"Pikatestissä Linux Mint 19.3: hyvät naiset ja herrat, näin se pitää tehdä."
"Uusi Mint on kaikin puolin toimiva kokonaisuus. Mikään yksittäinen ärsyttävyys ei vaikeuta sen peruskäyttöä. Käyttöliittymä on selkeä ja varsin perinteinen. Ainakin Windowsista siirtyvät ovat Cinnamonin parissa kuin kotonaan.
Linux Mint 19.3 on valovuoden tuoreinta Ubuntua edellä. Mikäli seuraava, pitkäaikaisesti tuettuun Ubuntu 20.04 LTS:ään perustuva Mint-versio on puoliksikaan näin hyvä, ei vuoden 2020 parhaasta distrosta jää epäselvyyttä."
Kovat kehut MIkrobitissä
Anonyymi
1
290
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa ei ollut mikään yllätys että ennen pitkää Linuxsin ominaisuudet huomataan ja kun se vielä tapahtuu ilman suuria mainoskampanjoita on kehut uskottavuudeltaan parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk141359Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1991309Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1451179Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 134959
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73913Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66847Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47832- 68794
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397776