vielä 75 v mummellille . olen vetreä ja vireä tapaus
Löytyiskö seuraa
19
648
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko mummeli hampaaton?😁
- Anonyymi
Onko mummeli missä päin Suomea?
- Anonyymi
Olisihan se vaihtelua naida 75 vee naista peräsuoleen.
- Anonyymi
Nyt kyllä kalikka kalahti omaan nilkkaan.Toivottavasti sattui saatanasti,
- Anonyymi
Kiinnostaa kovasti... ootko missäpäi?
Oon 45v ukkomies - Anonyymi
sinulle 75v mummeli löytyisi 52v, kiltti, rehellinen ja rauhallinen mies seuraksi täältä eteläsavosta
- Anonyymi
Kyllä kiinnostaisi naida hyvin rasvattuun 75 v peräaukkoon.
- Anonyymi
Niinhän sinä varmaan teet kun tulit avautumaan tänne.Taitaa välilä olla huono omantunto mummoos nussit.Himothan ne on idiootti hiirelläkin.
- Anonyymi
Tarjolla olisi 55v vireä mies läheltä Hämeenlinnaa. Tavataanko?
- Anonyymi
Hei viriili mies😊 täällä Fossassa 66v leski rouva olis vailla pystyvää miestä. Olen normi kokoinen terve sekä seurallinen ilo pilleri. Olisi ihana löytää pidempi aikainen mies aikuisten leikkeihin voit olla myös varattu en etsi avio puolisoa😋 terkuin Kirsta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei viriili mies😊 täällä Fossassa 66v leski rouva olis vailla pystyvää miestä. Olen normi kokoinen terve sekä seurallinen ilo pilleri. Olisi ihana löytää pidempi aikainen mies aikuisten leikkeihin voit olla myös varattu en etsi avio puolisoa😋 terkuin Kirsta
Kuulostaa hyvältä ja miten leskirouvaan saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosiaan 55v miehen kokoinen viriili mies Hämeenlinnan läheltä ja mielelläni tulen luoksesi auttamaan aikuisten tarpeissa. Suullisia taitojani on kehuttu ja olen muutoinkin seurallinen mies. Laita viestiä niin katsotaan kohtaako toiveemme.
[email protected] Anonyymi kirjoitti:
moi täällä olis 58v mies läheltä forssaa liikun matkailuautolla kiinostas tavata
- Anonyymi
asuntoautom52 kirjoitti:
moi täällä olis 58v mies läheltä forssaa liikun matkailuautolla kiinostas tavata
Pöki vaan sitä autos pakoputkea ei eroa mitenkään ikälopun mummon rusinasta
Anonyymi kirjoitti:
Ota Krista yhteyttä
- Anonyymi
Pikkukikkeli on jo tännekin lausunut legendaarisen kommentinsa.Itsestään paljon kertovan lauseen.
- Anonyymi
Kyllä löytyis ootko mistä päin ite oon mikkelistä
- Anonyymi
54v mies olis Savossa
- Anonyymi
Sieltähän sinä kommentoit ei sinne enää mahdu,Pidä hyvänäsi kun tunnut viihtyvän siellä.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312112Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601386Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171038- 49978
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15970- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814