"Moottoripyöräilijä ajoi poliisin tutkaan tiistaina ennen puolta päivää Erkyläntiellä 68 km/h nopeusrajoituksen ollessa 30 km/h. Kuljettajana toiminutta nuorta miestä epäillään törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta."
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/onnettomuuksia_ja_kovia_nopeudenylityksia_90470
Motoristi kaahasi Riihimäellä
Anonyymi
4
383
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ikävää mutta tuossa ei kenellekään käynyt mitään, abstraktia vaaran tuottamista . Lehtijutussa eka kohta oli kun joku autoilija kolasi jalankulkijan suojatiellä?
- Anonyymi
Ehdotan moottoripyöriin nopeusrajoitinta vauhtisokeuden välttämiseksi esim max nopeus 120km/h
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan moottoripyöriin nopeusrajoitinta vauhtisokeuden välttämiseksi esim max nopeus 120km/h
Autoille kans. Pöh, huono idea.
- Anonyymi
Niin tuossa lähistöllä on koulu ja nopeusrajoitus 30 km , no aika suora tie heinäkuun yönä 02.30 tilanne on toinen , sitten joku ihmettelee miksi ei noudateta rajoituksia ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751679- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398