Moi!
Ostin Kenwoodin autoradion Avensikseen ja nyt pitäisi vetää kaiutinjohdot ja hommata 2 kpl kaiuttimia takahattuhyllylle. Minkälaisia kaiuttimia ja kaiuttimen johtoja suosittelisitte?
Kaiuttimet Avensikseen
5
223
Vastaukset 5
- Anonyymi
No 150 wattiset kolmetie tai kakstie skobet luulis riittävän, jumputukseen?
- Anonyymi
Kiitoksia mielipiteestäsi!
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia mielipiteestäsi!
AloittajaMun pitäisi vielä kiinnittää autoradio kojelautaan kiinni, siis ei normaaliin paikkaan vaan kojelaudan päälle. Millä systeemillä sen saisi kiinnitettyä kojelautaan niin, että sen voisi halutessaan myös helposti ottaa pois?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun pitäisi vielä kiinnittää autoradio kojelautaan kiinni, siis ei normaaliin paikkaan vaan kojelaudan päälle. Millä systeemillä sen saisi kiinnitettyä kojelautaan niin, että sen voisi halutessaan myös helposti ottaa pois?
teipillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teipillä
Kiitoksia vinkistä! 👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742435Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371997- 1011253
- 491022
- 94937
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26857Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,152741- 30736
- 41695
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56608