Sain kunnian tavata mukavan ja ihanan ihmisen. Hänestä kuitenkin puhuttiin kovin sanoin alaisten keskuudessa ja ihmettelin tätä todella. Ajan saatossa valkeni,että tämä ihminen nauttii vallankäytöstään ja pitää huolta vain mielistelijäpiiristään. En kuulunut heihin.. narsistinen käytös oli jotain aivan kaameaa. Kyttäämistä, valehtelua, huutamista yms. Lähdin mielelläni pois. Nyt olen hyvässä työpaikassa ja minulla on hyvä pomo , eikä kukaan huuda. Toivotan jaksamisia näille hoitajille,jotka vielä jäivät narsistin alaisuuteen. Sinä ihmisparka,joka et osaa alaisiasi kohdella hyvin, toivottavasti nukut edes yösi huonosti.
Hoivakodin johtaja
Anonyymi
1
173
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan olla, että niin mukava ja herttainen ihminen on saanut syystä tai toisesta pakit eikä anna tätä anteeksi vaan hautoo kostoa yhdessä mielistelijäkavereidensa kanssa esim. urheilullinen, hoikka ihminen on antanut pakit sairaalloisen lihavalle sohvaperunalle eikä näe yhteistä tulevaisuutta. Tietysti mielistelijäpiiri näkee tämän lihavien ihmisten syrjintänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041841
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151611- 1441599
- 1031559
- 821476
- 1191269
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2831259Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241100- 691081
- 381032