Rodriko Alves vie transihmisiltä uskottavuuden

Anonyymi

Tämä ensin ihmis-Ken, nyt ihmis-Barbie, esittää mistä sukupuolenkorjausleikkauksissa on oikein kysymys. Alvesin esittämä nainen on parodia naisesta!

47

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saavat meidät tavistranstaustaiset syvemmälle stealth-kaappeihimme.

      • Anonyymi

        Tuo taitaa olla transsien itse keksimä termi.
        Hyvin hyvin harvinaista että trans voisi olla läpimenevä, silloinkin olisi muuttelu pitänyt aloittaa jo lapsena, muuten ei onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo taitaa olla transsien itse keksimä termi.
        Hyvin hyvin harvinaista että trans voisi olla läpimenevä, silloinkin olisi muuttelu pitänyt aloittaa jo lapsena, muuten ei onnistu.

        Eikö sinullakaan ole muuta tekemistä kuin laukoa näitä ikuisia typeryyksiäsi täällä? Transihmisistä elää Suomessa suuri määrä täysin stealthissa niin, että kukaan ei sitä arvaisi - et varsinkaan sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinullakaan ole muuta tekemistä kuin laukoa näitä ikuisia typeryyksiäsi täällä? Transihmisistä elää Suomessa suuri määrä täysin stealthissa niin, että kukaan ei sitä arvaisi - et varsinkaan sinä.

        Yleensä transfoobikot tunnistaa vain prosessin alkuvaiheessa olevat transsukupuoliset ja sellaiset jotka innoissaan tuovat itsensä julkisuuteen. Onneksi suurin osa transsukupuolisista (transmiehistä käytännössä lähes kaikki) voivat elää elämäänsä muiden joukossa tunnistamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä transfoobikot tunnistaa vain prosessin alkuvaiheessa olevat transsukupuoliset ja sellaiset jotka innoissaan tuovat itsensä julkisuuteen. Onneksi suurin osa transsukupuolisista (transmiehistä käytännössä lähes kaikki) voivat elää elämäänsä muiden joukossa tunnistamatta.

        Minä tiedän julkisuudesta monta "transmiestä" joita ei voi luulla oikeasti miehiksi, miten asia olisi niin erilainen muilla?
        Samoin näistä neutreista oikean sukupuolen näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tiedän julkisuudesta monta "transmiestä" joita ei voi luulla oikeasti miehiksi, miten asia olisi niin erilainen muilla?
        Samoin näistä neutreista oikean sukupuolen näkee.

        Ja minä tiedän salaisista ryhmistä kymmeniä stealth-miehiä, joista osasta en olisi uskonut asiaa edes ennen hormoneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä tiedän salaisista ryhmistä kymmeniä stealth-miehiä, joista osasta en olisi uskonut asiaa edes ennen hormoneita.

        Ja kaikkia henkilökohtaisesti tuntemiani transmiehiä ei voisi ikinä ajatella olleen alunperin naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä tiedän salaisista ryhmistä kymmeniä stealth-miehiä, joista osasta en olisi uskonut asiaa edes ennen hormoneita.

        En todella usko että nainen näyttäisi niin mieheltä, vieläpä ennen hormoneita.
        Aika mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä tiedän salaisista ryhmistä kymmeniä stealth-miehiä, joista osasta en olisi uskonut asiaa edes ennen hormoneita.

        Miksi sitten näistä kaikista julkimo "transmiehistä"ja suurimmasta osasta "transnaisiakin" näkee selvästi?
        Miten juuri he voivat olla kaikki poikkeuksia?
        Ei tarvitse olla mikään keksitty transfoobikko nähdäkseen ihmisen oikean sukupuolen, näkevät sen hekin jotka asian hyväksyvät.

        Minä luulen että te itse katsotte ns.toisin silmin, näette mitä haluatte nähdä.

        Eikä sukupuolen näkyminen ole mikään paha asia vaan hyvä asia, myöskään sukupuolen sanominen ei ole loukkaus. Biologinen sukupuoli on normaali hyvä ominaisuus joka kaikilla on, ei se ole mitään rumaksi haukkumista esim.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todella usko että nainen näyttäisi niin mieheltä, vieläpä ennen hormoneita.
        Aika mahdotonta.

        Ha-haa! Sieltä se varauksellinen lause tuli: "vieläpä ennen hormoneita". Pitihän se oma moka jotenkin paikata.
        Transsukupuoliset ovat hoitoprosessin alussa ja vielä jakson alkuvaiheessakin tunnistettavissa melko varmasti. Mutta kun hoitoprosessi on käyty ja eletty muutama vuisi eteenpäin, transsukupuolisen bongaaminen on jo melko vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten näistä kaikista julkimo "transmiehistä"ja suurimmasta osasta "transnaisiakin" näkee selvästi?
        Miten juuri he voivat olla kaikki poikkeuksia?
        Ei tarvitse olla mikään keksitty transfoobikko nähdäkseen ihmisen oikean sukupuolen, näkevät sen hekin jotka asian hyväksyvät.

        Minä luulen että te itse katsotte ns.toisin silmin, näette mitä haluatte nähdä.

        Eikä sukupuolen näkyminen ole mikään paha asia vaan hyvä asia, myöskään sukupuolen sanominen ei ole loukkaus. Biologinen sukupuoli on normaali hyvä ominaisuus joka kaikilla on, ei se ole mitään rumaksi haukkumista esim.

        En tiedä yhtäkään ns. julkimo transmiestä joka voitaisiin tunnistaa olleen aiemmin nainen. Kyllä jokainen on niin "äijän" näköinen kuin vain voi olla.

        Tavikset tunnistaa vain vanhoilla päivillään korjausprosessiin lähteneet transnaiset. Nuorena hoitoprosessiin lähteneet katoaa todella hyvin oman ikäluokkansa naisten joukkoon. Heitä ei pysty tunnistamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä yhtäkään ns. julkimo transmiestä joka voitaisiin tunnistaa olleen aiemmin nainen. Kyllä jokainen on niin "äijän" näköinen kuin vain voi olla.

        Tavikset tunnistaa vain vanhoilla päivillään korjausprosessiin lähteneet transnaiset. Nuorena hoitoprosessiin lähteneet katoaa todella hyvin oman ikäluokkansa naisten joukkoon. Heitä ei pysty tunnistamaan.

        Sinä katsot sitten sillalailla kun haluat heidät nähdä. Esim Yaska, se setan pieni vaalea lyhyttukkainen nainen miesten vaatteissa, Cris Owen, kaikista näkee oman sukupuolen heti.
        Panda on selvästi nainen vaikka haluaakin olla neutri.
        Samoin suurin osa youtuben "transmiehistä".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ha-haa! Sieltä se varauksellinen lause tuli: "vieläpä ennen hormoneita". Pitihän se oma moka jotenkin paikata.
        Transsukupuoliset ovat hoitoprosessin alussa ja vielä jakson alkuvaiheessakin tunnistettavissa melko varmasti. Mutta kun hoitoprosessi on käyty ja eletty muutama vuisi eteenpäin, transsukupuolisen bongaaminen on jo melko vaikeaa.

        Toinen kommentoija väitti että ei näkyisi edes ennen hormoneita, siksi lisäsin tuon.
        Yksikään nainen ei ole niin ruma nainen että häntä luulisi mieheksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä katsot sitten sillalailla kun haluat heidät nähdä. Esim Yaska, se setan pieni vaalea lyhyttukkainen nainen miesten vaatteissa, Cris Owen, kaikista näkee oman sukupuolen heti.
        Panda on selvästi nainen vaikka haluaakin olla neutri.
        Samoin suurin osa youtuben "transmiehistä".

        Noista nimeämistäsi henkilöistä on vain Cris Owen transmies, enkä sanoisi häntä naisen näköiseksi. Ellei tietäisi taustaa, niin jokainen pitäisi alkuperäisenä miehenä.

        Voisin nimetä useita vastakkaisia "tapauksia", mutta en missään nimessä halua paljastaa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista nimeämistäsi henkilöistä on vain Cris Owen transmies, enkä sanoisi häntä naisen näköiseksi. Ellei tietäisi taustaa, niin jokainen pitäisi alkuperäisenä miehenä.

        Voisin nimetä useita vastakkaisia "tapauksia", mutta en missään nimessä halua paljastaa ketään.

        Oletin että nämä kaksi muutakin ovat "Transmiehiä" koska ovat mieheksi pukeutuvia ja laittautuvia naisia, ovatko he sitten omasta mielestään niitä "sukupuolettomia"?
        Tuo sukupuolettoman idean mahdottomuus (onneksi) tulee esiin juuri siinä että jokainen kuitenkin heti näkee "sukupuolettoman"sukupuolen.
        Miksi sitten pitää leikkiä sukupuoletonta?
        Katsoin tuossa you tubesta yhden videon jossa esiteltiin miten Japanissa (muistaakseni) on paljon näitä "ei-binäärejä" sukupuolettomia nuoria.
        Haastateltiin nuoria naisia ja miehiä, ei ollut epäselvää katsojalle kuka mitäkin oli.
        Usan ensimmäinen sukupuolettomaksi julistautunut mies onneksi eheytyi ja sanoutui irti koko touhusta, nyt on tyytyväinen omana itsenään.
        Suomen "Transnaisista" ainakin näkee Marja-siskosta, Santerista(wanna be Sofia), hottis Juhasta, Henrystä ilman pakkelia ja photoshoppia ja luultavasti luonnossa.
        Mielestäni Owenista kyllä näkee.

        Hienoa että oma sukupuoli näkyy eikä sitä ole helppo tuhota, valitettavaa että lääkärit muuttelevat ihmisiä turhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista nimeämistäsi henkilöistä on vain Cris Owen transmies, enkä sanoisi häntä naisen näköiseksi. Ellei tietäisi taustaa, niin jokainen pitäisi alkuperäisenä miehenä.

        Voisin nimetä useita vastakkaisia "tapauksia", mutta en missään nimessä halua paljastaa ketään.

        "Voisin nimetä useita vastakkaisia "tapauksia", mutta en missään nimessä halua paljastaa ketään."
        - Jos tällaisia henkilöitä on, on väärin että huijaavat kanssaihmisiään luulemaan heistä jotain mikä ei pidä paikkansa.
        Lasken valehteluksi (henkilön kokemus itsestään ei aina ole yhtä todellisuuden kanssa).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En todella usko että nainen näyttäisi niin mieheltä, vieläpä ennen hormoneita.
        Aika mahdotonta.

        Sinun uskomisillasi ei taida olla juuri merkitystä. Tunnen myös transmiehen, joka käännytettiin ensiavusta, koska tietenkin pelleili valittaessaan gynekologista vaivaa. Ja lukuisia transmiehiä, joita on meinattu sakottaa näiden matkustaessa "siskon" lipulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun uskomisillasi ei taida olla juuri merkitystä. Tunnen myös transmiehen, joka käännytettiin ensiavusta, koska tietenkin pelleili valittaessaan gynekologista vaivaa. Ja lukuisia transmiehiä, joita on meinattu sakottaa näiden matkustaessa "siskon" lipulla.

        Kysymykseen miksi juuri julkisuudessa olevat tunnistaa on muutamia vastauksia. Ensinnäkin, jos ihmisen tietää transtaustaiseksi asia muka nähdään heti. Se on nähty myös niistä cismiehistä, joiden olen kertonut olevan trans - kerroin toki heti sen jälkeen, etteivät ole. Julkisuuteen myös hakeutuu usein enemmän niitä, joilla ei ole niin paljon menetettävää, ne, jotka blendaavat taviksina haluavat usein sellaisina pysyäkin.

        Myös minulla on YouTube-kanava, mutta koska en mainitse missään vaiheessa olevani trans, miksi ihmeessä mainitsisin, kun se ei ole olennaista, et tietenkään kiinnitä minuun mitään huomiota, jos sattuisit videoitani katsomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymykseen miksi juuri julkisuudessa olevat tunnistaa on muutamia vastauksia. Ensinnäkin, jos ihmisen tietää transtaustaiseksi asia muka nähdään heti. Se on nähty myös niistä cismiehistä, joiden olen kertonut olevan trans - kerroin toki heti sen jälkeen, etteivät ole. Julkisuuteen myös hakeutuu usein enemmän niitä, joilla ei ole niin paljon menetettävää, ne, jotka blendaavat taviksina haluavat usein sellaisina pysyäkin.

        Myös minulla on YouTube-kanava, mutta koska en mainitse missään vaiheessa olevani trans, miksi ihmeessä mainitsisin, kun se ei ole olennaista, et tietenkään kiinnitä minuun mitään huomiota, jos sattuisit videoitani katsomaan.

        Katson todella tarkkaan nykyään kaikkia Suomenkin julkimoita, sillä silmällä että ovatko.
        Todennäköisesti on aika monta jotka eivät kerro julkisesti mutta tietyistä piirteistä voi päätellä.
        Transnaisilla liian iso pää naiseksi, korkea hiusraja, iso leuka,isot kädet ja suora selkä.
        Transmiehillä taas hennot kasvot, olematon aataminomena, pikkuruisuus,leveä lantio suhteessa yläkroppaan ja naisen kaari selässä.
        Saattaahan se olla että olen jo bongannut sinut tubesta, mistäs tiedät?
        Eliitin tyypit taitaa olla suurin osa transsitettu jo lapsuudessa, kuuluu kulttiin.
        Esim jazzin "äiti" tuskin on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson todella tarkkaan nykyään kaikkia Suomenkin julkimoita, sillä silmällä että ovatko.
        Todennäköisesti on aika monta jotka eivät kerro julkisesti mutta tietyistä piirteistä voi päätellä.
        Transnaisilla liian iso pää naiseksi, korkea hiusraja, iso leuka,isot kädet ja suora selkä.
        Transmiehillä taas hennot kasvot, olematon aataminomena, pikkuruisuus,leveä lantio suhteessa yläkroppaan ja naisen kaari selässä.
        Saattaahan se olla että olen jo bongannut sinut tubesta, mistäs tiedät?
        Eliitin tyypit taitaa olla suurin osa transsitettu jo lapsuudessa, kuuluu kulttiin.
        Esim jazzin "äiti" tuskin on nainen.

        Näillä katsojamäärillä tuskin olet :D

        En tiedä oletko tosissasi, mutta onnea vaan elämääsi, jos todella katsot jokaista näkemääsi ja pohdit onko tämä transtaustainen. Itseäni ei juuri liikuta, vaikka sattuisit minut tunnistamaan, mutta se ei kovin todennäköiseltä tunnu, varsinkin kun etsit todisteita pikkuruudesta ja painan yli 90 kg. Lähinnä ikävää pienille jo valmiiksi huonoitsetuntoisille miehille. Mutta he varmasti mielellään todistavat cismiehuutensa sinulle sängyssä, jos kysyt asiasta heiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näillä katsojamäärillä tuskin olet :D

        En tiedä oletko tosissasi, mutta onnea vaan elämääsi, jos todella katsot jokaista näkemääsi ja pohdit onko tämä transtaustainen. Itseäni ei juuri liikuta, vaikka sattuisit minut tunnistamaan, mutta se ei kovin todennäköiseltä tunnu, varsinkin kun etsit todisteita pikkuruudesta ja painan yli 90 kg. Lähinnä ikävää pienille jo valmiiksi huonoitsetuntoisille miehille. Mutta he varmasti mielellään todistavat cismiehuutensa sinulle sängyssä, jos kysyt asiasta heiltä.

        Aika moni nykyään varmaan pohtii ihmisistä onko joku trans vai ei, oletko nähnyt transvestigation kanavia tubessa?
        Mm. sen tähden on ikävää ettei voi suoraan luottaa siihen mitä näkee , vaan pitää tarkkaan katsoa.
        Mies voi olla pieni olematta nainen, uskoisin erottavani kuka on ja kuka ei.
        Olisi kamalaa jos ei näkisi ja vaikka ihastuisi ihmiseen jota luulisi mieheksi, sitten saisi tietää ja pitäisi unohtaa koko juttu kun ei halua lesboilla.
        En ole oikeasti sinua tubesta bongannut, mutta nyt katson kyllä suomalaisia miestubettajia sillä silmällä ovatko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika moni nykyään varmaan pohtii ihmisistä onko joku trans vai ei, oletko nähnyt transvestigation kanavia tubessa?
        Mm. sen tähden on ikävää ettei voi suoraan luottaa siihen mitä näkee , vaan pitää tarkkaan katsoa.
        Mies voi olla pieni olematta nainen, uskoisin erottavani kuka on ja kuka ei.
        Olisi kamalaa jos ei näkisi ja vaikka ihastuisi ihmiseen jota luulisi mieheksi, sitten saisi tietää ja pitäisi unohtaa koko juttu kun ei halua lesboilla.
        En ole oikeasti sinua tubesta bongannut, mutta nyt katson kyllä suomalaisia miestubettajia sillä silmällä ovatko.

        En minä ole mikään tubettaja, mulla on siellä pari videota, joissa en itse edes ole mukana. Kunhan heitin. Toki et minua bongaisi, eikä sillä olisi edes väliä, vaikka bongaisitkin. Ei, en ole seurannut, koska en ole millään tasolla kiinnostunut transihmisistä ja eikä minua kiinnosta mitä toisilla miehillä on jalkovälissä. Lesbous on tyttöystävästäni hyvin kaukana, ei voisi kuvitella suhdetta naiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole mikään tubettaja, mulla on siellä pari videota, joissa en itse edes ole mukana. Kunhan heitin. Toki et minua bongaisi, eikä sillä olisi edes väliä, vaikka bongaisitkin. Ei, en ole seurannut, koska en ole millään tasolla kiinnostunut transihmisistä ja eikä minua kiinnosta mitä toisilla miehillä on jalkovälissä. Lesbous on tyttöystävästäni hyvin kaukana, ei voisi kuvitella suhdetta naiseen.

        Ei "transmiehen" ja naisen suhde kuitenkaan ole normaali heterosuhde, eikä ihminen joka on yhdessä samaa sukupuolta olevan kanssa voi olla täysin hetero.
        Varmaan itsekin myönnät että kyllä siinä on olemassa ero, minun mielestäni isokin ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei "transmiehen" ja naisen suhde kuitenkaan ole normaali heterosuhde, eikä ihminen joka on yhdessä samaa sukupuolta olevan kanssa voi olla täysin hetero.
        Varmaan itsekin myönnät että kyllä siinä on olemassa ero, minun mielestäni isokin ero.

        En tiedä, kaksi ihmistä, joita kiihottaa ajatuksen tasolla vain heteroseksi, vaikeaa siinä on ajatella ihmisiä muuna kuin heteroina. Yhteiskunnan silmissä olemme heteroita. Kumppanini piti minua toisen sukupuolen edustajana ihastuessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katson todella tarkkaan nykyään kaikkia Suomenkin julkimoita, sillä silmällä että ovatko.
        Todennäköisesti on aika monta jotka eivät kerro julkisesti mutta tietyistä piirteistä voi päätellä.
        Transnaisilla liian iso pää naiseksi, korkea hiusraja, iso leuka,isot kädet ja suora selkä.
        Transmiehillä taas hennot kasvot, olematon aataminomena, pikkuruisuus,leveä lantio suhteessa yläkroppaan ja naisen kaari selässä.
        Saattaahan se olla että olen jo bongannut sinut tubesta, mistäs tiedät?
        Eliitin tyypit taitaa olla suurin osa transsitettu jo lapsuudessa, kuuluu kulttiin.
        Esim jazzin "äiti" tuskin on nainen.

        Olet siis sitä porukkaa joka arvailee kaikkia transihmisiksi ilman mitään perusteita. Nuo luettelmasi "tuntomerkit" eivät päde kuin ääritapauksessa, eikä silloinkaan ole välttämättä kyse transihmisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kaksi ihmistä, joita kiihottaa ajatuksen tasolla vain heteroseksi, vaikeaa siinä on ajatella ihmisiä muuna kuin heteroina. Yhteiskunnan silmissä olemme heteroita. Kumppanini piti minua toisen sukupuolen edustajana ihastuessaan.

        On kuitenkin pääosin harvinaista että itseään heterona pitävä menisi biologisesti samaa sukupuolta olevan kanssa kimppaan.
        Yleensä menijät ovat vähintään bi-henkisiä.
        Homoutta inhoava ihminen saisi kovat traumat, jos vasta jonkinlaisen intiimin iholletulon jälkeen saisi tietää totuuden.
        Moni mies vetäisi turpaan, silloin ihan aiheesta mielestäni vaikken väkivaltaa kannatakaan, mutten myöskään harhaanjohtamista.
        Hetero kokisi tällaisen henkisenä raiskauksena, siis jos ihminen ei kertoisi esim ennen suutelua ja halailua.
        Itse kokisin sen varmaankin pettymyksenä ja syyttäisin myös itseäni etten huomannut, toki olisin myös loukkaantunut.
        En tietenkään edes harkitsisi suhdetta koska pidän sitä vääränä.
        Jos ihminen pitää homoilua vääränä niin silloin inho tulisi.
        Jos taas ei kumppanin sukupuolella ole väliä niin silloin varmaan käy hyvin.

        Tämä inho tulisi ihan riippumatta toisen ulkonäöstä tms.vaikka toinen olisi muiden mielestä kuinka kaunis tai komea tahansa.
        Sehän on se " cotton seiling", sitä ei kannata kenenkään itseensä ottaa.

        Sori kommenttini oli vähän tapaileva, kirjoitin ja pohdin yhtäaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kuitenkin pääosin harvinaista että itseään heterona pitävä menisi biologisesti samaa sukupuolta olevan kanssa kimppaan.
        Yleensä menijät ovat vähintään bi-henkisiä.
        Homoutta inhoava ihminen saisi kovat traumat, jos vasta jonkinlaisen intiimin iholletulon jälkeen saisi tietää totuuden.
        Moni mies vetäisi turpaan, silloin ihan aiheesta mielestäni vaikken väkivaltaa kannatakaan, mutten myöskään harhaanjohtamista.
        Hetero kokisi tällaisen henkisenä raiskauksena, siis jos ihminen ei kertoisi esim ennen suutelua ja halailua.
        Itse kokisin sen varmaankin pettymyksenä ja syyttäisin myös itseäni etten huomannut, toki olisin myös loukkaantunut.
        En tietenkään edes harkitsisi suhdetta koska pidän sitä vääränä.
        Jos ihminen pitää homoilua vääränä niin silloin inho tulisi.
        Jos taas ei kumppanin sukupuolella ole väliä niin silloin varmaan käy hyvin.

        Tämä inho tulisi ihan riippumatta toisen ulkonäöstä tms.vaikka toinen olisi muiden mielestä kuinka kaunis tai komea tahansa.
        Sehän on se " cotton seiling", sitä ei kannata kenenkään itseensä ottaa.

        Sori kommenttini oli vähän tapaileva, kirjoitin ja pohdin yhtäaikaa.

        Itse en käyttäisi sanaa inho, mutta henkilökohtaisesti en voisi ikinä "homoilla" enkä ymmärrä mitä kukaan näkee saman sukupuolen edustajassa. Miehekkyyteeni tyttöystäväni minussa ihastui ja minä hänen naisellisuuteensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en käyttäisi sanaa inho, mutta henkilökohtaisesti en voisi ikinä "homoilla" enkä ymmärrä mitä kukaan näkee saman sukupuolen edustajassa. Miehekkyyteeni tyttöystäväni minussa ihastui ja minä hänen naisellisuuteensa.

        Inho on aika vahva sana kyllä.
        Vääryyden kokemus ja tietynlainen syyllisyyden tunne, henkinen raiskatuksitulemisen tunne sellaisesta tilanteesta tulisi ainakin itselleni.
        Uskon että isoimmalle osalle normaalia heteroutta ainoana luonnollisena pitäville tulisi.

        Mikset pitänyt omasta naisellisuudestasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inho on aika vahva sana kyllä.
        Vääryyden kokemus ja tietynlainen syyllisyyden tunne, henkinen raiskatuksitulemisen tunne sellaisesta tilanteesta tulisi ainakin itselleni.
        Uskon että isoimmalle osalle normaalia heteroutta ainoana luonnollisena pitäville tulisi.

        Mikset pitänyt omasta naisellisuudestasi?

        Miesidentiteettisenä, varsinkin hetero, sitä ei oikein osaa pitää omasta naisellisuudestaan. Toki naisellisiakin transmiehiä on ja se on ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miesidentiteettisenä, varsinkin hetero, sitä ei oikein osaa pitää omasta naisellisuudestaan. Toki naisellisiakin transmiehiä on ja se on ok.

        On toi kyllä hirveen surullista ja järkyttävää, saattaahan tuo tarve johtua jostain genderblending-kemikaaleista joita esim muovipulloista on löytynyt.

        Jos ei olisi ollut keksittykään koko ideaa ja toteutusta muutteluhoidoista (eli se ei olisi ollut mikään vaihtoehto josta olisit kuullut) niin uskon että tuo halu olisi mennyt aikanaan ohi ja olisit tottunut omaan kehoosi.
        No hyvää jatkoa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletin että nämä kaksi muutakin ovat "Transmiehiä" koska ovat mieheksi pukeutuvia ja laittautuvia naisia, ovatko he sitten omasta mielestään niitä "sukupuolettomia"?
        Tuo sukupuolettoman idean mahdottomuus (onneksi) tulee esiin juuri siinä että jokainen kuitenkin heti näkee "sukupuolettoman"sukupuolen.
        Miksi sitten pitää leikkiä sukupuoletonta?
        Katsoin tuossa you tubesta yhden videon jossa esiteltiin miten Japanissa (muistaakseni) on paljon näitä "ei-binäärejä" sukupuolettomia nuoria.
        Haastateltiin nuoria naisia ja miehiä, ei ollut epäselvää katsojalle kuka mitäkin oli.
        Usan ensimmäinen sukupuolettomaksi julistautunut mies onneksi eheytyi ja sanoutui irti koko touhusta, nyt on tyytyväinen omana itsenään.
        Suomen "Transnaisista" ainakin näkee Marja-siskosta, Santerista(wanna be Sofia), hottis Juhasta, Henrystä ilman pakkelia ja photoshoppia ja luultavasti luonnossa.
        Mielestäni Owenista kyllä näkee.

        Hienoa että oma sukupuoli näkyy eikä sitä ole helppo tuhota, valitettavaa että lääkärit muuttelevat ihmisiä turhaan.

        Toimittaja Mona Kuoppamaasta ei välttämättä kovin helposti nää että on ollut aiemmin Teemu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On toi kyllä hirveen surullista ja järkyttävää, saattaahan tuo tarve johtua jostain genderblending-kemikaaleista joita esim muovipulloista on löytynyt.

        Jos ei olisi ollut keksittykään koko ideaa ja toteutusta muutteluhoidoista (eli se ei olisi ollut mikään vaihtoehto josta olisit kuullut) niin uskon että tuo halu olisi mennyt aikanaan ohi ja olisit tottunut omaan kehoosi.
        No hyvää jatkoa kuitenkin.

        En usko, en oikeasti. Olen tuntenut itseni pojaksi aivan pienestä asti ja elin 2-kymppiseksi ennen kuin sain tietää hoitojen mahdollisuudesta. Nyt olen yli 40 ja edelleen tyytyväinen miehen kroppaani ja ns. rooliini, en osaa edes kuvitella millaista elämäni olisi, jos täytyisi edelleen esittää jotain mitä en ole. Tyypillinen mies en ole, vaan ehkä hieman dramaqueen ja jopa vähän neiti, silti sopeudun hyvin kaveriporukkaani, jossa muut ovat todella äijiä :D


    • Anonyymi

      Miksi juuri hän? Eikö yhtälailla Bruce Jenner, Jaz tai kuka tahansa heistä?
      Kaikki ovat leikkauttaneet itseään.
      Iso osa teistäkin on muuttanut ulkonäköään luonnottomalla tavalla, miksi juuri hän pilaa teidän maineenne?

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tietää miksi juuri Alves pilaa maineenne? Mitä erikoista hänessä on?
        Eikö esim. "hottis" Juha pilaa myös mainettanne samalla tavalla mielestänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi tietää miksi juuri Alves pilaa maineenne? Mitä erikoista hänessä on?
        Eikö esim. "hottis" Juha pilaa myös mainettanne samalla tavalla mielestänne?

        Ei friikkien mainetta voi pilata.
        Täytyy hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei friikkien mainetta voi pilata.
        Täytyy hyväksyä itsensä sellaisena kuin on.

        Kyllä, minä hyväksyn itseni sellaisena kuin olen nyt vuosia sitten tehdyn korjausprosessin jälkeen. Sitä ennen en hyväksynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä hyväksyn itseni sellaisena kuin olen nyt vuosia sitten tehdyn korjausprosessin jälkeen. Sitä ennen en hyväksynyt.

        Ihminen vaan ei voi useinkaan olla mieleisensä näköinen, pitää tyytyä siihen mitä on saanut.
        Harva on täysin tyytyväinen itseensä mutta tyytyy itseensä itsenään, voi oppia jopa arvostamaan omaa olemustaan.
        Monella on keho joka ei toimi ja rajoittaa elämää, heidänkin pitää elää niillä korteilla jotka ovat saaneet koska vaihtoehtoa ei ole.
        Hekin tottuvat rajoitteisiinsa ja elävät hyvää elämää.
        Teillä on terve keho jolla voitte toimia kuten haluatte, eikö jo se olisi riittävä syy arvostaa ja rakastaa kehoaan sellaisena kuin sen on saanut.
        Terve toimiva keho on niin kullanarvoinen lahja ihmiselle, että sen terveyden vaarantaminen jonkun psyykkisen haasteen takia tuntuu järkyttävältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen vaan ei voi useinkaan olla mieleisensä näköinen, pitää tyytyä siihen mitä on saanut.
        Harva on täysin tyytyväinen itseensä mutta tyytyy itseensä itsenään, voi oppia jopa arvostamaan omaa olemustaan.
        Monella on keho joka ei toimi ja rajoittaa elämää, heidänkin pitää elää niillä korteilla jotka ovat saaneet koska vaihtoehtoa ei ole.
        Hekin tottuvat rajoitteisiinsa ja elävät hyvää elämää.
        Teillä on terve keho jolla voitte toimia kuten haluatte, eikö jo se olisi riittävä syy arvostaa ja rakastaa kehoaan sellaisena kuin sen on saanut.
        Terve toimiva keho on niin kullanarvoinen lahja ihmiselle, että sen terveyden vaarantaminen jonkun psyykkisen haasteen takia tuntuu järkyttävältä.

        Esim. naiset eivät voi kusta seisaallaan kastelematta jalkojaan.
        Naistenkin on vain kestettävä se, ettei heitä luotu tasavertaiseksi miesten kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. naiset eivät voi kusta seisaallaan kastelematta jalkojaan.
        Naistenkin on vain kestettävä se, ettei heitä luotu tasavertaiseksi miesten kanssa.

        En tiedä naisista, mutta itse transmiehenä kusin aina seisten apuvälineen kanssa. Nyt leikkauksen jälkeen en sellaista tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esim. naiset eivät voi kusta seisaallaan kastelematta jalkojaan.
        Naistenkin on vain kestettävä se, ettei heitä luotu tasavertaiseksi miesten kanssa.

        Heh heh! Siinä on se hyvä puoli että me naiset ei sitten kuseksita joka nurkkaan kuten miehet, ollaan siistimpiä.
        Me pissitään vaan siellä missä yleensä voi myös pestä kädetkin.
        Mua ällöttää kun äijät festareilla menee aina lähimpään puskaan ja munaisilla käsillä tulee tervehtimään tai koskemaan kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä naisista, mutta itse transmiehenä kusin aina seisten apuvälineen kanssa. Nyt leikkauksen jälkeen en sellaista tarvitse.

        Mikset kussut istualtaan?
        Meinaatko leikattua mehupurkkia tai muovikalvon palaa?
        Eikö falskaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh heh! Siinä on se hyvä puoli että me naiset ei sitten kuseksita joka nurkkaan kuten miehet, ollaan siistimpiä.
        Me pissitään vaan siellä missä yleensä voi myös pestä kädetkin.
        Mua ällöttää kun äijät festareilla menee aina lähimpään puskaan ja munaisilla käsillä tulee tervehtimään tai koskemaan kaikkeen.

        Esim. ojanpientareilla ja mutalammikoissa, koska juoksevaa vettä ei ole kaikkialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset kussut istualtaan?
        Meinaatko leikattua mehupurkkia tai muovikalvon palaa?
        Eikö falskaa?

        Suurimmaksi osaksi kyllä istuin. Itsellä vaan oli niin vahva poikaidentiteetti, että seisten tuntui oikealta. Käyttämäni väline oli tilattu valmistajalta, toimi erittäin hyvin eikä vuotanut koskaan. Itse valmistamaani välinettä kyllä käytin vaan tummat housut jalassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurimmaksi osaksi kyllä istuin. Itsellä vaan oli niin vahva poikaidentiteetti, että seisten tuntui oikealta. Käyttämäni väline oli tilattu valmistajalta, toimi erittäin hyvin eikä vuotanut koskaan. Itse valmistamaani välinettä kyllä käytin vaan tummat housut jalassa...

        Sinähän olet kätevä käsistään kuin cis heteromiehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet kätevä käsistään kuin cis heteromiehet.

        Tytöt varmaankin enemmän askartelevat ja tekevät käsityöjuttuja kuin pojat ja miehet.
        Tosin kyllä miehetkin tekee, esim puutöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet kätevä käsistään kuin cis heteromiehet.

        En todellakaan ole, vaikka sitä varmaan tarkoitit, mutta olet siis sitä mieltä, että sukupuoli riippuu kädentaidoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tytöt varmaankin enemmän askartelevat ja tekevät käsityöjuttuja kuin pojat ja miehet.
        Tosin kyllä miehetkin tekee, esim puutöitä.

        Tosin ei homo"miehet"


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe