Ankkurihissi

Alex K

Miten se voi olla niin uskomattoman vaikeaa mennä ventovieraan ihmisen kanssa ankkurihississä mäkeä ylös???

Pääsiäisenä kun rinteessa oli ajoittain paljon väkeä olisi hissijonoa voinut lyhentää mukavasti jos ankkurihississä mentäisiin pareittain! Mutta miksi se ol niin vaikeaa?

Pyrin aina menemään pareittain ankkuriin. Lasken usein yksin, ja ajoittain edessä ja takana jonoa on vain pareja jotka tahtoo mennä yhdessä, ok. Mutta ne yksin menevät! Joskus junnut, tutut, menevät omilla ankkureilla - miksi?

Miksi joillekin on vaikeaa kun joku tulee samaan ankkuriin? Viikonloppua kävi pari kertaa kun huomasin, että joku menee yksin, menin samaa ankkuria ottamaan. Ja kas toinen jäi tulematta ko. ankkurin kyytiin!!!

Kyllä mä aina kysyn ventovierailta lautailijoita, että "haluatko mennä yksin?". Joskus aloittelijat haluavat, ok. Mutta miksi suksi-immeisille se on joskus niin-niin vaikeaa mennä samalla ankkurilla? Miksi rinteessä on tälläisten jurpojen ryhmä?

8

2954

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ankkuri

      Joskus on aivan vitun hankalaa olla toisen kans ankkurihississä, jos on suuri pituusero. Itte olen 187cm pitkä ja jos toinen on esim 160cm niin se ei oo kummalleekkaan hyvä. Jos se on toiselle hyvä niin toiselle ei.1!!!!!!!!!!!!11

      • Fischer RC4 WCSC

        Ei se maailmaa kaada jos sulla on puolessa reidessä se kapula. Itse en ole kuin 182 cm mutta olen usein noussut ylös 140 senttisen penskan kanssa ja ihan hyvin se onnistuu.

        Tosiasia on vain että suomalainen tuntee olonsa vaikeaksi ventovieraan ihmeisen vieressä. Kyllä se siitä... yritetään me sosiaalisemmat vain tuppautua jöröttäjien kanssa samaan hissiin ja saada juttua aikaiseksi.


      • Brasfb
        Fischer RC4 WCSC kirjoitti:

        Ei se maailmaa kaada jos sulla on puolessa reidessä se kapula. Itse en ole kuin 182 cm mutta olen usein noussut ylös 140 senttisen penskan kanssa ja ihan hyvin se onnistuu.

        Tosiasia on vain että suomalainen tuntee olonsa vaikeaksi ventovieraan ihmeisen vieressä. Kyllä se siitä... yritetään me sosiaalisemmat vain tuppautua jöröttäjien kanssa samaan hissiin ja saada juttua aikaiseksi.

        " yritetään me sosiaalisemmat vain tuppautua jöröttäjien kanssa samaan hissiin ja saada juttua aikaiseksi."

        Mitä vikaa jöröttäjissä on? Miksi siis väkisin pitää hölistä sellaisen kanssa, joka ei selvästikään halua puhua jollekin tuntemattomalle hölösuulle?

        Turha yrittää väkisin tuoda jotain 'eurooppalaista' elämäntyyliä, jossa on tapana puhua tuntemattomienkin kanssa aina kuin mahdollista; ei se ole yhtään parempi kuin perussuomalainen jörötys.

        Tutkimusten mukaan ujot (usein ne jöröt) elävät mm. stressittömämmit ja kestävät paineita paremmin kuin ulospäinsuuntauneet Marco Bjurströmit.


        :)


      • määvaa
        Fischer RC4 WCSC kirjoitti:

        Ei se maailmaa kaada jos sulla on puolessa reidessä se kapula. Itse en ole kuin 182 cm mutta olen usein noussut ylös 140 senttisen penskan kanssa ja ihan hyvin se onnistuu.

        Tosiasia on vain että suomalainen tuntee olonsa vaikeaksi ventovieraan ihmeisen vieressä. Kyllä se siitä... yritetään me sosiaalisemmat vain tuppautua jöröttäjien kanssa samaan hissiin ja saada juttua aikaiseksi.

        no kyllä se jo taitoo vaatii et kapula polvitaipeessa !


    • paska90

      Mä lumilautailen, ja mun on paljon helpompaa mennä yksin ankkurihissillä, kun että siihen tulee joku suksipelle tai joku toinen lautailija viereen.
      Ja sitten, mua vituttaa suunnattomasti, jos on kahden istuttava tuolihissi ja siihen tulee joku tuntematon tyyppi, mä vien lumilaudan kanssa niin paljon tilaa, että naarmutan sen toisenkin lasketteluvälineet, kun jos vaikka laitan laudan kiinni hississa jne.

      • tööti

        meen ankkurihissillä mieluiten yksin, koska mulla on aika kauheet traumat niistä :'D mutta jos joku tuppaa mukaan, niin kyllä mä menen kahdestaankin. serkku kun intti että pitää mennä samalla ku sillä oli lauta ja mulla sukset, niin sanoin ihan suoraan että en, koska sillä on tapana jäädä roikkumaan siihen ja heilutella sitä hissiä. ja olen muutenkin tätä paljon lyhyempi niin ei se o kiva..


    • laskettelija234

      Mä en mee enää koskaan kenenkää kanssa kun se toinen vetäsee sen hissin pois niinun takki jää siihe jumii

    • En mene yleensä muuta kuin iskän tai ikäiseni kanssa ankkuri hissiin, olisi noloa jos mun suksi menis sen suksen päälle ja kaaduttas, olen välillä aika kömpelö:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe