On hölmöä ostaa

Anonyymi

Toyota, kun kunnollisiakin autoja on tarjolla. Hyundai, VW, Skoda, BMW ja Mersu ovat joka suhteessa alkeellista Toyotaa parempia. Toyotan vanha maine on rapistumassa, joten hyvä jälleenmyyntiarvokaan ei ole varmaa näille tällä hetkellä myynnissä olevilla Toyotoilla. Toyota on teknisesti jälkeenjäänyt sähköautotekniikassa; ladattavat hybridit ja oikeat sähköautot ovat tällä hetkellä Toyotalle liian vaikeita juttuja.

52

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toyota on kestävämpi kuin muut autot. Niissä ei koskaan ole mitään vikoja. Toyota ei ruostu juuri lainkaan. Ovat sangen taloudellisia. Ominaisuuksissa edellä kävijöitä. Siinä syitä miksi kannattaa ehdottomasti ostaa Toyota.

      • Anonyymi

        Älä valehtele. Miksi valehtelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä valehtele. Miksi valehtelet?

        Taisi osua trolliin.


    • Anonyymi

      Toyotan hybriditekniikka on tämän päivän parasta mitä on tarjolla.

      • Anonyymi

        Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten.

        "Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten."

        Tojotan hybriditekniikka oli tosiaan jo 15 vuotta sitten kaikkein nykyaikaisinta, ja kaikkein nykyaikaisinta ja toimivinta se on vielä tänäänkin. Yksikään toinen autotehdas ei vieläkään osaa tehdä hybridikoneistoa, jossa poltto- ja sähkömoottorin yhteiskäyttö on niin juohevaa. Ainoastaan merkkilampusta näkee sen, vetääkö auto polttomoottorilla vai sähköllä, mutta mitään nykäyksiä vetotavan muutos ei kulussa aiheuta. Tätä temppua muut autotehtaat eivät osaa, ja siksi Tojotan myyntitilastot osoittavatkin kohti taivasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten."

        Tojotan hybriditekniikka oli tosiaan jo 15 vuotta sitten kaikkein nykyaikaisinta, ja kaikkein nykyaikaisinta ja toimivinta se on vielä tänäänkin. Yksikään toinen autotehdas ei vieläkään osaa tehdä hybridikoneistoa, jossa poltto- ja sähkömoottorin yhteiskäyttö on niin juohevaa. Ainoastaan merkkilampusta näkee sen, vetääkö auto polttomoottorilla vai sähköllä, mutta mitään nykäyksiä vetotavan muutos ei kulussa aiheuta. Tätä temppua muut autotehtaat eivät osaa, ja siksi Tojotan myyntitilastot osoittavatkin kohti taivasta.

        Mut ku audii mersuu opelii volkkalii !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten."

        Tojotan hybriditekniikka oli tosiaan jo 15 vuotta sitten kaikkein nykyaikaisinta, ja kaikkein nykyaikaisinta ja toimivinta se on vielä tänäänkin. Yksikään toinen autotehdas ei vieläkään osaa tehdä hybridikoneistoa, jossa poltto- ja sähkömoottorin yhteiskäyttö on niin juohevaa. Ainoastaan merkkilampusta näkee sen, vetääkö auto polttomoottorilla vai sähköllä, mutta mitään nykäyksiä vetotavan muutos ei kulussa aiheuta. Tätä temppua muut autotehtaat eivät osaa, ja siksi Tojotan myyntitilastot osoittavatkin kohti taivasta.

        Et ole tainnut koskaan kokeilla Bemarin tai Mersun hybrideitä? Niissä ei ole merkkilamppuja, ellei kuski itse halua. Siten tavallisesti ei huomaa, kumpi vetotapa on käytössä. Ja potkua niissä on tarvitaessa ihan eri tavalla kuin Tollolootan tuhnuissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut koskaan kokeilla Bemarin tai Mersun hybrideitä? Niissä ei ole merkkilamppuja, ellei kuski itse halua. Siten tavallisesti ei huomaa, kumpi vetotapa on käytössä. Ja potkua niissä on tarvitaessa ihan eri tavalla kuin Tollolootan tuhnuissa.

        "Et ole tainnut koskaan kokeilla Bemarin tai Mersun hybrideitä? Niissä ei ole merkkilamppuja, ellei kuski itse halua. Siten tavallisesti ei huomaa, kumpi vetotapa on käytössä. Ja potkua niissä on tarvitaessa ihan eri tavalla kuin Tollolootan tuhnuissa."


        Enpä ole koskaan kokeillut Bemarin tai Mersun hybridiautoja, mutta tuttavapiirissäni yhdella kaverilla on pari vuotta vanha Mersun hybridiauto. Sitä autoa pitää aina ladata sähköverkosta, mikäli haluaa metrinkin ajaa sähköllä. Kun kaverini lähtee hybridi-Mersulla kesämökilleen, niin hän pääsee ajamaan vain ensimmäiset 25 km sähköllä (kesälläkin), mutta sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian.

        Mikä ihme tässä Mersun systeemissä on siis edistyksellisempää? Hybridi-Tojotassa kaikki tapahtuu täysin automaattisesti, ja sähköllä auto kukee aina silloin, kun se on kokonaistaloudellisuuden kannalta mielekästä. Mielestäni Tojotan ratkaisu on aivan ylivertainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et ole tainnut koskaan kokeilla Bemarin tai Mersun hybrideitä? Niissä ei ole merkkilamppuja, ellei kuski itse halua. Siten tavallisesti ei huomaa, kumpi vetotapa on käytössä. Ja potkua niissä on tarvitaessa ihan eri tavalla kuin Tollolootan tuhnuissa."


        Enpä ole koskaan kokeillut Bemarin tai Mersun hybridiautoja, mutta tuttavapiirissäni yhdella kaverilla on pari vuotta vanha Mersun hybridiauto. Sitä autoa pitää aina ladata sähköverkosta, mikäli haluaa metrinkin ajaa sähköllä. Kun kaverini lähtee hybridi-Mersulla kesämökilleen, niin hän pääsee ajamaan vain ensimmäiset 25 km sähköllä (kesälläkin), mutta sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian.

        Mikä ihme tässä Mersun systeemissä on siis edistyksellisempää? Hybridi-Tojotassa kaikki tapahtuu täysin automaattisesti, ja sähköllä auto kukee aina silloin, kun se on kokonaistaloudellisuuden kannalta mielekästä. Mielestäni Tojotan ratkaisu on aivan ylivertainen.

        Anna mun kaikki kestää "sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian". Ei ole kaverillasikaan Mursua. Ei se käyttäydy noin. Eli älä viitsi valehdella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna mun kaikki kestää "sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian". Ei ole kaverillasikaan Mursua. Ei se käyttäydy noin. Eli älä viitsi valehdella.

        " Anna mun kaikki kestää "sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian". Ei ole kaverillasikaan Mursua. Ei se käyttäydy noin. Eli älä viitsi valehdella. "


        En minä mitään valehtele, vaan kertoilen vain sellaista juttua, mitä sukulaismieheni minulle itse kertoi. Tämä sukulaiseni halusi vähän hemmotella itseään ostamalla reilu vuosi sitten itselleen käteisellä syntymäpäivälahjaksi (täytti 50 vuotta) uuden hybridi-Mersun. En ole vielä ollut auton kyydissä, mutta ehkä kesällä pääsemme vertailemaan hybridiautojamme keskenään. Tällä hetkellä minulla on se kutina, että Hybridi-Tojota on käytettävyydeltään paljon hybridi-Mersua parempi. Statuksessa Mersu tietysti peittoaa Tojotan, mutta sekään ei ole mikään uutinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Anna mun kaikki kestää "sen jälkeen kojelaudassa oleva näyttö alkaa vilkkua sen merkiksi, että pitäisi manuaalisesti ottaa käyttöön polttomoottori, koska sähkö loppuu pian". Ei ole kaverillasikaan Mursua. Ei se käyttäydy noin. Eli älä viitsi valehdella. "


        En minä mitään valehtele, vaan kertoilen vain sellaista juttua, mitä sukulaismieheni minulle itse kertoi. Tämä sukulaiseni halusi vähän hemmotella itseään ostamalla reilu vuosi sitten itselleen käteisellä syntymäpäivälahjaksi (täytti 50 vuotta) uuden hybridi-Mersun. En ole vielä ollut auton kyydissä, mutta ehkä kesällä pääsemme vertailemaan hybridiautojamme keskenään. Tällä hetkellä minulla on se kutina, että Hybridi-Tojota on käytettävyydeltään paljon hybridi-Mersua parempi. Statuksessa Mersu tietysti peittoaa Tojotan, mutta sekään ei ole mikään uutinen.

        Sitä voi olla hankalaa mitata. Jos mittarina 300tkm niin se mesessä täynnä 6 vuodessa. Toyotalla siihen meneekin reilu 15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotan hybriditekniikka oli nykyaikaista 15 vuotta sitten.

        Toyotan höpöhybridit ovat nykyään melkoisia muinaisjäänteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut ku audii mersuu opelii volkkalii !

        Älä ruokia trolliiiih hih !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi olla hankalaa mitata. Jos mittarina 300tkm niin se mesessä täynnä 6 vuodessa. Toyotalla siihen meneekin reilu 15 vuotta.

        Ei Toyotan mittariin koskaan tule 300 tkm, ei kukaan sillä niin pitkään jaksa körötellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä voi olla hankalaa mitata. Jos mittarina 300tkm niin se mesessä täynnä 6 vuodessa. Toyotalla siihen meneekin reilu 15 vuotta.

        Useimmilla Tojoilla 300 tkm ajomatka on tavoittamaton haave.


    • Anonyymi

      Minulle on tullut tunne että minä olen hölmö ! Vaihdoin Toyotan 56000km ajettuun MB :hen . Kyyti ei parantunut .

      • Anonyymi

        Korvat ainakin nyt säästyy meluvauriolta kumminkin pitemmän päälle, et ollut hölmö.


      • Anonyymi

        Kunhan trollailet. Ei sinulla ollut edes tojotaa, etkä niin ollen pystynyt vaihtamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan trollailet. Ei sinulla ollut edes tojotaa, etkä niin ollen pystynyt vaihtamaan.

        Juu joo ei oo tollollolootaa eikä tuu hihii

        T.köfffff


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korvat ainakin nyt säästyy meluvauriolta kumminkin pitemmän päälle, et ollut hölmö.

        Mitä Toyotoja joskus olen päässyt kokeilemaan, niin ne ovat olleet hyvinkin hiljaisia autoja. Onko näissä uusimmissa taloudellisuuden tavoittelu mennyt niin pitkälle, että äänieristeetkin on pitänyt jättää pois painoa lisäämästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä Toyotoja joskus olen päässyt kokeilemaan, niin ne ovat olleet hyvinkin hiljaisia autoja. Onko näissä uusimmissa taloudellisuuden tavoittelu mennyt niin pitkälle, että äänieristeetkin on pitänyt jättää pois painoa lisäämästä?

        Toyota on hiljainen jos se ei käy tai liiku.


      • Anonyymi

        Et sinä mihinkään MB:hen ole vaihtanut kuin unissasi.
        Pihalla seisoo edelleen ruosteinen Corollasi ja jatkaa ruostumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on hiljainen jos se ei käy tai liiku.

        Eikö edes ankaran ruostumisen synnyttämää narskuvaa ääntä kuulu Toyotassa?
        Jos et kuule sitä, kenties kuulossasi on vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes ankaran ruostumisen synnyttämää narskuvaa ääntä kuulu Toyotassa?
        Jos et kuule sitä, kenties kuulossasi on vikaa.

        Toyotan ruostumisen aiheuttama narskuna kuuluu ihan selvästi. tai sitten se on naapurin tero, joka narskuttelee hampaitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö edes ankaran ruostumisen synnyttämää narskuvaa ääntä kuulu Toyotassa?
        Jos et kuule sitä, kenties kuulossasi on vikaa.

        Ei Toyota ruostu.Taitaa kuulua omasta autostasi moinen ääni.


    • Anonyymi

      " Toyota on teknisesti jälkeenjäänyt sähköautotekniikassa; ladattavat hybridit ja oikeat sähköautot ovat tällä hetkellä Toyotalle liian vaikeita juttuja."

      Tojota on jo yli 20 vuotta tehnyt hybridiautoja, joten satavarmasti se hallitsee sähköisiin voimalinjoihin liittyvät haasteet. Pitkä kokemus sähköisistä voimalinjoista näkyy siinä, että hybridi-Tojota on vieläkin valovuosia muiden valmistajien väkisin tehtyjä hybridikyhäelmiä edellä. Suuri yleisö haluaa ostaa toimivia, helppokäyttöisiä ja taloudellisia hybridiautoja, ja siksi Tojota onkin suvereeni ykkönen hybridiautoissa.

      Tojota ei vielä ole tuonut sähköautoa markkinoille, sillä suurimmalla osalla potentiaalisista autonostajista ei ole kunnollista latausmahdollisuutta. Tämän vuoksi Tojota panostaa edelleen itselataavin hybrideihin, sillä ne tarjoavat jo nyt kaupunkiajossa sähköauton mukavuuden ja maantieajossa polttomoottoriauton pitkän toimintasäteen talviolosuhteissakin. Juuri näistä seikoista johtuu hybridi-Tojotan suunnaton suosio.

      • Anonyymi

        Kait osaamattomuuden voi noinkin kokeilla selittää.


    • Anonyymi

      Mut audii mersuu opelii volkkalii

      • Anonyymi

        Juu joo mut se pärnäsen pajan painajainen
        Tolloloota hihii

        T.köfffff


      • Anonyymi

        Mihin unohdit Dacian?


    • Anonyymi

      Hyvä jälleenmyyntiarvo,eli aloittaja on oikeassa.

    • Anonyymi

      Enpä löytänyt muita n. 55ke hintaisia hyvän laatuisia nelivetoisia farkkuplugareita.

      Volkkarilla ja Sokotalla ei ole yhtäkään. Bemarilla ei ollut tilattavissa kuin X1 ja sen nelivetoratkaisu on lapsellinen.
      Volvo tulee liian kalliiksi ja sekään ei ole neliveto sähköllä ajaen.

      Mersulla on GLC muutta varusteltuna se on yti 10ke kalliimpi.

      Missä siis se vaihtoehto luuraa?

      • Anonyymi

        Toyota on paras. Saksalaiset porsii jo takuuaikana, kokemusta on. Nykyisin saksanautojen tekniikka on älyttömän vikaherkkää ja niitä ei uskalla takuuajan yli pitää, tulee kalliiksi. VAG autojen laatu on suuri vitsi nykyisin, ennenvanhaan ne olivat hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on paras. Saksalaiset porsii jo takuuaikana, kokemusta on. Nykyisin saksanautojen tekniikka on älyttömän vikaherkkää ja niitä ei uskalla takuuajan yli pitää, tulee kalliiksi. VAG autojen laatu on suuri vitsi nykyisin, ennenvanhaan ne olivat hyviä.

        Kova on Toyotan omasedällä yritys ja muiden dissaaminen, mutta et siitä mitään hyödy kuin korkeintaan menttaalisi helpotukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on Toyotan omasedällä yritys ja muiden dissaaminen, mutta et siitä mitään hyödy kuin korkeintaan menttaalisi helpotukseen.

        Kyllä ne suurimmat dissaajat löytyy VAG-VAJAKEISTA. TROLLAATTE TOYOTA PALSTALLA, KUN OOTTE NIIN KATKERAN KATEELLISIA TOYOTAN YLIVOIMAISESTA LAADUSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne suurimmat dissaajat löytyy VAG-VAJAKEISTA. TROLLAATTE TOYOTA PALSTALLA, KUN OOTTE NIIN KATKERAN KATEELLISIA TOYOTAN YLIVOIMAISESTA LAADUSTA.

        Terolla meni tunteisiin. Älä itke.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terolla meni tunteisiin. Älä itke.

        KUULEPPAS VAG-VAJAKKI: TOYOTASSA EI TULE SURU PUSEROON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KUULEPPAS VAG-VAJAKKI: TOYOTASSA EI TULE SURU PUSEROON.

        Sori, en aja Vagilla, enkä todellakaan tohjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kova on Toyotan omasedällä yritys ja muiden dissaaminen, mutta et siitä mitään hyödy kuin korkeintaan menttaalisi helpotukseen.

        Tojohönöllä on paniikki päällä ja tyhjät puheet Tojon ylivoimaisuudesta kuulostavat melko irvokkailta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tojohönöllä on paniikki päällä ja tyhjät puheet Tojon ylivoimaisuudesta kuulostavat melko irvokkailta.

        Hönön jutut ovat tukevasti fantasiaa ja uskomuksiin perustuvaa jorinaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on paras. Saksalaiset porsii jo takuuaikana, kokemusta on. Nykyisin saksanautojen tekniikka on älyttömän vikaherkkää ja niitä ei uskalla takuuajan yli pitää, tulee kalliiksi. VAG autojen laatu on suuri vitsi nykyisin, ennenvanhaan ne olivat hyviä.

        Kun tarkemmin ajattelee asiaa,niin Volkkarin tuotteet eivät ole koskaan olleet hyviä. Aina on jotain ongelmia ollut laadun kanssa.


    • Anonyymi

      Niitä parempia vaihtoehtoja RAV4 plugarille jäin odottamaan kun niitä kuulemma on pilvin pimein. Ei ole kukaan valistanut mikä sellainen olisi. Taitaa pojilla vaan olla huono päivä ja siksi itketään tojotin palstalla.

      En kyllä ymmärrä, jos tojotin on niin huono ja tojokuskit idiootteja niin miksi ihmeessä samaistua ja aina vaan tulla valittamaan tojotin palstoille.
      Oliskohan joillain kakat vaipassa ja siksi pitää tojopalstalle tulla parkumaan.

      • Anonyymi

        RAV4 plugari on vielä pilvessä; ei ole laskeutunut asiakkaiden käyttöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAV4 plugari on vielä pilvessä; ei ole laskeutunut asiakkaiden käyttöön.

        Yleensä ne pitää tilata ennen luovutusta.


    • Anonyymi

      Niin, milloin Toyotaan tulee portaaton selkänojan säätö kaikkiin malleihin?

      • Anonyymi

        Milloin se portaaton selkänöjan säätö tulee kaikkiin bemareihin?


    • Anonyymi

      Hyi helvetti joku Skooda!

      • Anonyymi

        Just näin.Kyllä nimikin on tosi karmea.En ilkeisi pitää skoda-lippistä päässäni.


    • Anonyymi

      Mutta ladattavia hybridejä ja sähköautojahan ostaa vain idiootit ja siihen ryhmäänkö luet itsesi.

      • Anonyymi

        Perustelua kiitos.


    • Anonyymi

      Ostakee kunnon länsiauto. Minä ostin peugeotin. Enhän halua ajaa itäautolla. Enkä ole mikään tollo. Toyota on no no itselleni.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      373
      3325
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      161
      1345
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      142
      1055
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      764
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      114
      733
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe