Esari ei pysy päällä

Anonyymi

Mun esari menee aina itekseen taakse kun rupeen makaamaan. Mä en enää edes viitsi yrittää saada sitä pysymään edessä vaan annan esarin olla takana koko yön. Tietääks kukaan onko tästä haittaa tai vaaraa?

Se menee muutenki tosi helposti itekseen taakse ja pysyy takan ihan niin kauan kun mä ite laitan sen takas eteen. Annoin kerran olla ihan kokeeks koko päivän esarin takana kun se ei meinannu millään pysyä eessä, ei tuntunu terkassa yhtään pahalta kun se on jo monen vuoden ajan tottunu olemaan yöt paljaana. Mut en oo uskaltanu sitä kokeilla uudelleen.

Onks kellään muilla tällaista "ongelmaa" esarin kanssa että se meinaa valua koko ajan taakse eikä tuu itekseen takas eteen?

5

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei siitä oo mitää haittaa tai vaaraa, anna olla vaan.

      • Anonyymi

        Niin mäkin olen ajatellut ettei siitä mitään haittaa pitäis olla, ei ainakaan vielä ole ollut mitään.
        Joistaki paikoista vaa luin että sitä ei sais jättää taakse kun voi kiristää ja estää verenkierron, mut ei itellä kyllä mitään sellaista ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin olen ajatellut ettei siitä mitään haittaa pitäis olla, ei ainakaan vielä ole ollut mitään.
        Joistaki paikoista vaa luin että sitä ei sais jättää taakse kun voi kiristää ja estää verenkierron, mut ei itellä kyllä mitään sellaista ole ollut.

        No jos sull ei oo äärimmäisen kiree esari niin eihän semmosta vaaraa oo.


    • Anonyymi

      Ei oo mitään haittaa!
      Minulla jäi pari vuotta sitten esinahka lyhyeksi ja on vähän samanlainen tilanne kuin sulla.
      Ihan tottumuksesta enää siirrän esinahkan eteen suihkun tai vessassa käynnin jälkeen mutta ei se siellä kauan pysy niin annan sitten olla siinä asennossa missä se sattuu olemaan.

    • Anonyymi

      Aivan normi juttu. toisilla on vain lyhyt esinahka ja toisilla pitkä. Jos esinahka menee itsestään taakse, niin ei siitä ole mitään haittaa eikä myöskään ole vaaraallinen. Kireän esinahan vetääminen taakse saattaa aiheuttaa ongelmia. Mutta sillloin se ei me myöskään itsestään taakse.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4207
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4056
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3652
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3069
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2761
    6. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2558
    7. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2548
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2426
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2309
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2265
    Aihe