Joko Leppikosken salakalastus on saatu kuriin?
Vastaukset 14
- Anonyymi
On, nyt pidetään turvavälit
- Anonyymi
Hienoa että homma toimii!
- Anonyymi
Olipahan virvelimies heti voimalan alapuolella kun kävin katsomassa sienireissulla.
- Anonyymi
Olit tietenni menossa itse sinne kalalle muttet uskaltanutkaan kun oli varattu
- Anonyymi
Onko norssi noussut?
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei ollut salakalastajia aikaisin lauantaiaamuna, kun kävin sitä töikseni kyttäämässä.
Sain kalastuksen valvonnan suoran numeron , niin eikähän ahkerasti karyttämällä saada salakalastajat kuriin. - Anonyymi
Kahdesta kalastajasta ilmoiteltu, odotaan vaan että saan tietää tulokset.
- Anonyymi
Ei oo...just tänään kävin salakalastamassa ja huomis aamu kello kuusi ajattelin tulla taas....hyvin nousi kalaa....
- Anonyymi
Kamera systeemi asennettu, saan kytätä kotoakäsin ketkä salakalastaa.
Lähetän kaikki kuvat suoraan poliisille.- Anonyymi
Kateus vie kalatkin vedestä. Sanoo sananlasku.
- Anonyymi
Toyota mies kalastanut jo kahdesti.
- Anonyymi
Miksi köyhä ei saa varastaa yhden päivän kala ruokaa . Kun herra tekee ison vero petoksen.
Tai joku varastaa työpaikalta.
(Laskepa ne)
- Anonyymi
minä olen käynyt ulkomailta hakemassa eri katsantokantaa asioihin missä on näppäimistössä pilkku ulkomailla asuminen tekee hyvää miten saan isot kirjaimet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4071748- 1451131
- 671083
- 881071
- 1011014
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku143847- 94741
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50679En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654