Rantakievarit

Anonyymi

Aukeaako rantaravintolat tänä kesänä ollenkaan? Jos aukeaa niin milloin?

14

955

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kivisalmen Kievari avautuu 1.6

    • Anonyymi

      Rantahätävaran sivuilla sanotaan että "Pysyvästi suljettu" Eikö se sitten aukea koko kesänä?

      • Anonyymi

        Voi harmi.. :-(


      • Anonyymi

        Buffetti/Seisovapöytä kielto varmaan haittaisi Rantahätävaran pitämistä?


    • Anonyymi

      Rantahätävara aukeaa 1.6.

      • Anonyymi

        Olen todella iloinen jos aukeaa. Nopealla Googletuksella ei löytynyt aukioloaikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen todella iloinen jos aukeaa. Nopealla Googletuksella ei löytynyt aukioloaikoja?

        AVAAMME MAANANTAINA 1.6
        Totutuun tapaan aamupala klo 8.00-10.00, lounas klo 11.00-15.00
        Palvelemma klo 8.00-16.00, keittiö viimeiset tilaukset klo 15.00 . Lauantaisin palvelemme klo 18.00 keittiö viimeiset tilaukset klo 17.00. Palvelua jatkaa klo 18.00-23.00 LinneaBar Häyrylänranassa lauantaisin!
        TERVETULOA RANTAAN !

        (Tämä teksti näkyi olevan facessa.)


    • Anonyymi

      Mennään rantaan vetää huumeita!

    • Anonyymi

      Uutuutena rantaan aukaistaan sukellusvene laituri!
      Laiturile myydään lippuja tasa tunnein ja homman jännitys on siinä että milloinkaan ei tiedä kelluuko vene vai onko siellä kenties joku jo pohjassa.

      • Anonyymi

        Pysy vaan kotonasi tuon katkeruutesi kanssa.


      • Anonyymi

        "Kun kateus sai vallan niin napoleon antautui".Kuinka siinä laulussa olikaan ,se kateus.


      • Anonyymi

        Ei vaan tahdo ymmärtää kaikkea kirjoitettua ja kommentoijiakaan. Olisi kyllä syytä kirjoittaa, että luettu ymmärrettäisiin, tyhmä kun vissiin olen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan tahdo ymmärtää kaikkea kirjoitettua ja kommentoijiakaan. Olisi kyllä syytä kirjoittaa, että luettu ymmärrettäisiin, tyhmä kun vissiin olen.

        joopa,joo ajetaan sitten Autereella,kun sen omistaja on vaihtunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pysy vaan kotonasi tuon katkeruutesi kanssa.

        No jopas nyt jotain...ei kait tuosta nyt kannata vetää poroja sieraimiin jos joku keksii uutta matkailubisnestä?
        Ja eikös tämä hylkysukellus ole kans nykyään yks nopeasti vilkastuva harrastusmuoto?
        Mikä sen mukavempaa kuin käydä välillä tutkimassa sukeltamalla löytyykö uponneita laivoja ja sen jälkeen ruokailemaan rantahätävaraan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      7351
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      78
      4344
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2767
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      343
      1424
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1272
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      56
      1087
    10. Viikonloppua

      Oikein ihania huomenia. Pysytään positiivisina. ☕🍂🌅🧡🌞☺️❤️
      Ikävä
      76
      1030
    Aihe