Varustin avausotsikkoni sekä huuto- että kysymysmerkeillä. Miksi näin, kysyy joku?
Aamut ovat toki erilaisia; riippuen ehkä kymmenistä (?) eri syistä. Yleensä ei ole kyse vieressään pötköttelevästä oppaasta jotka ovat toki aina hyvinkin antavaisia ammattietiikkansa mukaisesti. En ole koskaan milloinkaan tavannut opasta joka olisi kieltäytynyt panosta vedoten päänsärkyyn tms. kotoämmien selityksiin.
Fiilis siis johtuu aina itsestä jos toki myös edellisillan oppaan valinnan onnistumisesta.
Joskus vain se pakollinen aamupano on kuin pakkopullaa joka nyt vain on tehtävä koska..... Tällainen opas saa minulta kyllä aina ulosmaksun hetikohta kun on pissalla käynyt. Tonni peilipöydälle käsilaukkunsa viereen ja näin on liikesuhde päättynyt ilman irtisanomisaikaa. Ei näistä tytöistä voi kuitenkaan mitään negaa yksilöidä mutta joskus ei vain natsaa.....
Sitten on oppaita joiden vierestä herää riemumielin ja hilpeätä ja hauskaa on nousevan Auringonkin seurata hieman krapulaisen matkailijan hikipää- touhotusta.
Näiden söpö- oppaiden kanssa sitten onkin mukavaa jatkaa liike/ seurustelusuhdetta hieman pidempään.
Aamupanon ihanuus!?
4
65
Vastaukset
- Anonyymi
Sanonko... KHIAI!... en sano.
Siitä Pattaya on kiva mesta kun akkoja voi vaihtaa lennosta ja ottaa vaikka useamman koeajolle samalla kertaa. Pitelee sitä mieluista sitten pidemmän aikaa sano.
Vihittyä suomi- ämmää ei niin vain vaihdetakaan ja sitten kun se on pakko tehdä niin se maksaa joka kerta vähintäinkin puolet omaisuudestasi.
Resupetteri voin vakuuttaa että minäkin ja ilmaiseksi heti aamulla. Ilman kustannuksia ja laskutusta se hoitui. Olin siinä vaan kontallaan ja se teki höpötitiä. Laulatti aamulla kun hän oli lähtenyt ja elämäm tuntui ihanalta. Tämä jäi korvaan madoksi..
https://www.youtube.com/watch?v=BUkmSGFmkUw- NumbaII
Tässä iässä ei enää aamut kiinnosta eikä illatkaan. Päivät on yhtä vittua ja öisin nään painajaisia siitä että Woody Allen adoptoi mut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 906282
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 433266
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572732- 482712