mieti eteesi viisi vuotias sinä ajatele että voit puhua sille nyt sanosille viisi vuotiaalle itselle että hänon ruma hänon turha ettei kukan halua olla sen kaveri kerro sille kuinka sen pitäisi tapaa itsensä kuinka turha ihminen se on ja kaikki vihaa häntä sano ettei hänen vanhempansa halua häntä nyt pystyitkö sanomaan sille viisi vuotiaalle itsellesi näin mä veikaan ettäet joten miksi ajatelisit niin itsestäsi olethan se sama ihminen kuin viisi vuotiaana. kerro miltä tuntu tehä tää älä ajatele pahaa itestäs kiitti
Vastaukset 3
- Anonyymi
Onks sul jotai ongelmii vai ooks muute vaa sairas ku keksit tämmöse?
- Anonyymi
No ei sil oo ku anoreksia masennus ja itsetuhosuutta jos toi auttoi niin mitäs vittu siinä sönkötät saatana
- Anonyymi
ei vaa tää autto muo parantamaan itse tuntoani
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851206
- 74969
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut173958- 57700
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t160675Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183662Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su275657Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
- 30612