"Pikatestissä Linux Mint 19.3: hyvät naiset ja herrat, näin se pitää tehdä."
"Uusi Mint on kaikin puolin toimiva kokonaisuus. Mikään yksittäinen ärsyttävyys ei vaikeuta sen peruskäyttöä. Käyttöliittymä on selkeä ja varsin perinteinen. Ainakin Windowsista siirtyvät ovat Cinnamonin parissa kuin kotonaan.
Linux Mint 19.3 on valovuoden tuoreinta Ubuntua edellä. Mikäli seuraava, pitkäaikaisesti tuettuun Ubuntu 20.04 LTS:ään perustuva Mint-versio on puoliksikaan näin hyvä, ei vuoden 2020 parhaasta distrosta jää epäselvyyttä."
Kovat kehut MIkrobitissä
Anonyymi
1
218
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa ei ollut mikään yllätys että ennen pitkää Linuxsin ominaisuudet huomataan ja kun se vielä tapahtuu ilman suuria mainoskampanjoita on kehut uskottavuudeltaan parhaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711