Sikarimiesten lentojen loppu

Anonyymi

Maskipakko lentokoneissa vei viimeisetkin haaveet numbelon Thaimaan matkoista. Niillä keuhkoahtauma-keuhkoilla ei astmainen kihtilerppa hengittele maskin läpi. Töissä joskus jouduttu pitämään kirurgitason maskia me terveetkin, ni vartti kerrallaan onnistuu ja sitten pitää saada raitista ilmaa. Pöpömaskeissa kun ei ole uloshengitysventtiiliä, niin se hiilidioksidi alkaa ahdistamaan ja huippaamaan tervettäkin, puhumattakaan Hiekkaharjun "miestä"
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4d4aeea5-8d0d-4d79-89b9-384bdc57d00e

Ei sen puoleen, ei tuo kelasankari olisi muutenkaan ikinä Thaimaahan lentänyt, kun ei ole rahaa, passia eikä lääkäriltä lupaa.

6

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole tarpeen lentää mihinkään, eikä umpitollollakaan mutta suunta olisi toinen, ihokontakti maksullinen on tärkeää resulle.

• Anonyymi

Ai että ihokontakti, jaha, mites vauva uiskentelee?

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä vauva on ole asiasta tietoinen, olen liian vanha isäksi, minulla on jo lapsenlapsia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kohta laitan tulemaan kuvat Rolls Roycesta jossa vauva ui siinä vieressä omassa uima-altaassa täällä Thaimaassa jossa olen jo, voin vakuuttaa.. Ohoh, kamera on rikki mutta käykö kuksan kuva silakkalaatikon kupeessa 2019 kesältä Helkama-uunin luukun päällä?

• Sitä paitsi olen sen tasoinen henkilö, että ei tarvi lento kentällä ku näyttää lento kapteenin ja hävittäjä lentäjän ajokorttia, ni ne ohjaa VIP portista suoraan koneeseen. Sellainen mies olen minä. Lentänyt kaikilla koneilla jotka vaan pysyy ilmassa. Amerikassa voisin piipahtaa taas ja lentää vaikka itse osan lennosta antaen koneen miehistölle vabaa päivän. Suur lähettiläs lähtee varmaan mukaan ja korkeita viran omaisija. Toiset maksaa toiset ei, resupetterit. Laitoin just Rollssiin poppi koneen ja radiosta alko just nuorten sävel lahja. Katsokaas resut kun olen eri aika vyöhykkeellä.

• Anonyymi

Mies, myytti, legenda. -Numball

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      193
      6586
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      106
      5493
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      126
      3465
    4. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      274
      3457
    5. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      87
      2435
    6. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      3
      2145
    7. Sinä et halunnut sitoutua

Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne
      Ikävä
      19
      1866
    8. Läppärit kahviloissa

Aika omituista nykyään, että mennään ”trendikkäästi” tekemään lämppärillä töitä kahviloihin ja viedään moneksi tunniksi
      Kahvilat
      52
      1852
    9. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      63
      1782
    10. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      98
      1406
    Aihe