Tuossa Gatesin rokotesuunnitelmia ja tulevaa pedon merkkiä koskevan aloitukseni ketjussa sain paljon hulluksi haukkumista ym.
Pyydän anteeksi että vastasin ainakin osittain pahaan pahalla.
Siis anteeksi Repe.
Jeesuksen seuraajana minun kuuluisi vastata aina herjaan siunauksella, ei piikittelyllä.
Se on ristin kantamista ja siihen meidät on kutsuttukin!
Liha vaan ei pyhity, vaikka lihamme on Kristuksen kanssa ristiinnaulittu ja kasteen hautaan haudattu. Silti vanha ihmisemme pääsee useinkin rattiin.
Olen rukoillut ja tehnyt parannusta käyttäytymisestäni sosiaalisessa mediassa , jatkossa yritän toimia Jeesuksen neuvojen mukaan.
Uskovien Kristittyjen käytös pitäisi kaikkialla erota radikaalisti muiden käytöksestä!
Meidän pitäisi olla täynnä Jumalan rakkautta ja pitää kunniana sitä jos meitä herjataan uskomme tähden! Siitähän meidät taivaassa palkitaan.
Pitäisi keskittyä keräämään muutenkin aarteita taivaaseen, ei maan päälle.
Tätä muistutan varsinkin itselleni.
Siunausta kaikille!
Tytti
Viesti Repelle ja muille!
43
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä Tytti!
Olen itsekin välillä syyllistynyt lihallisuuteen.
Tehdään parannusta ja luotetaan Jeesuksen anteeksiantoon. Hän on varsinkin uskovien Vapahtaja!- Anonyymi
Amen!
- Anonyymi
Tyypillistä eksytetyn asennetta!
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
-
Vapauttamisesta:
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
kun eksytetty toista eksytettyä ohjaa ja tukee niin molemmat eksyvät yhteiseen kielletty uskoonsa...
28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä."
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
- Anonyymi
Kaikkivaltias Jeesus ei siunaa laittomuuden uskovaisten lahkoja.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee (Apostolien teot:13:6), ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
KIELTO koskee tähän kristittyjen profeettaan uskomista:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
KIELLON hyljänneiden tuomio...
Matteuksen evankeliumi:
7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."- Anonyymi
En tunne yhtään uskovaista joka seuraisi jotain barjeesusta, minä ainakaan en seuraa.
Tytti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne yhtään uskovaista joka seuraisi jotain barjeesusta, minä ainakaan en seuraa.
TyttiVaikuttaa kuin et tuntisi Kaikkivaliasta Lait ja opit antanutta.
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-------------------------------
Miksi nämä muuten olisi kristittyjen teille rakkaissa jumalan sanan raamatussa ellette palvelesi heitä??
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
Miksi edelleen hyväksytte laittomuudet joita kristityt tekee Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin? Pyhän Hengen pillaamisesta yksitään saa armottoman tuomian raamatun mukaan.
Uskoa saa, se on Lailla suojattu oikeus, MUTTA laittomaksi se muuttuu kun Kaikkivaltiaden Nimiin vielä 2000-luvulla tuette ja rahoitatte RIKOLLISUUTTA jonka Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt uskomasta herroihinne niin silti, silti muka olette Jumalan lapsia vaikka todellisuudessa saatana on paavalilais-luterilaisuuden laittomuuden jumala!
Vai pystytkö todistamaan kaikki kristittyjen laittomuuden Kaikkivaltiaiden syyksi?
Kristitty; on todelliset herransa jo tunnustanut kun tietää satoja miljoonia ihmisiä, pieniä lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden herroja palvelvien usko vaikka Kaikkivaltias JEESUS kielsi laittomuuden profeettoihin uskomisen.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
#Noitavainot nykyaikana
Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]#
-
Kaikkivaltiaan JEESUKSEN Nimeen ei jo tuomituillakaan ole oikeuta tehdä laittomuuden rikoksia tai edes uskoa niiden vääriin profeettoihin kuten KIELLOSTA selviää! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikuttaa kuin et tuntisi Kaikkivaliasta Lait ja opit antanutta.
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."
-------------------------------
Miksi nämä muuten olisi kristittyjen teille rakkaissa jumalan sanan raamatussa ellette palvelesi heitä??
Miksi edelleen hyväksytte laittomuudet joita kristityt tekee Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimiin? Pyhän Hengen pillaamisesta yksitään saa armottoman tuomian raamatun mukaan.
Uskoa saa, se on Lailla suojattu oikeus, MUTTA laittomaksi se muuttuu kun Kaikkivaltiaden Nimiin vielä 2000-luvulla tuette ja rahoitatte RIKOLLISUUTTA jonka Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt uskomasta herroihinne niin silti, silti muka olette Jumalan lapsia vaikka todellisuudessa saatana on paavalilais-luterilaisuuden laittomuuden jumala!
Vai pystytkö todistamaan kaikki kristittyjen laittomuuden Kaikkivaltiaiden syyksi?
Kristitty; on todelliset herransa jo tunnustanut kun tietää satoja miljoonia ihmisiä, pieniä lapsiakin tappaneen, tapattaneen, raiskanneen jne laittomuuden herroja palvelvien usko vaikka Kaikkivaltias JEESUS kielsi laittomuuden profeettoihin uskomisen.
#Noitavainot nykyaikana
Vielä nykyään joissakin vahvasti taikauskoisissa ja perinteisiin nojaavissa yhteisöissä harjoitetaan noitavainoja. Nykyajan vainot vaativat tuhansia ihmishenkiä vuosittain.[16] Etelä-Afrikan pohjoisosassa jopa satojen noidiksi epäiltyjen ihmisten uskotaan saaneen surmansa noitavainoissa 1990-luvulla.[17] Kamerunissa järjestetään noitaoikeudenkäyntejä, joissa syytetty voi saada tuomion noitatohtorina esiintymisestä. Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008.[18] Nigeriassa noin 5 000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[19] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia". Vuonna 2010 Haitilla tapettiin 45, joita syytettiin koleran levittämisestä voodoon avulla.[20]#
-
Kaikkivaltiaan JEESUKSEN Nimeen ei jo tuomituillakaan ole oikeuta tehdä laittomuuden rikoksia tai edes uskoa niiden vääriin profeettoihin kuten KIELLOSTA selviää!Miksi sinä massapostitat näitä juttuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TyttiOmaa, aivopestyn asennettasi eksytettynä kiillottelet ja et todellakaan ole ainoa kristittyjen joukoissa jotka tekevät samoin laittimuuden eksytkiin luottavina.
Tavallaan todistatte laittamuuden tekemät laittomuudet Jumalan ja Jeesuksen Nimeen tehtyinä todellisuudessa Saatanan ja barjeesuksen palveljoina uskoen heitä Kaikkivaltiaiksi.
Mieti tarkkaan ja vastaan, MONTAKO lasta kaikkivaltiaan ovat käskeneet tappaa / tapattaa kristittyjen noitarovioilla?
Jos vastauksesi on "ei yhtäänä."
Niin samalla tunnustat kristityjen laittomuuden saatanan ja profeetat joita palvelet todellisuudessa KAIKKIVALTIAIDEN PYHÄÄN NIMIIN!!!
-
Katso hiukan suomalaisittan asiaa...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Edeen elää kristittyjen lapsia psyykkisillä ongelmillaan laittomuuden herrojen palveljoiden oppien, koulutuksien jne sairaassa kielteessä pakko kastettuna suurin osa vastoin omaa oikeuttaa SUOMEN perustuslain uskonvapautta koskevaa Lakia:
Jokainen lapsikaste rikkoo tätä Unicefin kansain välistä sivityneiden maiden alle kirjoittanaa sopimusta:
https://www.unicef.fi/lapsen-oikeudet/sopimus-kokonaisuudessaan/
14 artikla
"Sopimusvaltiot kunnioittavat lapsen oikeutta ajatuksen-, omantunnon- ja uskonnonvapauteen.
Sopimusvaltiot kunnioittavat vanhempien ja laillisten huoltajien oikeuksia ja velvollisuuksia antaa lapselle ohjausta hänen oikeutensa käyttämisessä tavalla, joka on sopusoinnussa lapsen kehitystason kanssa.
Henkilön vapaudelle tunnustaa uskontoaan tai vakaumustaan voidaan asettaa vain sellaisia rajoituksia, joista säädetään laissa ja jotka ovat välttämättömiä yleisen turvallisuuden, järjestyksen, terveyden ja moraalin tai muiden ihmisten perusoikeuksien ja vapauksien suojelemiseksi."
-
Huomatkaa, että "Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä,.." on kaikkia alle 18 vuotiaita koskeva LAILLINEN OIKEUS.
-
Myös Suomen Valtion Perustuslaki antaa lapsille Laillisen oikeuden omaan vakaumukseen:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
"Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
11 §
Uskonnon ja omantunnon vapaus
Jokaisella on uskonnon ja omantunnon vapaus.
Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAS JUMALA JA JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAAN KETÄÄN RAAMATUN MUKAAN LAITTMUUDEN JÄSENIKSI.
joten
kristittyje todelliset herrat:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa, aivopestyn asennettasi eksytettynä kiillottelet ja et todellakaan ole ainoa kristittyjen joukoissa jotka tekevät samoin laittimuuden eksytkiin luottavina.
Tavallaan todistatte laittamuuden tekemät laittomuudet Jumalan ja Jeesuksen Nimeen tehtyinä todellisuudessa Saatanan ja barjeesuksen palveljoina uskoen heitä Kaikkivaltiaiksi.
Mieti tarkkaan ja vastaan, MONTAKO lasta kaikkivaltiaan ovat käskeneet tappaa / tapattaa kristittyjen noitarovioilla?
Niin samalla tunnustat kristityjen laittomuuden saatanan ja profeetat joita palvelet todellisuudessa KAIKKIVALTIAIDEN PYHÄÄN NIMIIN!!!
-
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Edeen elää kristittyjen lapsia psyykkisillä ongelmillaan laittomuuden herrojen palveljoiden oppien, koulutuksien jne sairaassa kielteessä pakko kastettuna suurin osa vastoin omaa oikeuttaa SUOMEN perustuslain uskonvapautta koskevaa Lakia:
Jokainen lapsikaste rikkoo tätä Unicefin kansain välistä sivityneiden maiden alle kirjoittanaa sopimusta:
14 artikla
"Sopimusvaltiot kunnioittavat lapsen oikeutta ajatuksen-, omantunnon- ja uskonnonvapauteen.
Sopimusvaltiot kunnioittavat vanhempien ja laillisten huoltajien oikeuksia ja velvollisuuksia antaa lapselle ohjausta hänen oikeutensa käyttämisessä tavalla, joka on sopusoinnussa lapsen kehitystason kanssa.
Henkilön vapaudelle tunnustaa uskontoaan tai vakaumustaan voidaan asettaa vain sellaisia rajoituksia, joista säädetään laissa ja jotka ovat välttämättömiä yleisen turvallisuuden, järjestyksen, terveyden ja moraalin tai muiden ihmisten perusoikeuksien ja vapauksien suojelemiseksi."
-
Huomatkaa, että "Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä,.." on kaikkia alle 18 vuotiaita koskeva LAILLINEN OIKEUS.
-
Myös Suomen Valtion Perustuslaki antaa lapsille Laillisen oikeuden omaan vakaumukseen:
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
11 §
Uskonnon ja omantunnon vapauteen sisältyy oikeus tunnustaa ja harjoittaa uskontoa, oikeus ilmaista vakaumus ja oikeus kuulua tai olla kuulumatta uskonnolliseen yhdyskuntaan. Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."
KRISTILLISTEN KAIKKIVALTIAS JUMALA JA JEESUS EI OLE KÄSKENYT KASTAAN KETÄÄN RAAMATUN MUKAAN LAITTMUUDEN JÄSENIKSI.
joten
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Oletko sinä sama kaveri, joka monia vuosia huhuilit ympärillesi porukkaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omaa, aivopestyn asennettasi eksytettynä kiillottelet ja et todellakaan ole ainoa kristittyjen joukoissa jotka tekevät samoin laittimuuden eksytkiin luottavina.
-
Lainattua tekstiä:
14 artikla
-
-
2 luku
Perusoikeudet
6 §
Yhdenvertaisuus
11 §
joten
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Voin sanoa sinulle että tuo massapostituksesi on turhaa ja aika sekavaa, tuskin kukaan lukee noita.
Sanoisit lyhyesti selkokielellä asiasi jooko?
Tytti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa sinulle että tuo massapostituksesi on turhaa ja aika sekavaa, tuskin kukaan lukee noita.
TyttiEi se muuta uskovaisena sinunkaan tilannetta minua haukkumalla sillä todellisuudessa pilkkaat Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamia tietoja.
-
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se muuta uskovaisena sinunkaan tilannetta minua haukkumalla sillä todellisuudessa pilkkaat Kaikkivaltiaan Jeesuksen antamia tietoja.
-
Matteuksen evankeliumi:
25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."Ei Tytti sinua pilkannut, eikä haukkunut. Hän vain yritti saada sinua havahtumaan ja käsittämään, että viestisi/tuomiosi eivät taida oikein saada vastakaikua, jota ilmeisesti kaipaat, mutta tuolla tavalla et sitä saa. Jotenkin sinä ylennät itseäsi ja halveksit muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä massapostitat näitä juttuja?
Tulikohan uskovasten tauti esiin totuuksista, hengen ahdistus ja kyseessä ei ole Pyhä Henki!
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sinä massapostitat näitä juttuja?
Kulmakarvojen takapuolella voi olla "bitti poikittain".
Anonyymi kirjoitti:
Voin sanoa sinulle että tuo massapostituksesi on turhaa ja aika sekavaa, tuskin kukaan lukee noita.
TyttiNyt olemme täysin samaa mieltä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Tytti sinua pilkannut, eikä haukkunut. Hän vain yritti saada sinua havahtumaan ja käsittämään, että viestisi/tuomiosi eivät taida oikein saada vastakaikua, jota ilmeisesti kaipaat, mutta tuolla tavalla et sitä saa. Jotenkin sinä ylennät itseäsi ja halveksit muita.
Älä syytä syytöntä!
Minä en ole ketään tuominnut vaan kristillisten Lait ja opit antanut Kaikkivaltias Jeesus!
Hävytöntä vääristelyä ilmeisesti laittomuuden kätyrinä.
Ja mitä tulee käsittämiseen niin kristityt eivät ole kohta 2000-vuoden aikana kunnioittamaan Kaikkivaltiaiden antamaa oppeja; Lakiakaan joten olet väärillä oikeuksilla herroineen asiattomuuksines syytämässä sivullisena. Aivan typerää yrittää tehdä Jeesuksesta pilkkaa sillä ,että Hänen aikaan maanpäällä oli Jeesus nimisiä ja ilmeisesti aika paljon.
Tahallaan nostaa täysin eri asiayhteyksistä eri asioita ,mitkä ei liity asiaan ollenkaan.
- Anonyymi
kristittyjen todellisten jumalan rakkauttahan historianne on täynnä!
vai, kuinka monta sataa miljoonaa pitäs vielä ihmisiä tappaa ja tapattaa ennen kuin "älä tapa" syyttömiä lapsiakaan 2000:luvun kristittyjen noitarovioilla???
#Noitavainot nykyaikana
Tuo jumala rakkauden osoituksina pitäminen on järjetöntä laittomuuden herran rakkautta tekoineen!
pakannaliiden herroja palvelevien järjetöntä laittomuutta....
Monet ovat jo uskontunnustuksissaan KAIKKIVALTIAASTA JUMALASTA luopuneet ja silti ovat muka pelastettuja kielletyssä uskossa....
Uskontunnustuksen mukaan:
järjettömyydenne:
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Meillä ei ole ymmärrystä'
Ihmisyydestänne luopuminen:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'
Jumalan Valtakunnan kaltaisuudesta luopumisenne:
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
Ero Kaikkivaltiaista Jumalasta ja Jeesuksesta. Saatana ja Barjeesus tilalle kun Kaikkivaltias Jeesus kielsi:
------------
HUOM!!!
'Olemme syntisiä' onkin eksytys sillä kyseessä on laittomuus joka on sama kuin rikos, JA KAIKKIVALTIAAT EIVÄT OLE RIKOKSIA SOVITTANUT.
1 Johanneksen kirje 3:4-10
"Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus......" - Anonyymi
Haukutte totuuksia massapostituksiksi mutta ette tunnusta, että ette uskalla ola rehellisiä aivopestyinä edes itsellenne!
Ja kun nuo tiedot eivät teille kelpaa raamatusta kun ne eivät ole laittmuuden omien herrojen oppeja, niin nyt kun niitä joutuu Kaikkivaltiaan touuksina nielemään niin pitää niiden totuuksien esille ottajalle suuta soittaa.
Ymmärrän toki, että kun huomaa tulleensa vakavasti eksytetyksi ja kaikkivaltiaan antamilla opeilla, niin siitä omatunto saattaa herättää miettimää ikuisen tulen tuskaa ja pitää valveilla...- Anonyymi
Olet etsinyt itsellesi seurakuntaa, olet huhuillut netistä itsellesi porukkaa, etkä kummassakaan ole onnistunut, koska mielenlaatusi ei ole oikea.
Epäonnistumiset ovat sitten tehneet sinusta uskonnollisen aggressikon ja se laittaa sinut kirjoittamaan, kuten kirjoitat. Et ole ensimmäinen lajiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet etsinyt itsellesi seurakuntaa, olet huhuillut netistä itsellesi porukkaa, etkä kummassakaan ole onnistunut, koska mielenlaatusi ei ole oikea.
Epäonnistumiset ovat sitten tehneet sinusta uskonnollisen aggressikon ja se laittaa sinut kirjoittamaan, kuten kirjoitat. Et ole ensimmäinen lajiasi.Olet oikea vain uskomaan, et arvotelemaan toisia:
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Olemme syntisiä'
Ero Kaikkivaltiaista Jumalasta ja Jeesuksesta. Saatana ja herra jumala uudeksi jumaliksi.
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
syntisenä = rikollisena / 1 Johanneksen kirje 3:4
Kaikkivaltiaista, ja Jeesuksesta luopuminen on sovituksesta luopumisen seuraus ja tähän uskominen ei pelasta:
- Anonyymi
Kauheata roskaa kirjoitat ja luulet olevasi ylimmäinen ylipappi.
No jos multa pyydetään reilusti anteeksi, toki annan. Mitään pahaahan ei oikeasti edes tapahtunut, ja varmaan olin itsekin vähän ilkeä – en nyt jaksa katsoa ketjua tarkemmin.
>Uskovien Kristittyjen käytös pitäisi kaikkialla erota radikaalisti muiden käytöksestä!
Eihän "muut" ole mikään yhtenäinen ryhmä, Herran jestas sentään, vaan se koostuu tuhansista erilaisista ihmisistä. Eikö riitä, että pyrkii puhumaan totta ja noudattamaan edes perushyviä tapoja? Ei kenenkään tarvitse sen erinomaisempi olla.- Anonyymi
"Uskovien Kristittyjen käytös pitäisi kaikkialla erota radikaalisti muiden käytöksestä!"
Kyllä uskovien käytös erottuu pakanoiden käytöksestä. Joku luonnehti asiaa ihanaksi tuoksuksi joka uskovaisilla on. Se miten radikaalisti käytös eroaa muista riippuu varmaankin hyvin pitkälti seurasta😊 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Uskovien Kristittyjen käytös pitäisi kaikkialla erota radikaalisti muiden käytöksestä!"
Kyllä uskovien käytös erottuu pakanoiden käytöksestä. Joku luonnehti asiaa ihanaksi tuoksuksi joka uskovaisilla on. Se miten radikaalisti käytös eroaa muista riippuu varmaankin hyvin pitkälti seurasta😊Anteeksi vaan mutta nimenomaan kristityt uskovaiset ovat pakanoita, opeilla ja jo lapsina aivopestyinä:
http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
lopettakaa uskomasta ihmisiä kataisiksenne, Jumalan hyljänneille oman jumalanna palvelijoina;
järjettömyydenne:
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Olemme syntisiä'
Ero Kaikkivaltiaista Jumalasta ja Jeesuksesta. Saatana ja Barjeesus tilalle kun Kaikkivaltias Jeesus kielsi:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi vaan mutta nimenomaan kristityt uskovaiset ovat pakanoita, opeilla ja jo lapsina aivopestyinä:
http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
lopettakaa uskomasta ihmisiä kataisiksenne, Jumalan hyljänneille oman jumalanna palvelijoina;
järjettömyydenne:
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
'Olemme syntisiä'
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Mihin sinä uskot ja miten tuot sen esiin?
Mitä hyvää sinä teet?Kerro meille uskostasi!
En ole tarkoittanut loukata sinua enkä ole haukkunut sinua joka postitat pitkiä pötköjä.
Tytti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin sinä uskot ja miten tuot sen esiin?
En ole tarkoittanut loukata sinua enkä ole haukkunut sinua joka postitat pitkiä pötköjä.
TyttiKaikkivaltias on jo sinullekkin varannut paikkasi jonne kuuulut Hänenkin pilkkaajana täällä tällaisen laittomuuden herran omana uskovaisena:
'Meillä ei ole järkeä'
Ymmärtämättömyydenne:
Joten olet Uudenliiton Lait ja opit antaneen Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen Saatanaa ja Barjeesusta palveleva jo tuomittu eksyttäjä tai uskovainen, niin....
Matt.23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
laittomuudet pyhät:
laittomuuden profeettaan uskomisesta on tuomio jo annettu...
Matteuksen evankeliumi:
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä uskovien käytös erottuu pakanoiden käytöksestä. Joku luonnehti asiaa ihanaksi tuoksuksi joka uskovaisilla on. Se miten radikaalisti käytös eroaa muista riippuu varmaankin hyvin pitkälti seurasta😊Eräällä palstalla uskovaksi itseään mainostava Raamatun totuuksia saarnaava henkilö käytää hyvinkin räävitöntä kieltä kanssakeskustelijoistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TyttiSinähän olet laittmuuden pakana, ainakin heidän todelliset herranne olet tunnustanut!
http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
TyttiTästähän se selviää... http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästähän se selviää... http://www.luterilainen.com/fi/lapsille/paavali-pakanain-apostoli/paavali-sauluksen-nuoruus/saulus-kohtaa-jeesuksen-damaskon-tiellä
Eli oletko siis Luterilainen? Tuosta linkistä saa sen käsityksen.
Oletko itse keksinyt erottelun Kristittyihin ja Kristillisiin?
Millä perustein päätät mitkä kohdat Raamatusta ovat mielestäsi totta ja oikein, ja mitkä väärennettyjä?
Miksi oletat että kaikki muut uskovat kuin sinä ovat laittomuuden palvelijoita eivätkä usko oikeaan Jeesukseen, Jumalan Poikaan?
Olet ilmeisesti pettynyt siihen että me uskovat emme ole täydellisiä vaan syntisiä ihmisiä, me teemme virheitä kaikki.
Meidän kaikkien täytyy pyytää apua Jumalalta, että Hän meitä muuttaisi.
Kuitenkaan sinä itsekään tuskin olet synnitön, kaikki me tarvitsemme Jeesuksen sovitustyötä, armoa.
Unohdetaan ne barjeesukset, ei häntä muut muista kuin sinä linkkisi vuoksi.
Siunausta ja kaikkea hyvää!
Oletko sinä "herättelevä"?
Tytti
- Anonyymi
Käykö se Barjeesus useinkin baareissa vetämässä pään täyteen?
- Anonyymi
Jk. En tarkoittanut sinua alla olevassa tekstissä vaikka se siltä näyttää...
(oon puhelimessa ja yritän kirjoitttaa)
- Anonyymi
Gates on itse sanonut, että kokeellisia rokotteita ei tulisi pistää laajaan levitykseen vaan niiden turvallisuus pitäisi varmistaa ensin. Tiesitkö, että hänen vaimonsa on uskossa ja on haastattelu ilmestynyt seurakunta-lehdessäkin?
- Anonyymi
Minun on aika vaikea uskoa että noin korkealle eliitiin olisi päässyt kipuamaan oikeasti Taivaan Isään ja Jeesukseen uskova ihminen.
Noissa piireissä on enemmän luciferisteja, nämä käyttävät sanaa jumala kuvaamaan omaa jumalaansa, tämän maailman jumalaa, eli saatanaa.
Eli jos on sanonut uskovansa jumalaan, ei tarkoita välttämättä Jeesusta Kristusta.
Kuulin tuosta asiasta enkä tiennyt varmasti uskoako vai ei.
Sitten näin lehdessä jutun jostain pikkujulkusta joka oli tatuoiduttanut karvattomaan kissaansa(taisi olla kissa eikä koira) kuvan.
Asiasta nousi pienoinen kohu sillä tekoa pidettiin eläinrääkkäyksenä.
Haastattelussa naiselta kysyttiin syytä tekoon.
Nainen selitti halunneensa lemmikkiinsä tatuoinnin jotta jumala arvostaisi tätä lemmikkiään.
Eläimeen oli tatuoitu sarvipää, pirun kuva.
Siitä ymmärsin että näitä ihmisiä on oikeasti tuolla huipulla paljon,
Juttu oli iltalehdessä tai iltasanomissa muutama vuosi sitten, nainen oli blondi nettityrkky julkkis ulkomainen.
Tytti - Anonyymi
Kuva kertoo enemmän kuin monta sanaa vai miten se nyt meni.
https://images.app.goo.gl/a1iUL5aUmDipqWEs8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun on aika vaikea uskoa että noin korkealle eliitiin olisi päässyt kipuamaan oikeasti Taivaan Isään ja Jeesukseen uskova ihminen.
Noissa piireissä on enemmän luciferisteja, nämä käyttävät sanaa jumala kuvaamaan omaa jumalaansa, tämän maailman jumalaa, eli saatanaa.
Eli jos on sanonut uskovansa jumalaan, ei tarkoita välttämättä Jeesusta Kristusta.
Kuulin tuosta asiasta enkä tiennyt varmasti uskoako vai ei.
Sitten näin lehdessä jutun jostain pikkujulkusta joka oli tatuoiduttanut karvattomaan kissaansa(taisi olla kissa eikä koira) kuvan.
Asiasta nousi pienoinen kohu sillä tekoa pidettiin eläinrääkkäyksenä.
Haastattelussa naiselta kysyttiin syytä tekoon.
Nainen selitti halunneensa lemmikkiinsä tatuoinnin jotta jumala arvostaisi tätä lemmikkiään.
Eläimeen oli tatuoitu sarvipää, pirun kuva.
Siitä ymmärsin että näitä ihmisiä on oikeasti tuolla huipulla paljon,
Juttu oli iltalehdessä tai iltasanomissa muutama vuosi sitten, nainen oli blondi nettityrkky julkkis ulkomainen.
Tyttilaittomuuden herroja palvelet; tuomiosi on sen mukaiset kaikki näitä uskoville:
Anonyymi kirjoitti:
laittomuuden herroja palvelet; tuomiosi on sen mukaiset kaikki näitä uskoville:
"Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."Miksi minä palvelisin laittomuuden herroja?
En palvele sellaisia tosiaankaan.
- Anonyymi
totuus raamatun mukaan on selvyys, laittomuuden herroja palveleville on Kaikkivaltias Jeesus varannut paikat "ikuiseen tuleen" joten sitä saa kun kiellettyjä laittomuuden herroja palvelee.
- Anonyymi
Olen yrittänyt sinulta ystävällisesti kysyä että mihin sinä sitten uskot ja miksi postitat?
Mikset sinä voi vain ihan selväsanaisesti vastata?
Jos kerran haluat jotain reaktiota.
Sen sijaan syyttelet vain ihmisiä joitten uskosta et tiedä.
Tuoko se sinulle jotain tyydytystä henkisesti?
Olen sanonut monta kertaa etten seuraa mitään barjeesusta tai joitain laittomuuden herroja, silti väität ihan kummia asioita.
Mitä sinä ajat takaa postauksillasi?
Jos et suoraan omin sanoin vastaa, annan olla ja toivon että keskustelisit avoimsti jonkun kokeneen uskovan kanssa.
Tytti
- Anonyymi
Ei ne Kaikkivaltiaan antamat Lait ja opit muutu uskomalla joten menkää teille uskovaille varattuun paikkaanne nauttimaan herrojenne kanssa lämmöstä...:
Matteuksen evankeliumi:
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292751
- 951596
- 1211394
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371204- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53952
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856