Ihoakatemia kokemuksia

Anonyymi

Hei!

Kävin ihoakatemiassa Marge Uibulla, joka on paikan omistaja. Hän laittoi kaulaani botoxia. Alkuun hän sanoi että pieni määrä vain, koska riskinä hengitys vaikeudet. Mutta huomasin, että määrä jonka hän laittoi oli aika paljon. Olen siis itse käynyt säännöllisesti botoxia ottamassa muualla.

Meni muutamia päiviä kun huomasin että en pysty nielemään kunnolla ja hengitys on todella raskasta. Välillä jopa pelkään että hengitys vain lamaantuu.

Soitin klinikalle ja sanoivat että odota kuukausi ja soita sitten. Sanoivat että nämä oireilut ovat normaaleja.
Itkin päivittäin tilaani ja mietin vain mitä olen kauneuden eteen mennyt tekemään.

Oli kuukausi mennyt ja mitään muutosta ei tapahtunut samat hengitys ongelmat.. mutta vielä kirsikkana kakun päällä mun kaula ongelma vain pahentunut koska lihakset täysin romahtanut.

Soitin ja laitoin sähköpostia että mitä voimme tehdä asialle, kuukausi mennyt ja tilani ei tosiaan ole normaali ja kaulani on vain pahemmassa kunnossa kuin ennnen.
Sain tältä lääkäriltä todella töykeän vastaan oton kun häntä ei kiinnostanut pätkääkään asia.

Sanoin että en hakenut korvausta enkä valittanut vaan kysyin kuinka asian voisi korjaa koska tämä vaikuttaa nyt vakavasti mun psyykkeeseen ja arkeen. En saanut muuta vastausta kuin että kaulasi oli pahempi ennen..

Tämä lääkäri ei vaivautunut edes lukemaan viestiäni.
Laitoin vielä viestiä perään ja koska en saa heihin mitään yhteyttä niin päätin kirjoittaa asiasta tänne jotta osaatte olla varuillanne. Menkää klinikalle jossa on osaavat ja vastuulliset lääkärit. Minä olen nyt joutunut käymään useaan otteeseen lääkärissä ja en voi harrastaa normaalia liikuntaa enkä syömään normaalisti.

0

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

        Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
        Isovanhempien jutut
        7
        1262
      2. Mielessäni vieläkin T

        Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
        Ikävä
        19
        1245
      3. Ei luottoa lakko maahan

        Patria menetti sovitun ksupan.
        Suomen Keskusta
        5
        1166
      4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

        Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
        Ikävä
        2
        1164
      5. Sinäkö se olit...

        Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
        Ikävä
        1
        1143
      6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

        Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
        Maailman menoa
        1
        1141
      7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

        Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
        Vaipat
        2
        1134
      8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

        Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
        Jyväskylä
        42
        1127
      9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

        Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
        Tunteet
        3
        1119
      10. Lepakot ja lepakkopönttö

        Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
        2
        1110
      Aihe