Onkohan facessa tai jossakin ryhmiä joista löytäisi samanhenkistä seuraa omalta paikkakunnalta uuteen harrastukseen tai ihan lenkkikaveriksi?
Lenkille tms
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ihan aikuinen (keski-ikäinen) bi nainen kelpaisi lenkkiseuraksi, niin täällä olisi yksi innokas juoksun harrastaja.
- Anonyymi
Polkujuoksu kyllä kiinnostaisi. Mutta en ole harrastaja ja pelkään ettei nivelet kestä. Onko sinulla tiedossa hyviä reittejä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polkujuoksu kyllä kiinnostaisi. Mutta en ole harrastaja ja pelkään ettei nivelet kestä. Onko sinulla tiedossa hyviä reittejä?
Mä juoksen enempi ulkoilureiteillä, mutta mikäpä ettei poluillakin. Polkureitit on vielä siis vieraita, mutta mm Sipoonkorvessa ja keskuspuistossa niitä on kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä juoksen enempi ulkoilureiteillä, mutta mikäpä ettei poluillakin. Polkureitit on vielä siis vieraita, mutta mm Sipoonkorvessa ja keskuspuistossa niitä on kyllä.
Asfaltilla juoksu olisi ainakin aluksi mahdotonta. Pitäisi totuttaa jalat ensin pehmeillä reiteillä. Mutta niitä on PK-seudullakin riittämiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asfaltilla juoksu olisi ainakin aluksi mahdotonta. Pitäisi totuttaa jalat ensin pehmeillä reiteillä. Mutta niitä on PK-seudullakin riittämiin.
Kyllä vaan, täällä on reittejä runsaasti. Minä juoksen usein asfaltilla tai kovalla hiekkapohjalla, koska maratonin yms on usein kovilla alustoilla. Mutta toki kuormitus pitää aloittaa maltilla ja metsä on jaloille pehmeämpi alusta. Ja poluilla juoksu tekee kyllä kaikille hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vaan, täällä on reittejä runsaasti. Minä juoksen usein asfaltilla tai kovalla hiekkapohjalla, koska maratonin yms on usein kovilla alustoilla. Mutta toki kuormitus pitää aloittaa maltilla ja metsä on jaloille pehmeämpi alusta. Ja poluilla juoksu tekee kyllä kaikille hyvää.
Ohoh 🙄 Luuletko että sinua sitten huvittaisi juosta aloittelijoiden kanssa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohoh 🙄 Luuletko että sinua sitten huvittaisi juosta aloittelijoiden kanssa?
Onhan mullakin palautumispäiviä ohjelmassa, eli välillä pitää levätä tai ihan kävellä tai tehdä mulle tosi kevyttä lenkkiä. En mä mikään nopea juoksija oo, mutta toki aloittelijan on syytä juosta vieläkin rauhallisemmin. Mutta ei sekään ongelma ole. Toki en montaa kertaa viikossa ihan tosi kevyesti ulkoile, mutta viikottain kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan mullakin palautumispäiviä ohjelmassa, eli välillä pitää levätä tai ihan kävellä tai tehdä mulle tosi kevyttä lenkkiä. En mä mikään nopea juoksija oo, mutta toki aloittelijan on syytä juosta vieläkin rauhallisemmin. Mutta ei sekään ongelma ole. Toki en montaa kertaa viikossa ihan tosi kevyesti ulkoile, mutta viikottain kyllä.
Sittenhän sitä voisi ajatella. Kävelemään kykenen ripeässä tahdissa. Siitähän voisi vähitellen siirtyä nopeampiin askellajeihin. Nuorempana hölkkasin muutaman kilometrin lenkkejä, joten ei se ihan vieras liikuntamuoto ole. Mutta eihän se "juoksemista" ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin lähteä juoksemaan juoksemaan, ja kovat alustat sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä voisin lähteä juoksemaan juoksemaan, ja kovat alustat sopii.
Missäs päin juoksisi ja minkä ikäinen olet? Vaikka eihän sillä iällä niin väliä lenkkeillessä ole. 😊 Minä siis piirun päälle 50 v, pääkaupunkiseudulta. Ja treenit käynnissä loppuvuoden maratonille, jos nyt päästään maailmalle juoksemaan.
Ja kaikki kevyempää kuntoilua kaipaavat, missäs te lenkkeilisitte?
- Anonyymi
Ihanaa miten urheilullisia ootte. Mulla ei kestä polvet juoksua. Lenkkeilen kävellen ja mielellään luonnossa. Lenkkiseura olisi kyllä kiva juttu..
- Anonyymi
Porukalla siis ensin kävelemään ja vähitellen hölkkäämään ne, jotka siitä tykkää ja siihen kykenee.
Anonyymi kirjoitti:
Porukalla siis ensin kävelemään ja vähitellen hölkkäämään ne, jotka siitä tykkää ja siihen kykenee.
Wau, miten rohkea avaus, arvostan 👍 Olen kyllä mukana jos toteutuu! Kävelyllä aloittaen. Ja PK-seudulla siis...
- Anonyymi
Käytöskukka kirjoitti:
Wau, miten rohkea avaus, arvostan 👍 Olen kyllä mukana jos toteutuu! Kävelyllä aloittaen. Ja PK-seudulla siis...
Sitten vaan lähtöaikaa ja paikkaa ehdottamaa ja kaikki innokkaat mukaan.
Anonyymi kirjoitti:
Sitten vaan lähtöaikaa ja paikkaa ehdottamaa ja kaikki innokkaat mukaan.
Ja minä päivänä? 😊
Oisko kuitenkin järkevä perustaa suljettu ryhmä ja sopia siellä?
Tällä viikolla mulle käy to/pe ilta, ensi vkl varmaan mikä ilta vaan. Ja itse pääsen 🚗:lla minne vaan.
- Anonyymi
Täl palstal ei kyl paljon ihmisiä käy.
Ja kaikki vähäkin asuu jossain pk seudulla 😂 - Anonyymi
Mistä lenkki lähtee ja mihin aikaan?
- Anonyymi
Eikö kukaan osannut ehdottaa faceryhmiä, vaikka tälläkin palstalla on mainostettu että menkää faceryhmiin...
- Anonyymi
Minä tiedän kyllä paljon juoksu ryhmiä, mutta en yhtään lesbo/bi juoksu--tai lenkkiryhmää. Joten paha on mennä tai kelleen vinkata..
Mutta jos päivä passaa ja joku yhteistä lenkkiä ehdottaa, tulen mukaan. En kyllä oo julkisuudessa bi asiaa huudellut, mutta miksipä olisin, toki en sitä peittelekään, vastaan rehellisesti jos joku kysyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1654622- 1691611
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661427- 61906
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124787Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6737Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191731- 75710
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66709- 40664