Taivaassa on aina ruokaa ja sitä saa syödä niin paljon kuin haluaa.
Siellä ei haukuta, vaan sanotaan, että sinä osaat ja sinä pystyt.
Taivaassa ei ole kuolemaa ja siellä saa pitää omaa koiraa.
Taivaassa saa uudet vaatteet, kun vanhat on kuluneet puhki.
Ja uudet kengät, kun vanhat on jäänyt pieneksi.
Taivaassa äiti huolehtii minusta.
Ja isä ostaa minulle uuden pipon.
Taivaassa minulla on oma polkupyörä.
Taivaassa ei ole itkua, eikä stressiä ja kiirettä.
Siellä on rauhallista ja siellä saa pelata ja leikkiä muiden kanssa.
Taivaassa minulla on oma huone ja oma koulupöytä.
Taivaassa ei tarvitse pelätä, eikä itkeä.
Lapsen runo
Anonyymi
3
122
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki jotka uskovat Jeesukseen Kristukseen pääsevät kerran taivaaseen! Jeesus on tie Isän Jumalan luo! Joh. 14:6.
- Anonyymi
Ja kun rukoilee Taivaan Isää ja Jeesusta, niin jo maan päällä saa mielenkiintoisen ja ihmeellisen elämän vaikka ei aina ole helppoa!
- Anonyymi
nukketeatteriesitys
https://www.youtube.com/watch?v=Bk3vaVM2ne0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀1134513BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että2003737- 2033022
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome772882Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main602747- 841431
- 601266
Aitolehti Capital
HehkuB on myynnissä, kovalla työllä saavutettu unelma joka sekin lässähti kuten kaikki mihin ryhtyy! Nyt Sewen asialle2381092- 611016
MOT: Työmarkkinatori on olemattomien työpaikkojen hakupaikka
Työpaikkojen tietoja ei tarkisteta, ja ainakin noin noin 10% on olemattomia työpaikkoja ja sen lisäksi eri rekryfirmat t1211010