Missä sijaitsee rikkaiden asuinalue numero 1 ja missä taas asuu vähäosaiset?
Olen piakkoin muuttamassa Jyväskylään täältä Kauniaisista, talo pian myyty, tarjouksia tullut ja kaupat kesäkuun lopussa.
Jyväskylän asuinalueet?
18
137
Vastaukset
- Anonyymi
Jep jep minä muutan pohjoiskarjalaan vaihdan farkut verkkarihousuun dai dai
- Anonyymi
Hankasalmella poltettiin koulu, tuhopoltto.
- Anonyymi
Varakkaat ei muuta jyväskylään.
- Anonyymi
Höpö höpö samulinniemessä asuu porvareita pilvin pimein
- Anonyymi
Matti ja Teppo asuvat.
- Anonyymi
Samulinniemi, Päijänteen rannalla on rikkaiden aluetta. Vähäosaiset tuolla Puparin suunnalla ja sieltä sit mennään Kankitielle.
- Anonyymi
Mulla olis Floridassa asunto merinäköalalla, kukahan vaihtaisi, haluaisin Päijänteellä näkymän ja vähintään 300 neliöiden talon?
- Anonyymi
Hankasalmella poltettiin koulu , oli tuhopoltto.
- Anonyymi
Minä muutan lapseni kanssa Hankasalmella Jyväskylään kun pelkään että lapseni koulu taas poltetaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muutan lapseni kanssa Hankasalmella Jyväskylään kun pelkään että lapseni koulu taas poltetaan!
Ai minkä lapsen?? Mielikuvituksen tuotetta
- Anonyymi
Keltinmäki, Pupuhuhta, Kangaslampi
- Anonyymi
Myös aholaita, kivistö ja halssila köyhälistön alueita.
- Anonyymi
Rikkaita voi asua missä kaupunginosassa tahansa, saattaa yllättää. Ja paskaväkeä myös neverhead samulinniemessä, tai missä vaan.
- Anonyymi
Säykki on paras kaupunginosa. Kaunista seutua, Päijänne joka puolella.
- Anonyymi
On ihan syrjäseutua.
- Anonyymi
Minä yltiörikkaana haluan rakennuttaa taloni lähelle kaupunkia ja kuitenkin niin että lähinaapureita ei ole. Korkeat muurit ympärille, tallentava kameravalvonta ja lisäksi muurin päälle sähköistetty piikkilanka ja ehkä kolme neljä turvamiestä koirineen, ihan vaan suojaamaan arvotaidettani.
- Anonyymi
Matti ja Teppo ja pöytä täyteen.
- Anonyymi
Ajattelin ostaa koko kaupungin pois kuleksimasta, mutta on liikaa velkaa firmalla.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101621- 1671561
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231278Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901154Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su143938- 89809
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184772Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud205743