Tatti Tippurisen ei kannattaisi rassata kaaraansa. Vaimolla on vitunkarva vinossa ja viikko pilalla. Miehen elämä on ohjelmoitu naisen käskystä. Siinä on roikuttava kiinni synnytyskoneen piuhoissa.
Tatti Tippurisen kuppa
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
Onko toi vittuilua? Onko runot sun mielestä skeidaa? Me ollaan niin erilaisia kirjoittajina. Sulle saattas sopia "Vessapaperin käyttöohjeen" laatiminen.
- Anonyymi
Et ole lukenut mua tarpeeksi, pyyhkinyt kyllä olet.
- Anonyymi
Harmi jos sulla on pakkoavioliitto napsahtanut kohilleen. Itse olen hyvin pitkään pystynyt välttämään kaikenlaiset pakot. Vittuilulta nuo sun runot minustakin kuulostavat. Kukin saa osansa, myös syyttömät. Kokeile joskus sanoa vaimollesi suoraan päin naamaa. Niin mä meillä kotona ainakin avomiehelle sanon. Ja hän sietää ja ehkä oppiikin käyttäytymään.
Mutta runojahan nämä vain pitäisi olla, vai mitä?- Anonyymi
Ps. Kirjoita välillä jotain iloisempaa. 😉
- Anonyymi
Alle kouluikäiset toistelee rumia sanoja ja pitää sitä hauskana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4139112Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893710- 202173
- 861367
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661122- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1081084
- 551053