Joko Leppikosken salakalastus on saatu kuriin?
Leppikoski.
14
1034
Vastaukset
- Anonyymi
On, nyt pidetään turvavälit
- Anonyymi
Hienoa että homma toimii!
- Anonyymi
Olipahan virvelimies heti voimalan alapuolella kun kävin katsomassa sienireissulla.
- Anonyymi
Olit tietenni menossa itse sinne kalalle muttet uskaltanutkaan kun oli varattu
- Anonyymi
Onko norssi noussut?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei ollut salakalastajia aikaisin lauantaiaamuna, kun kävin sitä töikseni kyttäämässä.
Sain kalastuksen valvonnan suoran numeron , niin eikähän ahkerasti karyttämällä saada salakalastajat kuriin. - Anonyymi
Kahdesta kalastajasta ilmoiteltu, odotaan vaan että saan tietää tulokset.
- Anonyymi
Ei oo...just tänään kävin salakalastamassa ja huomis aamu kello kuusi ajattelin tulla taas....hyvin nousi kalaa....
- Anonyymi
Kamera systeemi asennettu, saan kytätä kotoakäsin ketkä salakalastaa.
Lähetän kaikki kuvat suoraan poliisille.- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä. Sanoo sananlasku.
- Anonyymi
Toyota mies kalastanut jo kahdesti.
- Anonyymi
Miksi köyhä ei saa varastaa yhden päivän kala ruokaa . Kun herra tekee ison vero petoksen.
Tai joku varastaa työpaikalta.
(Laskepa ne)
- Anonyymi
minä olen käynyt ulkomailta hakemassa eri katsantokantaa asioihin missä on näppäimistössä pilkku ulkomailla asuminen tekee hyvää miten saan isot kirjaimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233083Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 65646Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3593Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32551Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha34519Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3479- 36475
- 40471
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17465Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3460