Demarien suojatti "lelu-rami" sai vuoden

Anonyymi

ja 10kk. ehdotonta vankeutta. Adham tuomittiin nyt hovissa muun muassa törkeästä rahanpesusta. Myös ex-vaimo sai ehdollista.

Siirtolapuutarhamökkiin käytetyissä ja turkkilaiselle tilille talletetuissa varoissa on ollut kyse suurista rahasummista. Menettely on ollut jatkuvaa ja suunnitelmallista, kun rahankeräysrikoksella saatuja varoja on pitkähkön ajan kuluessa siirretty Turkkiin avatulle pankkitilille useissa erissä ja myös siirtolapuutarhamökki on maksettu erissä, hovioikeuden tuomiossa todetaan.

Demarit ja vihreät tuntuu sopivan näille huijaaville ulkomaalaisille.

25

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mutta, sehän oli persujan ehdokkaana vaaleissa, näin minä muistan.

      • Anonyymi

        Islamistit eivät pääse persujen ehdokkaiksi.


      • Anonyymi

        sharia-lain mukaan mitään rikettä ei ole tapahtunut vain vääräuskoiset kafferit ovat kärsineet he olivat kunnon islamisteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sharia-lain mukaan mitään rikettä ei ole tapahtunut vain vääräuskoiset kafferit ovat kärsineet he olivat kunnon islamisteja

        Mites lieksa sarriat vaativatkos jo ja janoavat sitä käytettäväksi


    • Anonyymi

      Kaikki puolueet pitäs lopettaa. Mikkää muu suomalaisessa yhteiskunnassa ei ole niin naurettavvaa, kun väitteleminen puolueista. Aikuiset ihmiset, voi .....
      Eiköhän asioitten hoittoon löytys päteviä ihmisiä ilman jotai helekutin puoluetta.
      Se on aevan sama ku pikkupoijat väittelee autoista entisen esson paarissa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, en ole äänestänyt ainakaan 20 vuoteen, emkä äänestä. Samanlaisia koijareita on kaikki politikot olipa minkä puolueen tahansa, oma etu paras etu politiikassakin. Ei tarvitse pettyä vaalien jälkeen kun ei äänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, en ole äänestänyt ainakaan 20 vuoteen, emkä äänestä. Samanlaisia koijareita on kaikki politikot olipa minkä puolueen tahansa, oma etu paras etu politiikassakin. Ei tarvitse pettyä vaalien jälkeen kun ei äänestä.

        En ole kovin kiinnostunut politiikasta, mutta todellakin demareiden porukkaansa värväämät ulkomaalaiset ovat järjestään rikollisia tai kaikista paljastuu jotain hämärää. On tuomittuja karvaranteita, rahaa kahmineita nais- ja miesissoja, kaiken kruununa hienoa miestä esittänyt Al Taae, joka äänestettiin oikein eduskuntaan. On sillä miehellä otsaa, ne selitykset ja muistin menetykset olivat ihan omaa luokkaansa. No virka säilyi, vaikka alkoikin räväkästi pitkällä saikulla. Luulisi jotakuta hävettävän.
        En ole äänestänyt kahteenkymmeneen vuoteen, enkä äänestä. Naurettavaa pelleilyä ja kiistelyä, joka ei johda mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, en ole äänestänyt ainakaan 20 vuoteen, emkä äänestä. Samanlaisia koijareita on kaikki politikot olipa minkä puolueen tahansa, oma etu paras etu politiikassakin. Ei tarvitse pettyä vaalien jälkeen kun ei äänestä.

        Jos jätät äänestämättä PS:ää wanhat puolueet nauravat * räkäisesti * olemattomalle protestillesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätät äänestämättä PS:ää wanhat puolueet nauravat * räkäisesti * olemattomalle protestillesi

        Millä tavalla uskot perussuomalaisten parantavan juuri sinun elämääsi jos pääsevät valtaan? Johan ne kyllä siellä ovat olleetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätät äänestämättä PS:ää wanhat puolueet nauravat * räkäisesti * olemattomalle protestillesi

        Ei ole protesti vaan mielipide. Jos äänestäisin, niin henkilöä, en puoluetta, ne ovat kaikki samaa skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jätät äänestämättä PS:ää wanhat puolueet nauravat * räkäisesti * olemattomalle protestillesi

        Ja sitten ne puolueet nauraa räkäisesti äänestäjille joita olet äänestänyt, kun ne pääsevät kusettamaan tyhmää äänestäjää. On tuo nähty ja kierre on loputon.


    • Anonyymi

      Tää on myös lieksan tauti, joka tulee vielä kokonaisuuksin näyttävästi pintaan
      - tämä ei ole tulevaisuutta, kun kultuurit ei kerran sovi yhteen
      - nämä tulee aina hylkimään toisiaan

      - nähtäväksi jää ketkä haihtuu ja jääkö lieksa ilman asutusta
      - nuoremme ei ole pakotetuja tähän sitoutumaan

    • Anonyymi

      Kreikka aikoo pidentää nykyistä raja-aitaa Turkin vastaisella rajallaan. Toimeen ryhdytään laittoman maahantulon estämiseksi, sanoi Kreikan turvallisuusministeri Michalis Chrisochoidis vieraillessaan alueella keskiviikkona.

    • Persuillahan oli se Brother Christmas joka myös harjoitti hyväntekeväisyyttä ja tuomittiin rahankeräysrikoksista. Samaan tyyliin kuin Lelu-Rami.

      • Brother Christmas on siis persujen kansanedustaja Ari Koponen.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Brother Christmas on siis persujen kansanedustaja Ari Koponen.

        Kertoisi joka asiaan sekaantuja montako vihreää on tuomittu. Tosiaan kuinka monta ja ketä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisi joka asiaan sekaantuja montako vihreää on tuomittu. Tosiaan kuinka monta ja ketä?

        Eduskuntaan nousi viime vaalien jälkeen 14 rikoksista tuomittua persua ja 2 rikoksista tuomittua vihreää. Poikkeuksellista persuissa on se, että jopa heidän puheenjohtajansa on tuomittu rikoksesta.


      • JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Eduskuntaan nousi viime vaalien jälkeen 14 rikoksista tuomittua persua ja 2 rikoksista tuomittua vihreää. Poikkeuksellista persuissa on se, että jopa heidän puheenjohtajansa on tuomittu rikoksesta.

        Korjaus, ei siis noussut vaan ehdokkaiden osalta tilanne oli tällainen. Eduskuntaan nousi viisi rikoksista tuomittua ja heistä suurin osa oli persuja.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Brother Christmas on siis persujen kansanedustaja Ari Koponen.

        Mutta se on vaan suomalainen, eikä tullut tänne turvaa hakemaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Korjaus, ei siis noussut vaan ehdokkaiden osalta tilanne oli tällainen. Eduskuntaan nousi viisi rikoksista tuomittua ja heistä suurin osa oli persuja.

        Demareissa kautta historian eniten rötöstelijöitä.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Eduskuntaan nousi viime vaalien jälkeen 14 rikoksista tuomittua persua ja 2 rikoksista tuomittua vihreää. Poikkeuksellista persuissa on se, että jopa heidän puheenjohtajansa on tuomittu rikoksesta.

        Onhan vihreissäkin esim kaksi taksiammatti ajeliaa ja yksi asuu Hesassa on kuitenkin kirjoilla Riihimäellä ( isommat kulukorvaukset) europarlamentin jäsen joka jäi kiinni remottihommista. Mutta eihän väärinkäytöstä lasketa mukaa. Persujen Puh.johtaja ei ole rikollinen. On vaan ilmaissut tosiasiat. Mitä ei suvakit hyväksy.


    • Anonyymi

      Kaikki on juksua mikä näissä pyörteissä pyörii, siis täyttä silmänkääntöä
      - ja vailla todellisuutta,
      - kukaan tähän ei lopulisesti totu, pois se meistä

    • Anonyymi

      Tavja hoitaa kyllä lelu ramin asiat

    • Anonyymi

      Saako kunniamerkkejä itsenäisyyspäivänä

      • Anonyymi

        Saa, ja samalla ylennetään nuo isis akat jotka tuli Suomeen veronmaksajiksi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe