Saunassa painekyllästetty runkopalkki

Anonyymi

Mökkisaunan remontin yhteydessä huomattiin että lauteen runkopalkit oli painekyllästetty.Saunaa on käytetty kauan,onko jollakin asiallista tietoa tai kokemusta mitä terveys haittoja siitä olisi voinut tulla.

6

303

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taloyhtiön saunassa huomasin että samoin. Eipä tietenkään suositeltavaa, mutta ei kait runkopalkkiin olla minkäänlaisessa ihokosketuksessa. Uutena on varmaan ihan mukavasti kärynnyt saunan lämmössä, mutta vuosia sitten asennetusta tuskin on mitään terveyshaittaa. En kyllä laittaisi uudestaan ja ei saisikaan laittaa nykymääräysten mukaan.

• Anonyymi

Taas näitä itsensä kanssa keskustelijoita..

Pienenä vihjeenä kun seuraavan kerran kirjoitat avauksen missä puhut itsesi kanssa vastaten itse itsellsi yritä välttää viestiketjussa samoja asiavirheitä kuin mitä käytit jo itse avauksessakin.

• Anonyymi

Aiheuttaa esimerkiksi syöpää.
      Enpä kyllä saunoisi sellaisessa saunassa.

• Anonyymi

Olen aloittaja.Kiitos linkistä,ei vaikuta hyvältä ja vähän huolissaan kun saunassa on käyty myös pienten lasten kanssa,ehkä olen kuitenkin ylivarovainen eihän siellä jatkuvasti ole kylvetty.

• Anonyymi

Ekana, riisuudu alasti, tarkista onko hanurissasi kaksi puolikasta, ikäänkin persposket, ellet itse näe, pyydä naapuri katsomaan.. mikäli perse on halki, johtuu se juurikin tuosta kyllästetystä puusta. Entinen mökinomistaja/ rakentaja edesvatuuseen, ja sulle uusi perse postimyynnistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1382
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      809
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe