"Pikatestissä Linux Mint 19.3: hyvät naiset ja herrat, näin se pitää tehdä."
"Uusi Mint on kaikin puolin toimiva kokonaisuus. Mikään yksittäinen ärsyttävyys ei vaikeuta sen peruskäyttöä. Käyttöliittymä on selkeä ja varsin perinteinen. Ainakin Windowsista siirtyvät ovat Cinnamonin parissa kuin kotonaan.
Linux Mint 19.3 on valovuoden tuoreinta Ubuntua edellä. Mikäli seuraava, pitkäaikaisesti tuettuun Ubuntu 20.04 LTS:ään perustuva Mint-versio on puoliksikaan näin hyvä, ei vuoden 2020 parhaasta distrosta jää epäselvyyttä."
Kovat kehut MIkrobitissä
Anonyymi
1
309
Vastaukset 1
- Anonyymi
Itse asiassa ei ollut mikään yllätys että ennen pitkää Linuxsin ominaisuudet huomataan ja kun se vielä tapahtuu ilman suuria mainoskampanjoita on kehut uskottavuudeltaan parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561234- 16845
- 68742
- 63735
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69698Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9570Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8520Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518- 4492
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �118492Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24483Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 36435
- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 70418
- 34414