Tulispa meistäkin Turkkulaisia …….
K euruun Op ja Liedon op aikovat yhdistyä
10
88
Vastaukset
- Anonyymi
Pankin jokainen jossa palvellaan,voinee jokainen valita ihan itse.
Näitä on Suomessa tarjolla,asiointi toimii kyllä etäältäkin.
Niipä ulkolaistakin pankeja voidaan käyttää,ihan turvallisesti. - Anonyymi
Nii, ja sit meilki olis Matti ja Tepoi, ku oltais turkkulaisii, pankki on jo.
- Anonyymi
Seppoa vain ei enää ole/Matti ja Teppokin tekee jo lähtöä!
On meillä liitoskunnat ympärillä,yhtä konkurssikypsiä mitä
jää jäljelle? 5 pehtooria ja heidän pankki jota asukkaat eläkeläisvoimin pönkittää.
- Anonyymi
Antaapi olla!
Onneksi on vielä muitakin palveluja etänä - Anonyymi
Lieto ja Keuruu ei paljo vaikuta tänne ,yhistyvätpä ,mite tahansa.
- Anonyymi
Meil o hyvä pankki.
- Anonyymi
Oletko peräti maistanut.
Euron keruu laitos,hyvä-veli verostolle. - Anonyymi
Onko? Sitten on hyvä kun se yksi nenänvartta pitkin katsova "asiakaspalvelijatar" saadaan eläkkeelle. Ei ole kiva käydä asioimassa kun aina katsotaan päästä varpaisiin. Kaikki kyyjärveläiset tietää kyllä ketä tarkoitan.
- Anonyymi
Onhan mukaan tulossa vielä Multian Maatalouspankkikin!
- Anonyymi
Senverran olen maistanut, en ole hyvä veli kellekään, mut omat säästö ja rahaasiani hoituvat ,se riittää minulle.. Olen itse itseni veli !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873776
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m861689Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281442- 1641327
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231108Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2011081Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921038- 351031
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124979Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell156809