Onko teillä ollut hankaluuksia kännyliittymäoperaattorin kanssa ?

Anonyymi

Mitä e t t e suosittelisi ? Mitä suosittelisitte ?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      DNA:ta en suosittele. En perustele, Pitkä sotku. Aggressiivista markkinointia,
      jossa asiakasta ei kuunnella. Sopimusta tehtäessä ei asiakkaalle kerrota tärkeimpiä pääasioita, joita ei välttämättä huomaa kysyä. Postissa tulee sopimus joka on voimassa kaksi vuotta. Jos haluaisit sanoa sopimuksen irti, maksat kuitenkin kuukausimaksua
      2 vuotta.

    • Anonyymi

      DNA markkinointi oli ainakin ennen tosi hyökkäävää.
      Se riitti, en ota DNA:ta. Elisan kanssa ei ole ollut ongelmia
      - tähän asti.

    • Anonyymi

      Pitkät sopimukset on aivan peestä kännyihin liittyen.
      Asunnon vuokrasopimuksenkin voi purkaa kahdessa kuukaudessa,
      mutta vaivaisesta kännyliittymästä ei pääse eroon kuin kahdessa vuodessa.
      Niistä on Kuluttaja-asiamiehelle tullut paljon valituksia.

      • Anonyymi

        Määräaikainen sopimus on voimassa sopimuksessa mainitun ajan.
        Toistaiseksi voimassa olevassa sopimuksessa on kahden viikon irtisanomisaika.


    • Anonyymi

      Aikoinaan dna oli pelkkää ongelmaa. 24kk. sopimuksessa luki, en muista ihan tarkkaan, X min, puheluita per kk, sekä X kpl tekstiviestejä hintaan 20€/kk. Välillä lasku oli 60€, olin muka soitellut erilasiin palvelu- ja viihdenumeroihin. Vaadin saada listan em. numeroista....sain normaalin laskun. Eräs lasku oli yli satasen, ulkomaan puheluita. Taas vaadin saada erittelyn, sain normi laskun;) Vuoden aikana näitä oli muutama.
      Vielä sopimuskauden päätyttyä tekivät kiusaa.
      Otin uuden liittymän Elisalta mutta dna ilmoitti ettei käy, minulla on muka vielä sopimus voimassa. Elisalta sanoivat että dna tekee sitä kaikille ja sain uuden liittymän (ja numeron) veloituksetta kunnes dna saatiin ruotuun.

    • Anonyymi

      Minulla DNA ainakin 10 vuotta. Ovat yrittäneet aikanaan kusettaa mutta olen soittanut ja kovistellut ankarasti. (Soitti uudesta sopimuksesta, kun ovat hinnat nousseet, minä, no laitetaan vaan, laittoi heiti voimaan vaikka edellinen parempi tarjous olisi ollut vuoden voimassa. Korvasi seuraavassa laskussa menettämäni edun riekkumiseni takia). Nyt monta vuotta toiminut hyvin. Olen varmaan jollain tomerien eläkeläisten listalla. On edullinen ja saan aina vuodeksi sellaisen alennuksen että keskusteltuani Prismassa mainostavien Elisan asiamiesten kanssa eivät ole päässeet edullisemmaksi. Jos ongelmaa, laitan viestin netin kautta ja 1-3 päivän päästä soittavat tai laittavat meilin. Olen tyytyväinen, näköjään pitää vaatia.

    • Anonyymi

      Huonoimmat kokemukset on DNA:sta. Minulle oli tyrkätty nettiliittymä,
      vaikka sanoin, etten ota, koska ei ole älykännyäkään.
      Se maksoi yli 40 euroa kk:ssa.
      Sikatörkeetä pakkomyyntiä.
      Olin joutunut soittamaan paljon läheisten puolesta puheluita,
      luulin että siksi oli niin isot laskut.
      Hoksasin vihdoin, että minua on kusetettu,
      mutta en pääse eroon liittymästä ennenkuin 2022.

      Yrityksen tyylissä on jotain vikaa jos ei asiakkaat vapaaehtoisesti pysy asiakkaana
      vaan pitää kahden vuoden sopimukseen pakottaa ja siitäkin kertoa mahdollisimman epäselvästi. Oletin että kahden vuoden päåstä voin purkaa sopimuksen,
      mutta "päivityssoitto" kerran vuodessa DNA:lta aloittaa aina sopimusajan alusta.

      Ei kuulostaa lailliseltakaan.

    • Anonyymi

      Ostin DNA:lta kännyn, joka prakasi viiden päivän päästä.
      Menin DNA:han ja toivoin voivani vaihtaa puhelimen toiseen
      tai hyvityksen koko hinnasta. Täytyy uuden kännyn enemmän kuin viisi päivää
      kestää. Ei suostuttu. Pyysin lähettämään sen sitten huoltoon,
      koska kännyllä on takuuta kaksi vuotta.
      Myyjä sai kännyn jotenkin pelaamaan, mutta se oli pätkinyt lähes kaikki puhelut ja lopuksi "räjähtänyt" kaverini korvaan, siis räjähtävä ääni, joka ei minun korvaani kuulunut ja jonka jälkeen kännyt meni toimimattomaksi.
      Kaikki tiedot putosivat pois siitä. sillä ei voinut soittaa eikä siihen voinut soittaa.
      En halunnut niin epävarmaa ja sököä puhelinta ollenkaan.
      Ei vaihdettu.
      Lupasivat laittaa sen huoltoon, mutta jos vikaa ei löytyisi
      huolto maksaisi minulle 30 euroa !
      Olen vanha ihminen, en osannut puoltani pitää.
      Jouduin ostamaan toisen uuden puhelimen jonkun ajan päästä,
      koska ensimmäinen känny ei ole toimintavarma.

      Kun pääsen liittymästä eroon 1,5 vuoden päästä
      en kusekaan DNA:han päin.
      Mikä hemmetin takuu on muuten kahden vuoden takuu,
      jos myyjälle se ei merkkaa mitään ?
      Viiden päivän päästä kännyt ostosta takuu ei olekaan voimassa.

    • Anonyymi

      Meille tuli talon netti DNA:lta supertarjouksin. Onneksi emme ottaneet sitä tyrkytyksistä huolimatta. Muilta jotka sen ottivat oli vaikeuksia sen kanssa,
      ehkä se nyt jo toimii, mutta luettuani näitä kommentteja olen tyytyväinen ,
      että pysyimme Elisassa. Elisassa on ystävällisempää asiakasta arvostavaa palvelua
      ja asiakasystävälliset ehdot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3193
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      23
      2854
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      22
      1935
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1881
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1704
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      117
      1638
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1390
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1183
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1143
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1093
    Aihe