V*ttu mä oon tyhmä

Anonyymi

Juu tää elämäon aika perseestä... Ei oo ollu vapaa-ajalla kavereita ikinä ja nyt vuoteen oo ollu kavereita koulussakaan. Yläasteella yksi kaveri kerran kehotti lataamaan Snapchatin ja minä fiksuna miehenä en silloin tajunnut, että se ois halunnu olla mun kanssa vapaa-ajallakin. Kai se silloin mulle riitti, että vapaa-ajalla istuin vain yksin koneella.

Oon nyt vuoden käynyt lukiota ja mietiskellyt yläastetta. Tossa vähän aikaa sitten tajusin, että siellä kaks söpöö vuotta nuorempaa jätkää oli biseksuaaleja ja ihastunu muhun. Kunpa oisin silloin tajunnu. No sinne meni. :( Oon siis itekkin biseksuaali mutta seurusteluhaaveet jostain syystä kohdistuu lähinnä poikiin.

Se on kyllä hienoo kun tällei jälkikäteen rupee miettimään menneitä ja tajuaa asioita, jotka olisi pitänyt tajuta parisen vuotta sitten. Välillä tuntuu siltä että tekis mieli vaan kuolla, välillä taas tuntuu siltä, että voisi mennä johonkin hankkimaan kavereita. Se ehkä ois paras ratkaisu. Harmi kun ei nyt pääse nuokuille eikä mihkään. Ongelmana ei ole se, etten osaisi jutella,vaan se, etten uskalla aloittaa keskustelua. Tuskin olisi kovin vaikeaa. Zäkällä ois ne kaks bi-jätkääkin nuokulla joskus ja vois koittaa tutustuu...

En tiiä.

(Btw: kahvi muuten auttaa suruun ja vähentää ahdistuneisuutta. Kannattaa kokeilla ;D)

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä ei ole liian myöhäistä, mutta eivät ne kaveriehdokkaat sinua sieltä kotoa hakemaan tule. Ihmisten ilmoille siis on lähdettävä, jos et halua syrjäytyä lopullisesti.

Koeta vaikka löytää joku kiva harrastus, jossa voi tavata muita ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7549
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1833
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1830
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      958
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      890
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      21
      709
    Aihe