60+ naiset ja yksinäisyys

Anonyymi

Kun nainen jostain syystä jää yksin vanhemmalla iällä, onko hänellä enää kovinkaan suuria mahdollisuuksia löytää itselleen oman ikäistä kumppania...siis sellaista, joka ei olisi alkoholisti, juoppo, mt-ongelmainen, vastuuton hunsvontti, varattu jne...? Lehtiä ja keskustelupalstoja kun lukee, niin näyttää siltä, että miehet ovat kiinnostuneita lähinnä itseään nuoremmista naisista. Jostain luin jopa, että kun nainen täyttää 50, niin hän muuttuu miesten silmissä "näkymättömäksi".

Kokemuksia?

mummo 61v

99

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummo 61
      Oma kokemukseni on, että meidän ikäisillä ei ole enää mitään mahkuja samanikäisen miehen löytämiseen.
      Paitsi jos omistaa paksun lompakon, ison talon, huvilan ja mersun.
      Noilla vahvuuksilla saa jo nuoremman kollin haaviinsa.

      Jäin leskeksi ja säällisen vuoden lesken sänkyä maattuani, päätin tehdä jotain.
      Laitoin treffipalstalle ilmoituksen.
      Tulos: kamala
      Ukkomiehiä, sekopäitä, seksipyyntöjä ym.
      Poistin ilmoituksen.

      Eräs mies osoittautui alkuun ihan ok.
      Tapasin hänet lenkkipolulla.
      Minua muutaman vuoden vanhempi, tupakoimaton, lähes raitis, eronnut ja asui yksin kauniissa talossa.
      Mutta, mutta.
      Naisia joka lähtöön ja täydellinen valehtelija.

      Toinen koekaniini oli alkuun ihan ok. mutta paljastui kaappijuopoksi.
      Jotain vielä oli, mutta sitten luovutin.

      Elän yksin, enkä haikaile enää yhdenkään uroon perään.
      Rupsahdan rauhassa.

      • Anonyymi

        tottakai yksin elävällä heteromiehellä naisia on!
        luuletteko te prinsessat että teitä on selibaatissa odotettu?
        tuon takia teidän ikäisiä naisia ei enään pirukaan kattele, se oli silloin kun olitte parikymppisiä niin pojut meni vaikka perse edellä puuhun kun pyysitte. se juna meni jo.sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tottakai yksin elävällä heteromiehellä naisia on!
        luuletteko te prinsessat että teitä on selibaatissa odotettu?
        tuon takia teidän ikäisiä naisia ei enään pirukaan kattele, se oli silloin kun olitte parikymppisiä niin pojut meni vaikka perse edellä puuhun kun pyysitte. se juna meni jo.sorry.

        En ole tuo, jolle kommenttisi osoitit, mutta en ole koskaan pitänyt itseäni jonain "prinsessana". Ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kaltaisesi "kukasta kukkaan" pörräävät miehet ovat vastenmielisiä. Ei ihme, että yleensä kun naiset etsivät itselleen kumppania, niin tärkeimpiä toiveita ovat uskollisuus ja luotettavuus. Mitä vittua tekee sellaisella kumppanilla, joka juoksee vieraissa? Jos ei toiseen voi luottaa, niin sellainen suhde ei ole mielestäni minkään arvoinen. Se perustuu petokselle ja valheelle.

        Kenen toiveena on sellainen suhde?


    • Anonyymi

      totta on,
      vanemman naisen on vaikea löytää enään pysyvää kumppania,
      sanoisimpa toivotonta,

      paree on opetella elämään itsensä kanssa sovussa,

      siihen kummasti oppii,
      vaikka välillä kaipaaki olkapäätä,
      yksin lopulta on parasta,

      nauttii niistä hetkistä jos sattuu suht koht mieleisen löytämään,
      vaikka suhde ei kestäkkä
      koittaa nauttia hekestä,

      tai sitten hankkia harrastuksia tarpeeksi paljon jotka täyttää elämän,

      harrastuksia on paljon
      on valinnan varaa vaikka kuikka,
      teatterit, lenkkeily, uimahallit, kuntosalit,
      soppailu kaupungilla,
      kirjastot,
      konsertit, käsityö-kerhot, tanssikerhot, matkailu kotimaassa tai ulkomailla,
      ym. keksi itse lisää

      opettele elämään itsesi kanssa sovussa,
      se on kaikkein parasta loppujen lopuksi, harastusten lisäksi,

      • Anonyymi

        lisäys edelliseen,,,, noin minä olen omassa elämässäni tehny,
        kun puoliso kuoli, ja jäin yksin,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys edelliseen,,,, noin minä olen omassa elämässäni tehny,
        kun puoliso kuoli, ja jäin yksin,

        Isän kuolema oli äidille todella kova paikka samoin minulle. Onneksi pystyin lohduttamaan äitiä noina raskaina aikoina.

        Kun kohtaa kuoleman muuttaa se elämän täysin. Kaikki mikä oli ennen on todella poissa, lopullisesti.

        Ei läheisten poismenoista pääse eroon, kaikki on todella katoavaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lisäys edelliseen,,,, noin minä olen omassa elämässäni tehny,
        kun puoliso kuoli, ja jäin yksin,

        Kiinnostaisi, osaatko mennä harrastuksiin yksin?
        -Ei aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi, osaatko mennä harrastuksiin yksin?
        -Ei aloittaja

        Harrastuksiin ei voi mennä, koronan takia vielä. Tuo on koettu, et kyllä juoppoja löyty, mutta kokemus sellainen, etten halua enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi, osaatko mennä harrastuksiin yksin?
        -Ei aloittaja

        KYLLÄ
        opettelin jo avioliitossa ollessa yksin käymään joissaki haraastuksissa,
        monessakin,

        matkailu ulkomailla ja kotimassa puolison kanssa aina yhdessä,
        lenkeily purudadalla tai jossain hyvin usein yhdessä
        mutta
        hyvin usein myös yksin,
        koska puolisoni oli kolmivuoro töissä, ei aina aikataulut sopinu yhteen,
        --
        kansalaisopiston eri kerhot, niissä kävin aina yksin,
        - soppilut kaupungilla enimäkseen yksin,

        yksin kulkemiseen pitää ihmisen opetella jo nuorena,
        koska aina ei aikataulut työn takia voi sopia yhtäaikaa,

        lomat pyrittiin viettämään aina yhtäaikaa,
        enimäkseen matkusteltiin ulkomailla,
        aina yhdessä,

        puoliso kuoli sairauden murtamana,
        liian varhain ,
        työ-eläkkeelle pästyään sai kuolemaan johtavan diaknoosin,

        olen oppinu elämään yksin,
        päivääkään en ole hakenu uutta kumppania,

        olen realisti, näen totuuden,
        vanha on vanha eikä nuoremmaksi tule ,
        pitää hyväksyä totuus ja oppia elämään elämää itsensä kanssa sovussa,

        " elämä on lyhyt kuin lapsella paita "

        " elä elämäsi hymyillen aina "

        "elämä on lyhyt kuin hyttysen lento, aamulla se herää ja illalla on jo kuollut,"

        Olin tekin olitte
        eksyin teihin
        te katositte
        jäin yksin kulkemaan, kirj. mummi*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostaisi, osaatko mennä harrastuksiin yksin?
        -Ei aloittaja

        osaan ja olen mennytkin ,nyt tosin harrastus mahdollisuudet vähissä. Ulkoilua ja linnun laulua tarjolla


    • Anonyymi

      Älä yleistä ! Aika paljon hyvännäköisiä vanhempia naisia, nyt ei eletä enää 30 lukua !

    • Anonyymi

      Kuka haluaa nurkkiinsa jonkun papparaisen? Ikäiseni miehet ovat lähes kauttaaltaan jo aika kulahtaneita, eikä tarkoitukseni ole viettää iloisia eläkepäiviäni jonkun ukkelin omaishoitajana.
      Etäsuhde vähän nuoremman (50 ) kanssa on ollut hyvä ratkaisu. Reissataan ja hurvitellaan, nyt korona aikana mökkeillään ja veneillään. Parasta on katsella kaveria omien harrastusten piiristä, silloin on yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen harrastanut ikäni kaikenlaista ja yksin mennyt joukkoihin, kursseille ja muihin harrastuksiin. Olen välitön, sosiaalinen ja avoin, mutta en tungetteleva. En ole yhtään kaveria niistä piireistä saanut.

      En ole etsinyt mitään, mutta kaveripiiriä ystävyysmielessaä olisin mielelläni laajentanut, mutta sain todeta että ihmiset eivät ole halukkaita tutustumaan. Jokaisella on jo "piirinsä".

      Kun vaikkapa kurssin jälkeen muutama kurssilainen niittautui yhteen ulos juttelemaan käsitellyistä aiheista, ehdotin (joskus harvoin), mentäiskö hetkeksi läheiseen kahvilaan jatkamaan juttua. Ei ketään kiinnostanut. Tulikin äkkiä kiire kotiin.

      Aikuisiällä ei ole helppo saada kavereita ystävistä puhumattakaan.
      Minulla oli ja on oma ystäväpiirini (joka on tosin pienentynyt kuolemien takia)
      mutta tykkään ihmisistä, kavereita ei ole koskaan liikaa.

      Yksinäisyyttä potevia kehotetaan lähtemään liikkeelle ihmisten ilmoille,
      niinkuin se paljoakaan auttaisi,
      suomalaiset ovat kai jonkun verran sisäänpäinkääntyneitä,
      eivät "alttiita" solmimaan uusia tuttavuuksia.

      Pervoja kyllä on tarjolla.

      Kavereita ei.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani. Minulla on aivan sama kokemus, mutta ajattelin, että jos vika onkin vain minussa.

        Valitettavasti näyttää edellisten kommenttien valossa nyt siltä, että yksinäinen vanhuus on edessä. Täytyy hankkia koira kaverikseni. On minulla nytkin koira, mutta se on jo vanha ja sairas, joten joudun hankkimaan itselleni vielä uuden ystävän, mikäli elän. Olen miettinyt, että etsin itselleni jonkun sopivan rescue-koiran. Jos jotenkin onnistun hankkimaan itselleni vielä asuntoauton, niin reissaan sitten koirani kanssa pitkin ja poikin Suomenmaata. Ulkomaille en uskalla yksin lähteä.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Minulla on aivan sama kokemus, mutta ajattelin, että jos vika onkin vain minussa.

        Valitettavasti näyttää edellisten kommenttien valossa nyt siltä, että yksinäinen vanhuus on edessä. Täytyy hankkia koira kaverikseni. On minulla nytkin koira, mutta se on jo vanha ja sairas, joten joudun hankkimaan itselleni vielä uuden ystävän, mikäli elän. Olen miettinyt, että etsin itselleni jonkun sopivan rescue-koiran. Jos jotenkin onnistun hankkimaan itselleni vielä asuntoauton, niin reissaan sitten koirani kanssa pitkin ja poikin Suomenmaata. Ulkomaille en uskalla yksin lähteä.

        ap

        Vika ei ole sinussa. Sen verran olen maailmaa kiertänyt, että olen voinut todeta,
        että suomalaisessa kansanluonteessa on sellainen erikoisuus,
        että lähtökohtaisesti lähes kartetaan ihmisiä (vai ollaanko ujoja ja arkoja?)
        useimmat ovat ainakin jonkun verran torjuvia uusia ihmisiä kohtaan
        ja hyvin itseriittoisiakin,
        jossakin päin Suomea jopa merkittävästi torjuvia ja suorastaan epäluuloisia:
        Sanopa esim. jollekin satakuntakuntalaiselle iloisesti "Hei!" niin se katsoo sinua
        mykkänä takaisin ilmeellä "Mitä helvettii toiki muust haluaa?"

        Olen antanut itselleni aina mahdollisuuden tutustua uusiin ihmisiin,
        silloin harvoin kun sellainen mahdollisuus on ollut tarjolla.
        Tutustuahan aina voi, uusi tuttavuus voi tuoda uutta mielenkiintoista elämään.
        Kuinka paljon se sitoo, sen voi molemmat päättää itse.

        Nuoruusvuosien jälkeen uusia kaveruuksia ei ole juurikaan syntynyt
        ja mitä vanhemmaksi tulen, sitä epäluuloisempia huomaan ikäisteni olevan.
        Ikäiseni miettivät mm. sitä,
        jos se toinen jotenkin huijaa, ihankuin olisi jotain huijattavaa ?!
        Mitä voisi ja viitsisi huijata tällä iällä ?!
        Olen itse noin 70v. Ei minulla ainakaan ole aikaa eikä halua pelleillä eikä leikkiä
        ihmisillä. En ole sitä tehnyt koskaan.

        Hyvä aloittaja, älä kuitenkaan luovuta. Ole toiveikas. Sattuma voi kuitenkin "heittää" tiellesi jonkun mukavan yksilön. Toivon sitä, ansaitset ystävän ja kaverin.
        Kuulostat mukavalta persoonalta.
        Reissaaminen asuntoautolla voisi tuoda vaihtelua elämään ja
        koirathan on aina ihania.

        terv. sama 16:48 anonyymi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veit sanat suustani. Minulla on aivan sama kokemus, mutta ajattelin, että jos vika onkin vain minussa.

        Valitettavasti näyttää edellisten kommenttien valossa nyt siltä, että yksinäinen vanhuus on edessä. Täytyy hankkia koira kaverikseni. On minulla nytkin koira, mutta se on jo vanha ja sairas, joten joudun hankkimaan itselleni vielä uuden ystävän, mikäli elän. Olen miettinyt, että etsin itselleni jonkun sopivan rescue-koiran. Jos jotenkin onnistun hankkimaan itselleni vielä asuntoauton, niin reissaan sitten koirani kanssa pitkin ja poikin Suomenmaata. Ulkomaille en uskalla yksin lähteä.

        ap

        Teilt rupsahtaneilta elefanteilta ei saa seksiä, siks vaan nuoret daamit kiinnostaa. Sit kun harvoin saa ollaan niin estyneitä niin estyneitä, että menee viimeisetki seksihalut.


      • Anonyymi

        Samanlaiset on kokemukset minulla, aika sisäänpäin lämpiäviä piirejä tällä ikää jokaisella ja niihin ei paikkaa löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teilt rupsahtaneilta elefanteilta ei saa seksiä, siks vaan nuoret daamit kiinnostaa. Sit kun harvoin saa ollaan niin estyneitä niin estyneitä, että menee viimeisetki seksihalut.

        En ole rupsahtanut elefantti, mutta ei kiinnosta pätkääkään miehet, joilla ei ole muuta kuin seksi mielessä. Ei näillä kilometreillä enää. Jos ei sitä sieluntoveruutta löydy, niin olen mieluummin yksin. Tai sitten sen koirani kanssa.

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teilt rupsahtaneilta elefanteilta ei saa seksiä, siks vaan nuoret daamit kiinnostaa. Sit kun harvoin saa ollaan niin estyneitä niin estyneitä, että menee viimeisetki seksihalut.

        Anonyymi 18:06 Et tiedä meistä mitään
        ollaanko rupsahtaneita tai ei
        mutta sen tiedän, että sinun tyyppisesi heti kättelyssä
        k*lliaan tyrkyttävät säälittävät jämä-äijät
        eivät vetoaisi edes rupsahtanseen elefanttiin.
        Jatka r*nkkaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anonyymi 18:06 Et tiedä meistä mitään
        ollaanko rupsahtaneita tai ei
        mutta sen tiedän, että sinun tyyppisesi heti kättelyssä
        k*lliaan tyrkyttävät säälittävät jämä-äijät
        eivät vetoaisi edes rupsahtanseen elefanttiin.
        Jatka r*nkkaamista.

        Hah hah haa...hyvin kiteytetty... :-D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole rupsahtanut elefantti, mutta ei kiinnosta pätkääkään miehet, joilla ei ole muuta kuin seksi mielessä. Ei näillä kilometreillä enää. Jos ei sitä sieluntoveruutta löydy, niin olen mieluummin yksin. Tai sitten sen koirani kanssa.

        ap

        Jos et ole oppinut kilometreilläsi ymmärtämään, että 60 miehet tarvitsevat myös seksiä, on jokainen kilometrisi mennyt hukkaan. Ne kädestä pitäjät ovat tosi harvassa eli tarjolla on varmaan sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat omaishoitajaa. Muuta ei ole tarjolla, sorry.
        Eli tarpeet eivät kohtaa.
        Mutta ilmeisesti viihdyt yksinkin erinomaisesti, mitä turhista kitistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole oppinut kilometreilläsi ymmärtämään, että 60 miehet tarvitsevat myös seksiä, on jokainen kilometrisi mennyt hukkaan. Ne kädestä pitäjät ovat tosi harvassa eli tarjolla on varmaan sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat omaishoitajaa. Muuta ei ole tarjolla, sorry.
        Eli tarpeet eivät kohtaa.
        Mutta ilmeisesti viihdyt yksinkin erinomaisesti, mitä turhista kitistä.

        "Jos et ole oppinut kilometreilläsi ymmärtämään, että 60 miehet tarvitsevat myös seksiä, on jokainen kilometrisi mennyt hukkaan."

        Pitäisi ensin löytää jotakin muutakin yhteistä kuin se seksi, niin sitten voisi se seksikin alkaa kiinnostamaan...

        "Mutta ilmeisesti viihdyt yksinkin erinomaisesti, mitä turhista kitistä."

        Olenko mielestäsi kitissyt? Ehkä kannattaisi alkaa käyttämään enemmän sitä ylä- kuin alapäätään...tai no, mitä suotta, jatka samaan malliin vaan...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et ole oppinut kilometreilläsi ymmärtämään, että 60 miehet tarvitsevat myös seksiä, on jokainen kilometrisi mennyt hukkaan. Ne kädestä pitäjät ovat tosi harvassa eli tarjolla on varmaan sellaisia miehiä, jotka tarvitsevat omaishoitajaa. Muuta ei ole tarjolla, sorry.
        Eli tarpeet eivät kohtaa.
        Mutta ilmeisesti viihdyt yksinkin erinomaisesti, mitä turhista kitistä.

        "on jokainen kilometrisi mennyt hukkaan."

        Ihanko totta...voi voi sentään...

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teilt rupsahtaneilta elefanteilta ei saa seksiä, siks vaan nuoret daamit kiinnostaa. Sit kun harvoin saa ollaan niin estyneitä niin estyneitä, että menee viimeisetki seksihalut.

        Tyylisi kertoisi hieman, että olet joku nuori pojankolli, joka tänne tulit aukaisemaan sanaisen arkkusi!
        Mene ikäistesi pariin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyylisi kertoisi hieman, että olet joku nuori pojankolli, joka tänne tulit aukaisemaan sanaisen arkkusi!
        Mene ikäistesi pariin!

        Vanha ukko se on, joka on jäänyt henkisesti nuoren pojankollin asteelle. Todennäköisesti on vielä mädättänyt aivonsa kaljalla.

        Ei nuoria tällaiset 60 palstat kiinnosta.


    • Anonyymi

      Kyllä teillä naisilla on sitten vaikeata! Muistelkaa nyt sitten niitä kaikkia joille "pakit" aikoinaan annoitte, kuluuhan se aika niinkin? Hauskintahan asiassa on, huomasin siinä viidenkympin kieppeissä naisten lisääntyneen mielenkiinnon, jopa rutkasti nuorempien, se harmaa charmiko lie syynä?

      • Anonyymi

        Puhut asiaa. Itekki viihdyn sellaisten 40-50 ikäisten naisten piirissä kuin yhtään vanhemman.


      • Anonyymi

        Toiveajattelua, ano 17:47.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua, ano 17:47.

        Luule mitä haluat, minä asian kuitenkin tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luule mitä haluat, minä asian kuitenkin tiedän.

        Miehillä tuota itsetuntoa riittää, surkeinkin narsisti ja juuri ne
        kuvittelevat olevansa kaupungin tavoitelluimpia.
        Miten täällä nyt sitten viihdyt ja ehdit olla
        kun on niin kova vienti ja kaikki naiset ihailevat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehillä tuota itsetuntoa riittää, surkeinkin narsisti ja juuri ne
        kuvittelevat olevansa kaupungin tavoitelluimpia.
        Miten täällä nyt sitten viihdyt ja ehdit olla
        kun on niin kova vienti ja kaikki naiset ihailevat ?

        No se oma kulta pötköttelee soffalla, eikä enää baarielämän pyörteet houkuta! Enkä suinkaan sanonut että "kaikki naiset" olisivat kimpussani olleet, mutta viimeisin sänkyyn asti päätynyt olikin sitten 40 vuotta nuorempi - mitäpä luulet kohottiko itsetuntoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se oma kulta pötköttelee soffalla, eikä enää baarielämän pyörteet houkuta! Enkä suinkaan sanonut että "kaikki naiset" olisivat kimpussani olleet, mutta viimeisin sänkyyn asti päätynyt olikin sitten 40 vuotta nuorempi - mitäpä luulet kohottiko itsetuntoa?

        Hyi helvetti, mikä pervo...yäk!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti, mikä pervo...yäk!!!

        Mitä pervoa siinä on jos 60 ikäinen rakastelee 20 ikäisen daamin kanssa?
        Tyttöhän Erikakin oli kun alkoi seukkaamaan Dannyä kiitoksena siitä, että D järjesti hänelle tangokuningattaruuden Ile Vainion avustamana.
        Tosin itselläni alaikäraja on 30 näillä mittareilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä pervoa siinä on jos 60 ikäinen rakastelee 20 ikäisen daamin kanssa?
        Tyttöhän Erikakin oli kun alkoi seukkaamaan Dannyä kiitoksena siitä, että D järjesti hänelle tangokuningattaruuden Ile Vainion avustamana.
        Tosin itselläni alaikäraja on 30 näillä mittareilla.

        "Mitä pervoa siinä on jos 60 ikäinen rakastelee 20 ikäisen daamin kanssa?"

        Olen melkeinpä satavarma, ettei se 20 ikäinen daami tehnyt sitä sen vuoksi, että sait sen hormoonit hyrräämään. Vai kuvitteletko tosissasi, että jotakin nuorta oikeasti kiihottaa seksikumppani, joka voisi olla hänen isoisänsä tai isoäitinsä?

        Säälittävää touhua, joka herättää lähinnä myötähäpeää, oli sitten kyseessä Danny ja Erika tai Madonna ja sen toyboyt. Rahasta, änkyräkännistä tai isä/äitikompleksista on silloin todennäköisesti kyse.


      • Anonyymi

        Onhan noita ukonkäppänöitä kitupiikkejä tullut kohdattua. Voi hitsin vitsi; sukatkin hän parsi, kun ei uusia raaskinut ostaa.

        Keräsi vain rahaa, eikä raaskinut mihinkään sitä laittaa. No omaisuutta oli kyllä kiinteistöissä kiinni.
        Charmista nyt ei voisi puhua pätkän vertaa, mutta kehua osasi ja oli mukama monta kierroksessa, kun netistä niitä haali. Nuorena ei ollut, mutta vanhana ihan tungoksesi asti.
        Onhan näitä.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi helvetti, mikä pervo...yäk!!!

        Hm..onko eri asia kun vanhemmat naiset lähtevät Ghanaan "saamaan" sitä itteensä?
        Ja maksavat vielä kaikenpäälle huveistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm..onko eri asia kun vanhemmat naiset lähtevät Ghanaan "saamaan" sitä itteensä?
        Ja maksavat vielä kaikenpäälle huveistaan.

        No johan tuossa edellä totesin, että ihan yhtä ällöttävää ja säälittävää Madonnan touhu kuin Dannynkin. Nuo "erikat" ja "toyboyt" käyttävät heitä vain hyväkseen edetäkseen omalla urallaan, vaikka vanhukset yrittävätkin uskotella itselleen olevansa haluttavia tai muuten kiinnostavia.

        Ei siinä ole siis mitään eroa, jos naiset matkustavat Ghanaan tai miehet Filippiineille seksiä ostamaan. Ihmiset ovat toisilleen pelkkää kauppatavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hm..onko eri asia kun vanhemmat naiset lähtevät Ghanaan "saamaan" sitä itteensä?
        Ja maksavat vielä kaikenpäälle huveistaan.

        Ennemmin maksaa kelle vaan kuin antaa suomalaiselle
        isoisä- idiootti-pervolle.


    • Anonyymi

      Kuvittelin itsekin mukavan tyypin tavanneeni, mutta on niin erilainen ja asioissaan ja jutuissaa ei ole oikein luotettava.

      Paras olla vaan näin itsekseen, vaikka hiljasta nyt onkin, kun kaikki menot on kiinni. Ei sitä nyt niin tämän ikäisenä nurmikolla piknikillä istuskella. Fysiikka pistää jo vähän rajoja.

      • Anonyymi

        Onhan sitä tullut oltua omillaan jo pitkän ajan. Koira, se olis hyvä mutta minulle riitti se paras. Ei ollut riitoja koiran kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä tullut oltua omillaan jo pitkän ajan. Koira, se olis hyvä mutta minulle riitti se paras. Ei ollut riitoja koiran kanssa.

        Koira on ihmisen paras ystävä. Uskollinen, hyväksyy sinut sellaisena kuin olet, eikä kanna koskaan kaunaa. On aina iloinen, kun tulet kotiin ja on aina valmis lähtemään kanssasi joka paikkaan :-)

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sitä tullut oltua omillaan jo pitkän ajan. Koira, se olis hyvä mutta minulle riitti se paras. Ei ollut riitoja koiran kanssa.

        onhan koirat hyviä nuolemaan.


      • Anonyymi

        Hymyilytti nuo pari viimeistä virkettä.
        Ajatteles, jos siinä olisikin itua. Omassa piknikissä. Ja kun täytyisi lähteä pois, niin huhuilisi jonkun kiskomaan ylös. Kättelykin tulisi tehtyä saman tien. Voisihan sitä tarjota käsidesit.

        Beng
        Minusta tuntuu, että läheisiksi ystäviksi ei tuosta noin pääse helposti. Kun juttelee tuttujen kanssa, niin vanhat ystävät melkein riittävät.
        Hyvänpäivän tutut, pinnalliset ovat ihan erikseen, sopii, etäisyydellä.
        Merkillisiä tuollaiset miesten kommentit, että istuvat näytillä? pari-kolmekymmentä vuotta nuorempien seurassa. Eihän se miehiä nuorenna. Aika harvassa nuorempi päätyy papparaisen tyttöystäväksi. Tuon ikäisenä ollessani 5 - 10 vuotta vanhemmat olivat oikeasti jo vanhoja.
        Hiukkasen sääli tuollaisia. Jos miehellä on hiukkasen ekstraa, saattavat huijata ja kyniä tunteettomasti rahaa. Nähty on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan koirat hyviä nuolemaan.

        Puhut tietenkin itsestäsi. Sinähän äijän käppänä tai kaljamaha 18:08 sen tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut tietenkin itsestäsi. Sinähän äijän käppänä tai kaljamaha 18:08 sen tiedät.

        hihi osuiko arkaan paikkahan jalakojen välliin, onko siulla koira, no onha varmasti.


    • Anonyymi

      Ongelmajätettä ollaan ikäistemme miesten mielestä, he kun ovat niiiiiin nuorekkaita ja hyvässä iskussa (omasta mielestään). Sen verran olen noilla treffipalstoilla seilannut, että olen huomannut tyhjän jäävän sieltä käteen, ikäisemme miehet kun haluavat suuremmalta osin löytää 30-50 vuotiaan kumppanin, vaikka heillä ei siihen mitään realistisia mahdollisuuksia juurikaan ole. Ovat sitten mieluummin yksinään ja vuodesta toiseen treffipalstoilla etsivät ja etsivät ja.............Olen päättänyt olla tyytyväinen elämääni näin, oma tupa ja oma lupa, mikäs sen parempaa, ei ketään passattavan tai komentelijana.

      • Anonyymi

        Minä ryhdyin kotiasketismiin kun kyllästyin kaikkeen. Oli aika ryhtyä lukemaan teologiaa,ym.


      • Anonyymi

        Eipä kannata sinne treffipalstoillekaan sitten mennä.

        Tanssikursseilla ei käsittääkseni ole vaatimusta, että pitäisi olla pari. Onko kokemusta?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kannata sinne treffipalstoillekaan sitten mennä.

        Tanssikursseilla ei käsittääkseni ole vaatimusta, että pitäisi olla pari. Onko kokemusta?

        ap

        On kokemusta tanssikursseista. Paria ei tosiaan tarvitse olla, mutta kurssilla olevaa yhtä miestä kohden tuppaa olemaan neljä naista, joten ei sielläkään hääviä ole, varsinkin kun miehet valitsevat poikkeuksetta ne nuorimmat naiset parikseen.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa. Vapaat ikäisemme miehet suosivat 30 - 50 ikäluokan naisia, ei 60 naisia. Huonoja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kokemusta tanssikursseista. Paria ei tosiaan tarvitse olla, mutta kurssilla olevaa yhtä miestä kohden tuppaa olemaan neljä naista, joten ei sielläkään hääviä ole, varsinkin kun miehet valitsevat poikkeuksetta ne nuorimmat naiset parikseen.

        No senkin voi sitten unohtaa :-((

        Rakastan tanssimista, mutta en ole voinut oikein kunnolla toteuttaa tätä tarvettani koskaan. Nyt kun voisin, niin se on myöhäistä, koska ei ole paria, jonka kanssa käydä tanssimassa. Jonkin tanssikurssin ilmoituksesta ymmärsin, että parit vaihtuvat siellä, joten omaa paria ei tarvita, mutta se ei kai sitten olekaan todellisuudessa niin. Ei huvita mennä seinäruusuksi minnekään...rutturuusuksi...heh...

        ap

        Ps. ei vaineskaan, minähän menen, kun tästä pääsen...
        Tanssin sitten vaikka itsekseni :-D


    • Anonyymi

      Vanhan on paras elää yksin,


      " vanha koira ei opi uusia temppuja "

      • Anonyymi

        itselleni on jotenkin "outoa" uskoa/käsittää se, ettei todellakaan sitten niitä mahdollisuuksia, niin kuin aiemmin, nuorempana olisi ollut nimenomaan, "melkein valita", - enkä sitten valinnut kun ajattelin, että ehtiihän sitä . . .
        tässä sitten yksin oltava mummoikäisenä, vaikka eipä ne miehetkään 60 niin "perässä juostavan" sytyttäviä . . .pappoja ovat . . .
        olisi niin kiva sanoa joillekin, edes se: "huomenta . . . hii !!


      • Anonyymi

        Mihinköhän tuo sanonta sopii ? Ei tarvitse oppia mitään uusia temppuja.

        Ystävättäreni meni mukaan seurakunnan touhuihin, kerhoihin ja bussireissuille
        ja löysi miehen sieltä. Hyvä hänelle. Kun en itse ole uskovainen,
        en osaisi kuvitella itseäni samaan tilanteeseen, hillumaan retkillä jonkun kanssa, joka uskoo
        olemattomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihinköhän tuo sanonta sopii ? Ei tarvitse oppia mitään uusia temppuja.

        Ystävättäreni meni mukaan seurakunnan touhuihin, kerhoihin ja bussireissuille
        ja löysi miehen sieltä. Hyvä hänelle. Kun en itse ole uskovainen,
        en osaisi kuvitella itseäni samaan tilanteeseen, hillumaan retkillä jonkun kanssa, joka uskoo
        olemattomaan.

        "Mihinköhän tuo sanonta sopii ? Ei tarvitse oppia mitään uusia temppuja."

        Ei niin, riittäisi, että olisi tarpeeksi paljon sitä yhteistä "sieluntoveruutta" ja suvaitsisi/hyväksyisi myös sitä erilaisuutta toisessa. Se on vaan rikkautta, kun sen oikein ymmärtää.

        "Antaa kaikkien kukkien kukkia" :-)

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mihinköhän tuo sanonta sopii ? Ei tarvitse oppia mitään uusia temppuja."

        Ei niin, riittäisi, että olisi tarpeeksi paljon sitä yhteistä "sieluntoveruutta" ja suvaitsisi/hyväksyisi myös sitä erilaisuutta toisessa. Se on vaan rikkautta, kun sen oikein ymmärtää.

        "Antaa kaikkien kukkien kukkia" :-)

        ap

        Meillä jokaisella on omat askareensa ym. Sitä on vaan jokaisen yksin hoideltava juttunsa.

        Kell onni on se onnen kätkeköön,vanha sanonta mutta hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itselleni on jotenkin "outoa" uskoa/käsittää se, ettei todellakaan sitten niitä mahdollisuuksia, niin kuin aiemmin, nuorempana olisi ollut nimenomaan, "melkein valita", - enkä sitten valinnut kun ajattelin, että ehtiihän sitä . . .
        tässä sitten yksin oltava mummoikäisenä, vaikka eipä ne miehetkään 60 niin "perässä juostavan" sytyttäviä . . .pappoja ovat . . .
        olisi niin kiva sanoa joillekin, edes se: "huomenta . . . hii !!

        Ole tyytyväinen, ettet ottanut "jonkun vaan saadaksesi miehen".
        Mies on joillekin pieni-itsetuntoisille naisille lunastus ihmisyyteen.
        Että on omissa ja muitten silmissä oikea nainen vain jos on joku mies,
        vaikka minkälainen rötäle ja saa passata sitä
        ja pestä sen hikisiä sukkia.

        Vapaita miehiä ei paljon ole, paitsi niitä, jolla on jo kolmas tai neljäskin kierros takana,
        kun naiset on heittäneet ne pihalle.

        Kivaa miestä on vaikea löytää
        ja kun joku mies alkaa kertoa tarinaa, että "kolmaskaan vaimoni ei ymmärtänyt minua"
        onhan siinä joku vika ja sitä kannattaa varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä jokaisella on omat askareensa ym. Sitä on vaan jokaisen yksin hoideltava juttunsa.

        Kell onni on se onnen kätkeköön,vanha sanonta mutta hyvä.

        "Sitä on vaan jokaisen yksin hoideltava juttunsa."

        Miksi ihmeessä?

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole tyytyväinen, ettet ottanut "jonkun vaan saadaksesi miehen".
        Mies on joillekin pieni-itsetuntoisille naisille lunastus ihmisyyteen.
        Että on omissa ja muitten silmissä oikea nainen vain jos on joku mies,
        vaikka minkälainen rötäle ja saa passata sitä
        ja pestä sen hikisiä sukkia.

        Vapaita miehiä ei paljon ole, paitsi niitä, jolla on jo kolmas tai neljäskin kierros takana,
        kun naiset on heittäneet ne pihalle.

        Kivaa miestä on vaikea löytää
        ja kun joku mies alkaa kertoa tarinaa, että "kolmaskaan vaimoni ei ymmärtänyt minua"
        onhan siinä joku vika ja sitä kannattaa varoa.

        Minulla olisi viides ja kuudeskin kierros menossa jos etsisin mitään vakavaa. Mutta edelleen oma tupa oma lupa suo valinnanvapautta niin paljon kuin kehtaan elää. Yllättävän moni nainen haluaa tutustua ja siinähän ei ole mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla olisi viides ja kuudeskin kierros menossa jos etsisin mitään vakavaa. Mutta edelleen oma tupa oma lupa suo valinnanvapautta niin paljon kuin kehtaan elää. Yllättävän moni nainen haluaa tutustua ja siinähän ei ole mitään pahaa.

        Toivottavasti rehellisenä miehenä? paljastat tuon elämänasenteesi heti kättelyssä, niin ettei kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä nainen hukkaisi turhaan elämäänsä ja aikaansa sinuun.

        Veikkaan, että niiden kiinnostuneiden rivit harvenisivat huomattavasti ja jäljelle jäisivät vaan ne panokaverit, jos iskisit korttisi rehellisesti heti pöytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti rehellisenä miehenä? paljastat tuon elämänasenteesi heti kättelyssä, niin ettei kukaan vakavaa parisuhdetta etsivä nainen hukkaisi turhaan elämäänsä ja aikaansa sinuun.

        Veikkaan, että niiden kiinnostuneiden rivit harvenisivat huomattavasti ja jäljelle jäisivät vaan ne panokaverit, jos iskisit korttisi rehellisesti heti pöytään.

        Rehellinen? Minähän olen rehellinen. Minulla on naisystäviä ystävyyttä varten. Tapaamme harvakseltaan, miten aikataulut osuu. Sitten on seksiystäviä jotka itsekin ovat valmiita seksiin. Satunnaisesti. Emme kukaan roiku toistemme hihoissa.
        Naisystävien kanssa pystyn menemään seuraksi vaikka risteilylle ilman taka-ajatuksia. Elokuviin, harvoin teatteriin. Tai vaan torille ja kahville. Olen hyvä kuuntelija tai sitten tsemppailen. Nyt rajoitetumpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rehellinen? Minähän olen rehellinen. Minulla on naisystäviä ystävyyttä varten. Tapaamme harvakseltaan, miten aikataulut osuu. Sitten on seksiystäviä jotka itsekin ovat valmiita seksiin. Satunnaisesti. Emme kukaan roiku toistemme hihoissa.
        Naisystävien kanssa pystyn menemään seuraksi vaikka risteilylle ilman taka-ajatuksia. Elokuviin, harvoin teatteriin. Tai vaan torille ja kahville. Olen hyvä kuuntelija tai sitten tsemppailen. Nyt rajoitetumpaa.

        No se on ihan ok, jos kaikki ovat tietoisia siitä, missä mennään. Itselläni ei kyllä ole kokemusta tällaisista miesystävistä, joilla ei olisi mitään taka-ajatuksia ja jotka haluaisivat olla vain ystäviä. Tai no, ehkä poikkeuksena nykyään exäni, jonka kanssa tunnemme toisemme paremmin kuin todennäköisesti kukaan muu tuntee meitä, mutta tiedämme myös, ettei yhteiselämästä saman katon alla tule mitään.


    • Anonyymi

      Naisethan täällä yksinäisyyttään valittavat, eiköhän määrät palstoilla osapuilleen 15% miespuolisia, loput naisia (vanhoja sellaisia) kuten ovat itsekkin huomanneet.
      Johtunee siitä että miehet kuolevat nuorempina. Monia ystäviä lähtenyt siinä 50 korvissa yhtä-äkkiä. Ja ennen sitäkin.

    • Anonyymi

      Miehet on kautta linjan niin omituisia ja usein itserakkaita.
      Tuli mieleen Mannerheim, joka kosi Kitty Linderiä,
      joka antoi Mannerheimille pakit.
      Mitä tuli mieleen Mannerheimille ?
      Hänelle tuli pakit saatuaan mieleen lähettää muisto Kitty Linderille:
      Nuoruudenkuva omasta itsestään upseerin puvussa.

      • Anonyymi

        Ei täällä ole kuin vieraita, pois lukien kodin rakkaat. Sitä on pitänyt vaan pärjätä jollain lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin vieraita, pois lukien kodin rakkaat. Sitä on pitänyt vaan pärjätä jollain lailla.

        Joskus on aika orpoa pärjäillä yksin. Toivoisi, että olisi joku tukena,
        joku jonka kanssa pohtia asioita ja joku jonka kanssa jakaisi ilonsa ja surunsa.
        Mutta miehet hakee vaan panoja.
        Niille on liikaa sitoutua kaveruuteen tai ystävyyteen.
        Jotkut yrittää tunkea vielä elätiksikin.
        Niillä ei ole edes omaa asuntoa, ne kiertelee naiselta naiselle.
        Yhdellä voi olla useampikin "kortteeri".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus on aika orpoa pärjäillä yksin. Toivoisi, että olisi joku tukena,
        joku jonka kanssa pohtia asioita ja joku jonka kanssa jakaisi ilonsa ja surunsa.
        Mutta miehet hakee vaan panoja.
        Niille on liikaa sitoutua kaveruuteen tai ystävyyteen.
        Jotkut yrittää tunkea vielä elätiksikin.
        Niillä ei ole edes omaa asuntoa, ne kiertelee naiselta naiselle.
        Yhdellä voi olla useampikin "kortteeri".

        Jassåå, minä ollut poikamiehenä jo 35 v. ja hyvin oon viihtynyt.

        Poikamiestaloudet ovat sitten mitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin vieraita, pois lukien kodin rakkaat. Sitä on pitänyt vaan pärjätä jollain lailla.

        Lämpimät halaukset sinulle, jonka on vain "pitänyt pärjäillä jollain lailla" !
        Olet symppis !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpimät halaukset sinulle, jonka on vain "pitänyt pärjäillä jollain lailla" !
        Olet symppis !

        Kiitoksia, tämä maailma on mikä on. Ei voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia, tämä maailma on mikä on. Ei voi mitään.

        On se kun aattelee kuin paljon kaiken maailman ydinaseita sun muuta on olemassa. Täytyy myöntää että ei ihme että tympääntyy vähän niinkuin kaikkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kun aattelee kuin paljon kaiken maailman ydinaseita sun muuta on olemassa. Täytyy myöntää että ei ihme että tympääntyy vähän niinkuin kaikkeen.

        Tuntuuko teistä että ns. pienellä ihmisellä ei ole enää merkitystä tässä maailmassa?
        "Isot pojat" leikkivät leikkejään aseilla ja rahoilla ja tavalliset ihmiset yrittävät elää
        toisessa maailmassa omaa elämäänsä. Niillä maailmoilla ei ole yhtymäkohtaa.
        Ei ole hallituksillakaan aina omaan kansaansa. Audin takapenkillä tottuu olemaan.
        Tavallisen kansan elämä ei enää kosketa, kun itsellä on hyvin.

        Meni ohi aloittajan aiheesta, anteeksi, mutta joskus vain tuntee itsensä niin pieneksi
        ja merkityksettömäksi, ehkä sitä sitten toivoo löytävänsä jotain merkitystä itselleen
        ja elämälleen toisen ihmisen kanssa ja etsii ihmistä elämäänsä tässä maailmankaikkeudessa,
        jossa tuntee joskus olevansa yksin kuin pieni tähti kaukaisella yötaivaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuuko teistä että ns. pienellä ihmisellä ei ole enää merkitystä tässä maailmassa?
        "Isot pojat" leikkivät leikkejään aseilla ja rahoilla ja tavalliset ihmiset yrittävät elää
        toisessa maailmassa omaa elämäänsä. Niillä maailmoilla ei ole yhtymäkohtaa.
        Ei ole hallituksillakaan aina omaan kansaansa. Audin takapenkillä tottuu olemaan.
        Tavallisen kansan elämä ei enää kosketa, kun itsellä on hyvin.

        Meni ohi aloittajan aiheesta, anteeksi, mutta joskus vain tuntee itsensä niin pieneksi
        ja merkityksettömäksi, ehkä sitä sitten toivoo löytävänsä jotain merkitystä itselleen
        ja elämälleen toisen ihmisen kanssa ja etsii ihmistä elämäänsä tässä maailmankaikkeudessa,
        jossa tuntee joskus olevansa yksin kuin pieni tähti kaukaisella yötaivaalla.

        Ei tosiaan pieneltä ihmiseltä paljoa kysellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan pieneltä ihmiseltä paljoa kysellä.

        Vihreä talous on mielestäni hyvä vaihtoehto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreä talous on mielestäni hyvä vaihtoehto.

        eiköhän se usein lopu luonnollinen seksi elämä, päälle 60v mieheltä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eiköhän se usein lopu luonnollinen seksi elämä, päälle 60v mieheltä...

        Juu, kyllä siihen varmaan niitä sinisiä pillereitä tarvitaan, että ottaa papoilla eteen...tai kestää...

        Ja itselleen voi sitten uskotella olevansa kovakin panomies, mutta vaarana on myös pumpun tilttaaminen ennen aikojaan :-(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole kuin vieraita, pois lukien kodin rakkaat. Sitä on pitänyt vaan pärjätä jollain lailla.

        Kaikilla ei ole niitä kodin rakkaitakaan.
        Jollain lailla pitää vaan yrittää pärjäillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikilla ei ole niitä kodin rakkaitakaan.
        Jollain lailla pitää vaan yrittää pärjäillä.

        Ei minullakaan ole muuta kuin koira, joka sekin on vanha ja sairas.

        Tsemppiä meille :-)

        ap


    • Anonyymi

      Tuohon alkuperäiseen asiaan palatakseni: Siinä on ero nais-ihmisellä onko 30 vai 60 koska viisi-kuusikymppisellä on ne vaihdevuodet vaivana - kammottava osaa olla sellainen naisihminen! Siksi jokainen järkevä mies yrittää uuteen suhteeseensa saada nuoremman, saattaisi oikein hyvällä tuurilla selvitä tuosta "vaihdevuosikahakasta" noin vaan, ottaa sitten taas uuden tarvittaessa?

      • Anonyymi

        "ottaa sitten taas uuden tarvittaessa". Mikä luulet olevas ? Ime munaa sika !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ottaa sitten taas uuden tarvittaessa". Mikä luulet olevas ? Ime munaa sika !

        Jahas, kommentoija ilmiselvästi juuri sellaisen vaihdevuosiraivon vallassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "ottaa sitten taas uuden tarvittaessa". Mikä luulet olevas ? Ime munaa sika !

        Vittu kun vituttaa,
        elämä on tyhmää,
        ei mitään järkeä
        ei järjen hiventäkää,
        hyiii helekutti kun inhottaa
        nuorena luulee ittsetään mahtavia
        luulee jälkeläisitään mahatvuuksia,
        luulee parantavansa maailmaa
        kaikki menee perseelleen
        ihmiset sekoilee, avioliitot hajoaa
        aina etsitään uutta p a r m p a a , hah hah haaaaaa,
        hulluja on ihmiskunta täynnä,
        ei kehity, ei viisastu, ei yhtää parempi kuin edellinen polvi ,
        enetistä enemmän näyttävät sekoilevan
        riitelevän tappelevat,
        aina naapurin puolella ruoho näyttää vihreemmältä,
        lopettakaa hulluus,
        katsokaa itseänne peilistä, katsokaa sieuun asti sielun syvyyteen asti,
        parantaa omaa itsenne persoonaa
        ennkuin alatte hakemaan katsomaan parempaa naapurista,
        voi vittu kun ei olisi ikinä tarvinnu syntyäkkää maailmaan,
        maailma on se helvetti josta raamattu puhuu,
        mutta
        missä on se taivas josta raamattu puhuu,
        se on vielä ihmiskunnalle suuri arvoitus,

        MIETTIKÄÄ,,,


      • Anonyymi

        Onneksi ei ole sattunut sinunlaistasi tyyppiä tapaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole sattunut sinunlaistasi tyyppiä tapaamaan.

        huom ! anonyymille 10:21:lle, sille omahyväiselle äijälle,
        oli kommentti 14:31


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole sattunut sinunlaistasi tyyppiä tapaamaan.

        Omapa on ollut tappiosi. Toisaalta, en minä kaikille sitä jakele, eli ole huoleti.


      • Anonyymi

        Ai. Eikö miehilläkin ole menopaussi. Eikö aiemmin yritetty vitsillä puhua viidenkympin villityksestä? Sitähän se. Turha mollata naisia tuolla biologisella vaiheella. Ne muuten voivat tulla vaikka nelikymppiselle.
        Ukko ei tiedä, mistä puhuu.
        Kysehän ei ole järkevästä miehestä.
        Sitten, sellainen mies, joka liottaa kaluaan useamman seksiystävättären kanssa, ei kiinnostaisi pätkääkään. Ei jatkoon.
        👿


    • Anonyymi

      Olen kohta 70 ja kyllä aamustondis on aina aamulla ja näin keväällä jaksais vaikka kuinka.

      • Anonyymi

        Pitää olla onnellinen yssikseen. Pienen pieniin unelmiin käydä saa,paikkaan hiljaiseen uudestaan.


      • Anonyymi

        Kiitos mulkero kun kerroit sen meille. Miten me oltaisiinkaan voitu elää ilman tuota tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos mulkero kun kerroit sen meille. Miten me oltaisiinkaan voitu elää ilman tuota tietoa.

        17:20 viesti mulkerolle on aamuseisokistaan kertoneelle 11:12

        Miten tää ketjutus oikein menee - uudistuksen jälkeen mikä on huononnus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:20 viesti mulkerolle on aamuseisokistaan kertoneelle 11:12

        Miten tää ketjutus oikein menee - uudistuksen jälkeen mikä on huononnus.

        Kyllä se puumalli oli järkevä, näki heti mihin vastaus oli tullut, eli huonontui taas kerran asiat "uudistuksilla"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        17:20 viesti mulkerolle on aamuseisokistaan kertoneelle 11:12

        Miten tää ketjutus oikein menee - uudistuksen jälkeen mikä on huononnus.

        Erakkona viihdyn yksin, on vapaus tulla ja mennä niinkuin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se puumalli oli järkevä, näki heti mihin vastaus oli tullut, eli huonontui taas kerran asiat "uudistuksilla"

        Totta. Uudistu ei aina ole parannus. Meni paljon huonommaksi.
        Kommentit ohjautuu mihin milloinkin. Ei ota erkkikään selvää.
        Ketjutus on epäselvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se puumalli oli järkevä, näki heti mihin vastaus oli tullut, eli huonontui taas kerran asiat "uudistuksilla"

        Lainatkaa se kohta viestistä, johon haluatte vastata esim näin "blaa blaa blaa...", niin tietää, kenelle ja mihin kommenttiin vastaus on tarkoitettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainatkaa se kohta viestistä, johon haluatte vastata esim näin "blaa blaa blaa...", niin tietää, kenelle ja mihin kommenttiin vastaus on tarkoitettu.

        Niinhän me tehdään, mutta lopputulos ei ole aina toivottu kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Ettekö te osaa käyttää tätä? :O

      :D :D :D

    • Anonyymi

      Katson asiaa eläkeläisukon silmin. Harrastukseni alueella on ennen koronaa toiminut "mummoliiga" koostuen 55v > jotain ikäisistä mammoista.
      On rehellisesti sanottava, ettei joukossa ole kuin pari nuoremman pään naista joiden kanssa saattaisin edes harkita tiivistä yhteyttä.
      Yksin harrastelevista alle 55v ikäisistä saattaisi löytyä jokunen mutta varsinaisen mielenkiintoni kohteet, hyväkuntoiset alle 40v ikäiset tuskin olisivat kiinnostuneita minusta.

      • Anonyymi

        sitä vaan, että näkyyhän ikä (ja rypyt naamassa) miehilläkin, ja myös nainen huomaa, milloin mies on pitänyt huolta myös itsestään.
        Siisteys, ja hyvin hoidetut hiukset, parturi, ja pukeutuminen yhtä tärkeää miehille, kuin naisillekin !
        Käytöstavatkin tärkeitä, kyllä ikääntyneen olettaisi jo "oppineen", että esim. mihinkään ns. pöytäpuheisiin ei kuulu tyhmät vitsit, tms.
        ei kai ne fiksut miehet missään "äijäkahviloissa" istuskele, vaan missä ??
        - itsellä kai menny sitten "ohi suun", joskus aiemmin fiksuja tavannutkin, vaan siirttänyt valintaa eteenpäin, ja kai nyt sitten yksin jatkettava, vaikka kohtuullinen ulkonäkö vieläkin, ja normaalipainoinen, niin: "ei ne miehet enää viheltele perään . . . niin se on.


      • Anonyymi

        Mies ei huomaa omaa ikäänsä ja vanhenemistaan.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe