Katsotko Salkkareita ?

Anonyymi

Pidän välillä pitkiäkin taukoja, sitten MTV3 jää vahingossa päälle seitsemän uutisten jälkeen ja alkaa vyöryä Salkkariväki päälle. Aivan kamalia siellä tuntuu koko ajan tapahtuvan. Kuka kenetkin meinaa tappaa. Kuka ketäkin nai ja kuka ketäkin pettää kaikin tavoin. Lapsi kidnapataan eikä sen äitikään tiedä, kuka on isä. Rikollinen alkaa papiksi, menettää muka muistinsa ja kihlaa rikkaan hienostonaisen. Samassa sairaalassa puolet sarjasta on töissä, muut vuorollaan potilaina. Ylilääkäri on homo ja alkoholisti, ylilääkärin isän morsian transu ja käy vieraissa. Tavallista suomalaista kerrostaloelämääkö ?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kymmeneen vuoteen katsonut, sama juttu kauniit ja rohkeet. Tosin vahingossa kaunarit näkyi surfailin kanavilla, mutta näin Brooken, jo oli hän vanhentunut. Se oli se miestennielijä.

• Anonyymi

En ole koskaan katsonut, joillekin tutuille tuntuu olevan erittäin tärkeää katsottavaa.

• Lopetin jo vuosia sitten katsomisen, kun puolen tunnin ajasta on puolet mainoksia ja lopusta puolet homorakkautta, ei vaan kiinnostanut.
      Kertomasi perusteella luonnotonta menoa tappamisineen.
      Kauniita ja rohkeita katselin alkuun, sitten alkoi se ristiin naiminen eroaminen ja taas naiminen ja kuolleista herääminen, rupesi tympäisemään.
      Pidän eniten historiallisista sarjoista.

• Anonyymi

Olisi kiva kun voisi keskustella asiallisesti tv-sarjoista. Minäkin pidän historiallisista , olen seuraamassa Poldarkia. Se tulee sunnuntai iltapäivisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva kun voisi keskustella asiallisesti tv-sarjoista. Minäkin pidän historiallisista , olen seuraamassa Poldarkia. Se tulee sunnuntai iltapäivisin.

Tuo sarja tuli joskus 80-luvulla ja koukutti minutkin. Toinen sarja joka koukutti oli Vastatuuleen, vaan olen muuttunut ja en enää pidä mistään historiallisista, en edes näistä, jotka kertoo tältä ajalta, kun olen itse elänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Poldakin katsoin silloin, kun oli ensiesitys.
        Nyt olen katsonut, Espanjalainen prinsessa (Katariina Aragonialainen).
        Teemalta katson Toinen katse. Siinä on monisäikeisiä tapahtumia. Paljon on luurankoja kaapeissa.
        Josku katson osia areenasta, kun paremmin kerkiän.

• Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

Poldakin katsoin silloin, kun oli ensiesitys.
        Nyt olen katsonut, Espanjalainen prinsessa (Katariina Aragonialainen).
        Teemalta katson Toinen katse. Siinä on monisäikeisiä tapahtumia. Paljon on luurankoja kaapeissa.
        Josku katson osia areenasta, kun paremmin kerkiän.

Miten kestävät juoda viiniä ym. koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten kestävät juoda viiniä ym. koko ajan.

Joo kyllä kattelen, ja ihmettelen mihin se ryynäsen reiskan humeettiseikkailu päätyykään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5327
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      32
      3544
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      56
      2927
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2135
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1896
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1676
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1195
    Aihe