Tatti Tippurisen ei kannattaisi rassata kaaraansa. Vaimolla on vitunkarva vinossa ja viikko pilalla. Miehen elämä on ohjelmoitu naisen käskystä. Siinä on roikuttava kiinni synnytyskoneen piuhoissa.
Tatti Tippurisen kuppa
5
97
Vastaukset
- Anonyymi
Onko toi vittuilua? Onko runot sun mielestä skeidaa? Me ollaan niin erilaisia kirjoittajina. Sulle saattas sopia "Vessapaperin käyttöohjeen" laatiminen.
- Anonyymi
Et ole lukenut mua tarpeeksi, pyyhkinyt kyllä olet.
- Anonyymi
Harmi jos sulla on pakkoavioliitto napsahtanut kohilleen. Itse olen hyvin pitkään pystynyt välttämään kaikenlaiset pakot. Vittuilulta nuo sun runot minustakin kuulostavat. Kukin saa osansa, myös syyttömät. Kokeile joskus sanoa vaimollesi suoraan päin naamaa. Niin mä meillä kotona ainakin avomiehelle sanon. Ja hän sietää ja ehkä oppiikin käyttäytymään.
Mutta runojahan nämä vain pitäisi olla, vai mitä?- Anonyymi
Ps. Kirjoita välillä jotain iloisempaa. 😉
- Anonyymi
Alle kouluikäiset toistelee rumia sanoja ja pitää sitä hauskana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992