Voiko miehen ex vaimon äiti

Anonyymi

tulla noin vaan meille. Eihän hän enää kuulu miehen ja lasten elämään mitenkään. Kummallista että kuvittelee olevansa tärkeekin ihminen meidän uudessa perheessä. tapailkoot kakaroita tyttärensä kotona ja muualla, ei meillä.
Tulee tänne hääräämääb ja siivoomaan lasten huoneita, eikä kysy multa lupaa saako tulla vai ei. Oli soitellut lapsille ja halusi tulla ktasoon heitä, mutta se ei käy kun asun nykysin täällä, mun kotiini ei tulla noin vaan lasen luvalla, lupa on kysyttävä multa.

Mies ei sano mitään, hänestä on kiva jos mummo kay, mutta ei ota huomioon mua.

Tähän on tultava loppu, en aio sietää sitä mummoa meillä kertaakaan enää. Minä olen tämän taloa äiti ja minun sanani on laki, on kumma ettei vanhukselle se mene jakeluun, ei tarvis edes sanoo, pitäs ite ymmärtää, että me eilla hänen perhettä enää.

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko vaimon ex-miehen isä tulla noin vaan meille. Eihän hän enää kuulu naisen ja lasten elämään mitenkään. Kummallista että kuvittelee olevansa tärkeekin ihminen meidän uudessa perheessä. tapailkoot kakaroita poikansa kotona ja muualla, ei meillä.
      Tulee tänne hääräämään ja korjaamaan lasten huoneita, eikä kysy multa lupaa saako tulla vai ei. Oli soitellut lapsille ja halusi tulla katsomaan heitä, mutta se ei käy ,kun asun nykysin täällä, mun kotiini ei tulla noin vaan lasten luvalla, lupa on kysyttävä multa.
      Nainen ei sano mitään, hänestä on kiva jos pappa käy , mutta ei ota huomioon mua.

      Tähän on tultava loppu, en aio sietää sitä pappaa meillä kertaakaan enää. Minä olen tämän taloa pomo ja minun sanani on laki, on kumma ettei vanhukselle se mene jakeluun, ei tarvis edes sanoo, pitäs ite ymmärtää, että me ei olla hänen perhettä enää.

    • Anonyymi

      Ei voi, ei ole pakkok laskea naista sisälle, hän on täysin vieras, mutta sinä voit mennä sen miehen exän kotiin tarkistamaan että siellä on siistiä ja asiat kunnossa. un velvollisuus on neuvoa ja opastaa naista lastnehoidossa ja kotitöissä. Tai jos et mene niin laita kirjeitä menemään tai reissuvihko, onhan se jollain tavoin saatava tekemään jotain kotona eikä kytättävä teillä sun miestä.

      Miksiköhän exät on niin ilkeitä ja katkeria jos joku on vienyt hänen miehen, lapsethan ovat saaneet uuden äidin, eikö se pidä olla iloinen asia?

      • Anonyymi

        Ei voi, ei ole pakkok laskea miestä sisälle, hän on täysin vieras, mutta sinä voit mennä sen naisen exän kotiin tarkistamaan että siellä on asiat kunnossa. Sun velvollisuus on neuvoa ja opastaa miestä lastnehoidossa remonteista ja kotitöissä. Tai jos et mene niin laita sähköpostia menemään tai textiviesti , onhan se jollain tavoin saatava tekemään jotain kotona eikä kytättävä teillä sun naista.

        Miksiköhän exät on niin ilkeitä ja katkeria jos joku on vienyt hänen naisen , lapsethan ovat saaneet uuden isin , eikö se pidä olla iloinen asia?


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä hänhän on lasten mummo. Eikä ex puoliso. Jos miehesi ei sano mitään niin silloin se on hyväksyttävää, että mummo käy lastenlapsiaan katsomassa. Jos olet jollekkin mummolle mustis niin ehket ymmärrä uusperheen kuvioita ollenkaan. Lapsilla on oikeus mummoonsa ja he eivät ole kyl eronkeet kenestäkään. Kasvahan jo aikuiseksi

    • Anonyymi

      Kyl mummot pysyy kaukana uusperheestä, se ei ole enää heidän paikka, ainakaan meillä.Olisi rasittava saada mieheni ex vaimon äiti ja isä meille, mitä he meillä tekis, enhän ees tunne heitä? Ei kuulu meidän perhe elämään. En halunnut isoa sukua lisää, halusin tän miehen, enkä välttämättä ees kersoja. Omia on ja halusin yhteisenkin et voisin olla enempi tässä suvussa. Olen kyl nytkkin tärkee ihminen kaikkien elämässä,uta en haluu ex vaimosa sukua olla. Ne ei kuulu eroperheen arkeen. Kattia kanssa, ei tarvi olla kaikkien kanssa ylimmät ystävät eikä edes sietää.
      Heillä on semmoset jutut ja tavat jotka ei oo mun knssa sopivat, on mulla omat jutu ja niillä mennään, ei kenenkään aikojen alussa olevien.

      • Anonyymi

        Kyl papat pysyy kaukana uusperheestä, se ei ole enää heidän paikka, ainakaan meillä.Olisi rasittava saada naisen ex vaimon isä ja äiti meille, mitä he meillä tekis, enhän ees tunne heitä? Ei kuulu meidän perhe elämään. En halunnut isoa sukua lisää, halusin tän naisen , enkä välttämättä ees kersoja. Omia on ja halusin yhteisenkin et voisin olla enempi tässä suvussa. Olen kyl nytkkin tärkee ihminen kaikkien elämässä,uta en haluu ex miehensä sukua olla. Ne ei kuulu eroperheen arkeen. Kattia kanssa, ei tarvi olla kaikkien kanssa ylimmät ystävät eikä edes sietää.
        Heillä on semmoset jutut ja tavat jotka ei oo mun knssa sopivat, on mulla omat jutu ja niillä mennään, ei kenenkään aikojen alussa olevien.


    • Anonyymi

      On ne hurjia nuo exät. Ei ole helppoa olla uusikko eikä ole helppoa olla exä, kumpikin vihaa toisiansa, mutta sellasta elämä on, aina ei voi tykätä.
      Onneks mun miehen exä obn äytänyt uuden ukon itelleen, ja mie sain paremman, Varmaan häntä kaduttaa mutta takas ei saa mun on nyt mies.
      Lapsetkin on mun, ainakin puoleks, olen heidän äiti, ja sillä sipuli. Lapset tykkää musta kauheesti mut mä en heistä. Ei tarvikkaan, olen saanut miehen ja hänen talonsa joten lapsia en kaipaa sinne sotkemaan.

      • Anonyymi

        On ne hurjia nuo exät. Ei ole helppoa olla muusikko eikä ole helppoa olla exä, kumpikin vihaa toisiansa, mutta sellasta elämä on, aina ei voi tykätä.
        Onneks mun naisen exä soittaa oboetaa jalöytänyt uuden soittimen itelleen, ja mie sain paremman, Varmaan häntä kaduttaa mutta takas ei saa tää on nyt mun soitin
        Lapsetkin tykkää mun soitosta , olen heille soittanut , ja sillä sipuli. Lapset tykkää kauheesti vaikka en ole mikään huippu muusikko mut mä en heidän tykkäämisest niin välitä Ei tarvikkaan, olen saanut hyvän pelin ja hänen kitaransa joten lapsia en kaipaa sinne kuuntelemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ne hurjia nuo exät. Ei ole helppoa olla muusikko eikä ole helppoa olla exä, kumpikin vihaa toisiansa, mutta sellasta elämä on, aina ei voi tykätä.
        Onneks mun naisen exä soittaa oboetaa jalöytänyt uuden soittimen itelleen, ja mie sain paremman, Varmaan häntä kaduttaa mutta takas ei saa tää on nyt mun soitin
        Lapsetkin tykkää mun soitosta , olen heille soittanut , ja sillä sipuli. Lapset tykkää kauheesti vaikka en ole mikään huippu muusikko mut mä en heidän tykkäämisest niin välitä Ei tarvikkaan, olen saanut hyvän pelin ja hänen kitaransa joten lapsia en kaipaa sinne kuuntelemaan

        Vihaavatko muusikot ja exät toisiaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihaavatko muusikot ja exät toisiaan?

        Totta kai, muusikot nyt vie monien naiset ja naiset on aina olleet lääpällään muusikoihin.


    • Anonyymi

      Lapset eivät eroa kenestäkään se pitäisi jokaisen ymmärtää nöissä uusioperheissä. On aika outoa olettaa lasten luopuvan mummostaan. Kannattaisi miettiä olisiko itse lapsena ollut valmis samaan.

      • Anonyymi

        Aina pitää luopua kjostakin vaikka tekisi kipeää. Miksi uuden äidin pitäisi sietää miehen exän äitiä?? Eihän hän kuulu mitenkään uuden äidin elämään. Aivan vieras nainen. Usein ne vaan hankaloittaa ja estää uuden perheen elämistä ja olemista kun tukeutuvat sinne vaikke he sinne kuulu. Lapsilla on uusimummopuoli ja vaari, pois entiset mielestä. Ei ole kiva jos on yhdeksän mummoa ja yhdeksän vaaria tai muita serkkuja ja tätehä enoja... sekasinhan se lapsi parka menee entisestään kun on jo muutenkin sekasin kun äiti ja mummot häärii siinä vieressä.

        Entiset ihmiset pois ja uusia tilalle, sillälailla uusio perhe onnistuu parhaiten kun on uusia ihmisiä ja uusia tapoja ja vaatimuksia. Lapset sopeutuu aina ja alkaa tykkää, toisin kun pinttyneet aikuiset, ne ei opi uusia tapoja ja luovu mistään.
        Lapsille vaan sanottava napakasti että hei.. nyt sulla on uusi äiti ja uudet sukulaiset, entiset ovat menneet ja ei kantsi haikailla heidän perään. Säännöt van lapsille niin kyllä tottuu. Aikuset olkoot omillaan, jos ei usko mitä uutta uusiäiti kehittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina pitää luopua kjostakin vaikka tekisi kipeää. Miksi uuden äidin pitäisi sietää miehen exän äitiä?? Eihän hän kuulu mitenkään uuden äidin elämään. Aivan vieras nainen. Usein ne vaan hankaloittaa ja estää uuden perheen elämistä ja olemista kun tukeutuvat sinne vaikke he sinne kuulu. Lapsilla on uusimummopuoli ja vaari, pois entiset mielestä. Ei ole kiva jos on yhdeksän mummoa ja yhdeksän vaaria tai muita serkkuja ja tätehä enoja... sekasinhan se lapsi parka menee entisestään kun on jo muutenkin sekasin kun äiti ja mummot häärii siinä vieressä.

        Entiset ihmiset pois ja uusia tilalle, sillälailla uusio perhe onnistuu parhaiten kun on uusia ihmisiä ja uusia tapoja ja vaatimuksia. Lapset sopeutuu aina ja alkaa tykkää, toisin kun pinttyneet aikuiset, ne ei opi uusia tapoja ja luovu mistään.
        Lapsille vaan sanottava napakasti että hei.. nyt sulla on uusi äiti ja uudet sukulaiset, entiset ovat menneet ja ei kantsi haikailla heidän perään. Säännöt van lapsille niin kyllä tottuu. Aikuset olkoot omillaan, jos ei usko mitä uutta uusiäiti kehittelee.

        Aina pitää luopua jostakin vaikka tekisi kipeää. Miksi uuden isän pitäisi sietää naisen exän äitiä?? Eihän hän kuulu mitenkään uuden isän elämään. Aivan vieras nainen ei edes anoppi. Usein ne vaan hankaloittaa ja estää uuden perheen elämistä ja olemista kun tukeutuvat sinne vaikke he sinne kuulu. Lapsilla on uusimummopuoli ja vaari, pois entiset mielestä. Ei ole kiva jos on yhdeksän mummoa ja yhdeksän vaaria tai muita serkkuja ja tätehä enoja... sekasinhan se lapsi parka menee entisestään kun on jo muutenkin sekasin kun isä ja mummot häärii siinä vieressä.

        Entiset ihmiset pois ja uusia tilalle, sillälailla uusioperhe onnistuu parhaiten kun on uusia ihmisiä ja uusia tapoja ja vaatimuksia. Lapset sopeutuu aina ja alkaa tykkää, toisin kun pinttyneet aikuiset, ne ei opi uusia tapoja ja luovu mistään.
        Lapsille vaan sanottava napakasti että hei.. nyt sulla on uusi isä ja uudet sukulaiset, entiset ovat menneet ja ei kantsi haikailla heidän perään. Säännöt van lapsille niin kyllä tottuu. Aikuset olkoot omillaan, jos ei usko mitä uutta uusisä kehittelee.


    • Anonyymi

      Just just kun uusioperheeseen lähtee ja sitä haluaa lähtökohtahan on, että ymmärtää ja hyväksyy myös menneet asiat ja sen entisyyden mitä jokaisella uusioperheen jösenellä on takanaan. Muuten nämä uusioperheet eivät onnistu ja siksi niitä hajoaa melkein kaikki ensimmäisen 7v. aikana.

      • Anonyymi

        Täällä on ihan mielenvikaisten juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on ihan mielenvikaisten juttuja.

        Ei kun tää on Uusio Teletappi perhe palsta. Uudestaan.

        Ei kun tää on Uusio Teletappi perhe palsta.

        Teletapit nukkumaan.
        Teletapit nukkumaan.

        Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tappileipää. Aaaaa Tappileipää.


    • Anonyymi

      Anna mummon tulla. Hänestä on hyötyä kun siivoaa, pääset itse helpommalla. Lapset on onnellisia mummosta, häiriköivät vähemmän. Ole sinä cool äitipuoli, sua vielä kiitetään.

      • Anonyymi

        Höpsis, suttura pois sillon kun mummo tulee, sutturat vaan häiriköi ja vaikeuttaa miehen lasten elämää. Kuka niitä oikein kantaa sinne??? Jos omista lapsia rakastaa, niin ei siihen tuoda mitään sutturoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis, suttura pois sillon kun mummo tulee, sutturat vaan häiriköi ja vaikeuttaa miehen lasten elämää. Kuka niitä oikein kantaa sinne??? Jos omista lapsia rakastaa, niin ei siihen tuoda mitään sutturoita.

        Höpö, höpö miekkonen helve,,,in kun pappa tulee ,miekkoset vaan häiriköi kaljatölkkiensä kanssa ja vaikeutta kaikkien elämää. Kuka niitä viinaksia oikeen kantaa sinne , tyhjiä olut tölkkejä paikat väärällään. Jos omista mukuloista välittää niin kaljaveikkoja ei sinne tuoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö, höpö miekkonen helve,,,in kun pappa tulee ,miekkoset vaan häiriköi kaljatölkkiensä kanssa ja vaikeutta kaikkien elämää. Kuka niitä viinaksia oikeen kantaa sinne , tyhjiä olut tölkkejä paikat väärällään. Jos omista mukuloista välittää niin kaljaveikkoja ei sinne tuoda.

        Kyllä ne sutturat niitä kaljojaan sinne kantaa, sehän on selvä, ja suttura epäselvä. Nii just hyvä on rellestää sutturan kun ei ole huolta mistään, mies maksaa kaiken senkun hippulat vinkuu vaan kun sutturat säheltää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne sutturat niitä kaljojaan sinne kantaa, sehän on selvä, ja suttura epäselvä. Nii just hyvä on rellestää sutturan kun ei ole huolta mistään, mies maksaa kaiken senkun hippulat vinkuu vaan kun sutturat säheltää.

        Kyllä ne miekkoset niitä viinaksia käyttää, eikä selvää päivää näe, rellestävät ja mölyävät, eikä ota vastuuta mistään ,ämmä huoltaa juopon miekkosen ja mukulat , miekkonen remuaa ja melskaa, kunnes sammuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne miekkoset niitä viinaksia käyttää, eikä selvää päivää näe, rellestävät ja mölyävät, eikä ota vastuuta mistään ,ämmä huoltaa juopon miekkosen ja mukulat , miekkonen remuaa ja melskaa, kunnes sammuu.

        Paskaa jengiä kaikki!


    • Anonyymi

      Tavallisissa perheissä lapset saavat kutsua kylään esim. ystäviään, mutta uusperheissä heillä ei ole mitään, ei edes kotia, johon kutsuisi kavereitaan tai isovanhempiaan. Surullista.

    • Anonyymi

      Nyt taas on miehen ex vaimon äiti ja isä tulossa meidän mökille juhannusta viettää. Mökki on miehen ja ex vaimon omistama vielä, mutta sitli kuin mun kun olen miehen uusi nainen. Mitään asiaa exällä ei ole mökille eikä miehen ex vaimon vanhemmilla tänne, koska täällä olen mä nyt emäntä.Hirvittää et vielä se pitää kamoja täällä vaikka mökki on nyt munkin omistuksessa.
      Eikä se niin mene että pitää jättä entinen taakse ja keskittyä uuteen, eli muhun. Täällä on exän kamoja mutta ne lähtee roska asemalle kun täältä tullaan.

      En mäkään pitäs omia kamoja missään muualla kun omissa paikoissa.
      No kersatkin tietty tulee mutta onneks vaa piväks, ei pitempää saahaan olla rauhasssa kiljumiselta ja ainaiselta ruuan tekosilta, vaikke ne koskaan syö mun tekemää ruokaa, ei kelpaa, vaikk aoon leipuri ammatilta. Luulis kelpaavan, mutta ei tarvi syödä jos ei maistu, ei tarvi tulla jos ei tehdä kotitöitä. Mökillä on aina tekmistä, ei tänne löhöömään tulla, paitsi mä kun mäkki ei ole papereilla viel mun omistuksessa.

      • Anonyymi

        Jos miehen ex-vaimo omistaa osuuden mökistä, niin kamat on just siellä missä pitääkin olla. maksa ex-vaimo ulos mökistä ja sitten voit sanoa, että korjaa irtaimistonsa pois. Sulla ei lienee muuta kuin tuulen nuohtoma perse, niin milläs maksat? Perseesi ei kelpaa exälle maksuksi mökistä. ;)


      • Anonyymi

        Nyt taas on naisen ex miehen äiti ja isä tulossa meidän mökille kesää viettää. Mökki on naisen ja ex miehen omistama vielä, mutta sitli kuin mun kun olen naisen uusi mies . Mitään asiaa exällä ei ole mökille eikä Naisen Ex miehen vanhemmilla tänne, koska täällä olen mä nyt isäntä .Hirvittää et vielä se pitää kamoja täällä vaikka mökki on nyt munkin omistuksessa.
        Eikä se niin mene että pitää jättä entinen taakse ja keskittyä uuteen, eli muhun. Täällä on exän kamoja mutta ne lähtee roska asemalle kun täältä tullaan.

        En mäkään pitäs omia kamoja missään muualla kun omissa paikoissa.
        No kersatkin tietty tulee mutta onneks vaa piväks, ei pitempää saahaan olla rauhasssa kiljumiselta ja ainaiselta passaamiselta , vaikke ne koskaan syö mun tekemää ruokaa, ei kelpaa, vaikk aoon kokki ammatilta. Luulis kelpaavan, mutta ei tarvi syödä jos ei maistu, ei tarvi tulla jos ei tehdä pihatöitä . Mökillä on aina tekmistä, ei tänne löhöömään tulla, paitsi mä kun mäkki ei ole papereilla viel mun omistuksessa, maksettu on , minä vedän kaljaa ja rentoudun.


    • Anonyymi

      Kyllä voi ja jos et sitä siedä, itsessäsi on ongelma. En voi ketään inhota niin paljoa kuin exää, mutta mummo ei ole exä! Onkos tuo mummo sulle jotain pahaa joskus tehnyt? Hänellä on kyllä oikeus saada tavata lapsenlapsiaan. Kysyn vaan että millainen äiti ei salli mummon nähdä OMIA lapseslapsiaan? Oliko koti sekaisin vai mikä mätti? Luuletko että nyxän äidistä tulee mummo? No ei tule. Voit sitä yrittää ja voit mustamaalata, mutta totuus tulee jossainvaiheessa ilmi, Hae apua!

      • Anonyymi

        ... ja yhtälailla pappa!


      • Anonyymi

        Sehä on ex mummo, entinen, lapsilla on uuset mummot ja papat, ei he tarvi vanhoja enää elämäänsä. uudet ovat tiukkoja mummoja ja pappoja ja laittaa lapset kuriin entiset lällyjä. Nyt on järjestys talossa kun uusi äiti ja mumjot ja papat komentaa ja tekee säännöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehä on ex mummo, entinen, lapsilla on uuset mummot ja papat, ei he tarvi vanhoja enää elämäänsä. uudet ovat tiukkoja mummoja ja pappoja ja laittaa lapset kuriin entiset lällyjä. Nyt on järjestys talossa kun uusi äiti ja mumjot ja papat komentaa ja tekee säännöt.

        Oletko hoidossa, jollet ole niin mene pikimmiten, ennen kun tapahtuu jotain kauheeta, voit katkeruudessasi ja vihassasi vaikka tappaa jonkun.


    • Anonyymi

      Mummot ja papat kuuluhat lasten elämään jatkossakin. Oikeesti ei kukaan voi ajatella noin, silloin ei ole todellakaan valmis uusperhekuvioon.

      • Anonyymi

        Mishän on uuden vaimon ja lasten äidin valinnut, sillonhan se on paras. Miksi muute vaihtaisi, kai se mieskin tajuu että entiset on entisiä. Lpasetkin saavat uusia rikkauksia elmään kun saavat uuden äidin joka kasvattaa ja osaa komentaa ja opettaa töitä.
        Usein ne entiset mummot on lässyjä, nyky mummo pistää hulinaa ja niks naks komento muuttuu kun uusi äiti pääsee toimimaan. Mmieskin on iloinen kun lapsita tulee normaaleita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mishän on uuden vaimon ja lasten äidin valinnut, sillonhan se on paras. Miksi muute vaihtaisi, kai se mieskin tajuu että entiset on entisiä. Lpasetkin saavat uusia rikkauksia elmään kun saavat uuden äidin joka kasvattaa ja osaa komentaa ja opettaa töitä.
        Usein ne entiset mummot on lässyjä, nyky mummo pistää hulinaa ja niks naks komento muuttuu kun uusi äiti pääsee toimimaan. Mmieskin on iloinen kun lapsita tulee normaaleita.

        Nainenhan on uuden miekkosen ja lasten isin valinnut, sillonhan se on paras. Miksi muute vaihtaisi, kai se nainenkin tajuu että entiset on entisiä. Lpasetkin saavat uusia rikkauksia elmään kun saavat uuden isin joka kasvattaa ja osaa komentaa ja opettaa töitä.
        Usein ne entiset mummot on lässyjä, nyky mummo ja pappa pistää hulinaa ja niks naks komento muuttuu kun uusi isä pääsee toimimaan. nainenkin on iloinen kun lapsita tulee normaaleita.


    • Anonyymi

      Terkkuja mummolle Kongoon! Olet aina tervetullut.

      • Anonyymi

        Kiitos tulen ensi viikolla...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe