ja perustelut kans! Nää ei oo sit ittelläni "paremmuusjärjestyksessä":
1. Aku Ankka: hauskat tarinat johiin ei kyllästy koskaan, Ainakin useimmilta hyvä piirrosjälki (suosikkeja on Carl Barks, don Rosa, ja Vicar ...)
2. Tietuf: Tarinat on hauskoja hauskasta aiheesta. piirrosjälki ei kyllä oo mun mieleen mutta ihan ok.
3. salapoliisi conan: Jännittävä, mahtavat juonet, hyvin piirretty. Ainut huono puoli on, että välillä liiankin pelottava.
4. ranma½: hyvät tarinat ja piirrosjälki. hauskat hahmot. hono puoli on ns. alastomuuskohtaukset.
5. One Piece: tästä oon lukenu vasta vol ykkösen, ja se oli hyvä. jotkut piirroset ei oo mieleen, mut juoni oli kiva.
5. Viivi ja Wagner: hauska huumori (välillä vähän erilainen) ja ei liian monimutkaiset kuvatkaan.
6.asterix: Juonet on hauskoja, niihin ei kyllästy! vaikka yleensä häärätäänkni roomalaisten ympärillä. Piirros on hauskasti tehty, ja hahmot on mitä parhainpia (varsinkin obelix) :D
7. Jere: Huumori, tarinan jatkuvuus.
lempi sarjakuvasi?
9
636
Vastaukset
- meikä poika :)
en niistä perusteluista jaksa hirveesti. viivi&wagner, b.vrtanen ja aku ankka an kaikki hauskoja joten niidtä tykkään. minkään näköstä järjestystä niille en voi antaa. kaikki yhtä hauskoja.
- titiyy
nemi ja karvinen
nemi on aivan huippu ja omalaatuinen, toista ei löydy. lise aivan mielettömän hyvin vanginnut kaiken
karvinen vain on niin mainio. mitä siitä voi sanoa
...viittaan edelleen vastaukseeni tuossa aiemmassa viestiketjussa samasta aiheesta...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=113&conference=1500000000000023&posting=22000000006714940- pipari
1."vanhat" aku ankat,70-80- luvulta olevat.niissä on sitä jotakin.
2.karvinen,kissat on niin ihania.ja mie ihankun karvinen.....laiska ja mukavuudenhaluinen.
3.lassista ja leevistä leevi.... - piupaupou
- Karvinen
- Baby Blues
- Pyton (harmi kun näitä ei ole kuin kaksi albumia)
- Larson, kaukana poissa (lasketaanko sarjakuvaksi?)
- Vanhat Aku Ankat
Nuo nyt ainaski... - Laama.
1.Fullmetal Alchemist:
Mielenkiintoinen juoni, todella ihanat hahmot ^-^
Piirrosjälki on ihanaa.
2.Gravitation:
Todella hauska, ehaanat hahmot, paljon yaoita -_-
Joskus kyllä vähän sekava.
3.Rurouni Kenshin:
Mielenkiintoinen juoni, paljon huumoria, oppii Japanin historiasta kaikkea kivaa..
4.Chobits:
Aivan ihana tyyli.CLAMP rulettaa. Kive juoni, kivat hahmot. Ei liian pitkä.
5.Fruits Basket:
Hauska, romanttinen, suloinen sarja.
6.Tsubasa:Reservoir chronicle:
Kivet hahmot, mukava juoni, ihana piirrostyyli
Ei-mangat:
Aku Ankka:
Don Rosa ja erityisesti Barks-tarinat ovat loistavia.
Luupäät:
Kiva juoni, ihan kiva tyyli, hauska
Viivi ja Wagner:
Hee...hauskaa luettavaa - Dargo
1.Dragon Ball jokin siinä vain viehättää
2.Aku Ankat Sekä vanhat että uudet mutta vanhat on rautaa
3.Viivi ja Vaagner jaa-a
Ja erikois maininta Kaverini Sami Blakchawk sarjakuvalle.- Viiivi
Dragonball ja Salapoliisi Conan! Mangat on vaan nii hyviä!!
- Heretix
Niin,
täytyypä sanoa että kyllä parhaisiin lukemiini sarjakuviin tulee varmaankin laskettua Neil Gaimanin 'Sandman' sarja. Kyllähän noita hyviä sarjakuvia löytyy vaikka kuinka paljon mutta tuo nousee jostain syystä aina muiden edelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569