien avulla uutta kieltä, jota on kutsuttu vaikeaksi. Ei se niin vaikeaa ole kuin on väitetty. Tässä opiskelun aikana on tullut kuitenkin mieleen, että olisipa kätevää, jos tietokoneen jonka avulla paljon opiskelen, osaisi itsenäisemmin opettaa minua. Olisi hienoa, jos se osaisi tarjota minulle oikeanlaisia ja sopivan tasoisia tehtäviä, jotta kielitaitoni kehittyisi koko ajan. Vielä hienompaa olisi, jos se tunnistaisi kunkin hetken vireystilani ja oppisi tarjoamaan minulle sellaisia tehtäviä, jotka kiinnostavat minua. Tottahan opiskeluun aina liittyy ponnistelua, mutta kiinnostavien tehtävien parissa on mukavampi ponnistella. Sama robotti voisi kielten lisäksi opettaa myös esim. matematiikkaa, fysiikkaa, koodaamista, biologiaa jne.

      • Anonyymi

        Sulla on aivan mukavat ajattelut:) Olisi toki mullistus jos me saisimme omat henkilökohtaiset opettjat! Luulen toki että näin tulee olla tulevaisuussa.

        Ajattele vaan kuinka kaikki ihmiset pystyy elämään hyvää onnellista elämää jos me käytämme älytekniikkaa hyvän ja edistämisen vuoksi!

        Kyllä meille tulee maailman paras yhteiskunta kun me pystymme hallitsemaan kaikkia pahaa auttomaattisesti ja edistää kaikkia hyvää!


    • Anonyymi

      Ajattele jos ihmisten kaikki raskaat työt tulee robotit tehdä, ja kuinka se vähentää kaikenlaisia sairauksia ja toisia työstä aiheuttuja vahinkoja! Tämä uusi älytekniikka voi olla meidän kaikkien pääsy todelliseen paratiisiin maailmassa. Mutta meissä ihmisissä on, niinkun eläimissä, petoja ja anttipetoja, niin älytekniikkaa voi käyttää hyvää ja pahaa.

      Jos älytekniikka pystyy kouluttaa hyviä ihmisiä niin kun jumala sen käsittää, niin vastakohta voi myös kouluttaa paholaisia.

      Mutta jos me hyvänmoraaliset ihmiset ketkä puolustaa humanismia, anttisatanismia ja kaikenlaista pahaa, pystymme saada älytekniikan meidän valtaan niin me voidaan perustaa meille hyväihmisten paratiisi.

      Niinkun kaikessa makro- ja mikroelämässä, on negoja ja posia, niin meidän täytyy olla varoilla jos haluamme paratiisin luominen. Jotkut haluaa luoda helvetin toisille ja oman helvetinparatiisin.

      Helvetinparatiisi olisi niinkun Adolf Hitler olisi halunut luoda meille kaikille.

      Luulen tosi että me hyvät ja vahvat voidaan ottaa älytekniikan meidän valtaan ja kehittää sitä kaikkien hyvien ihmisten paraksi.

      • Anonyymi

        Meni hurriksi tuo viimeinen "jos me ihmiset ketkä puolustaa humanismia, anttisatanismiä ja kaikenlaista pahaa". En meinannut että puolustaa pahaa. Oli pieni virhe, he he, chears!


      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa elokuva Perikato (saks. Der Untergang) vuodelta 2004. En ymmärrä, miksi niin moni tavallinen ihminen lähtee mukaan natsismiin, vaikka natseille kävi miten kävi 1940-luvulla. Hitler ampui itsensä vain 56-vuotiaana, Göbbelsit murhasivat itsemurhiaan ennen kuusi pientä lastaan jne. Tässä on elokuvan esittely:
        http://www.filmgoer.fi/new/dvd-blu-ray/perikato

        Tässä on yksi hyvä esimerkki, kuinka robotti voi parantaa työntekijöiden työviihtyvyyttä:
        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006395857.html

        Pyörätuoliin sidottuja ihmisiä uudestaan kävelemään auttava kävelyrobotti on ehkä paras robotti, minkä tiedän:
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/autoturmassa-halvaantunut-nette-18-kavelee-jalleen-suomen-ensimmainen-kavelyrobotti-nosti-nuoren-taas-kahdelle-jalalle-olin-kuin-lipputanko-ilman-jalustaa/7535618#gs.6q6yov


    • Anonyymi

      Meidän kaikkien hyvien tahojen meininki on sulkea pois svedikat.

      Kun sain ensimmäisen kerran kuunnella Nightwhisin biisi "Sleeping Sun" mä tiesin että olen hyvän kansan patriootti. Meidän pahomieliset ovat aina niitä ketkä ovat saanneet sen pahan perinnön, niinkun meidän hyvät tietää mistä!

      Suomi voi olla se maa missä paratiisi voi olla alku! Sen takia että olemme kärsinyt 700 vuotta svedivallan syrjässä. Sama asia voisi olla kaikilla muilla syrjätty kansoilla

      The good will take power from the evils!

    • Anonyymi

      Kaikki raskaat ja pahat työt tulee olla roposoitu. Me verilliset ihmiset tullaan olla vaan nauttimassa kaikesta hyvää.

      Minun mielestä kaikkia hyvämielistä on toistensa ihmisten kanssa olemista. Jos ihminen on onnellinen kukaan ei tarvitse vihata ketään. Jos ei vihata meistä tulee hyviä ja terveitä ihmisiä.

      Automatisointi kaikissa yhteiskunnallisissa asioissa on niin paljon positiivistä jos me pystymme ohjaa sen hyvään suntaan. Tietysti elämässä on pahoja ja hyviä ihmisiä, ja sen takia hyvät ja pahat on aina vastakohtia ketkä tappelee. Jos paholaiset saadaan kuriksi meidän paratiisi on mahdollista, missä ei ole paljon sairauksia eikä rikollisia. Meistä ei tarvitse tulla väärinkäyttäjiä eikä mitään muuta mikä aiheuttaa vahinkoa toisille eläville.

      Olen niin innossa että ihmiskunnalla on tämä mahdollisuus tänään! Mutta välttäkää paholaisia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe