V*ttu mä oon tyhmä

Anonyymi

Juu tää elämäon aika perseestä... Ei oo ollu vapaa-ajalla kavereita ikinä ja nyt vuoteen oo ollu kavereita koulussakaan. Yläasteella yksi kaveri kerran kehotti lataamaan Snapchatin ja minä fiksuna miehenä en silloin tajunnut, että se ois halunnu olla mun kanssa vapaa-ajallakin. Kai se silloin mulle riitti, että vapaa-ajalla istuin vain yksin koneella.

Oon nyt vuoden käynyt lukiota ja mietiskellyt yläastetta. Tossa vähän aikaa sitten tajusin, että siellä kaks söpöö vuotta nuorempaa jätkää oli biseksuaaleja ja ihastunu muhun. Kunpa oisin silloin tajunnu. No sinne meni. :( Oon siis itekkin biseksuaali mutta seurusteluhaaveet jostain syystä kohdistuu lähinnä poikiin.

Se on kyllä hienoo kun tällei jälkikäteen rupee miettimään menneitä ja tajuaa asioita, jotka olisi pitänyt tajuta parisen vuotta sitten. Välillä tuntuu siltä että tekis mieli vaan kuolla, välillä taas tuntuu siltä, että voisi mennä johonkin hankkimaan kavereita. Se ehkä ois paras ratkaisu. Harmi kun ei nyt pääse nuokuille eikä mihkään. Ongelmana ei ole se, etten osaisi jutella,vaan se, etten uskalla aloittaa keskustelua. Tuskin olisi kovin vaikeaa. Zäkällä ois ne kaks bi-jätkääkin nuokulla joskus ja vois koittaa tutustuu...

En tiiä.

(Btw: kahvi muuten auttaa suruun ja vähentää ahdistuneisuutta. Kannattaa kokeilla ;D)

1

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä ei ole liian myöhäistä, mutta eivät ne kaveriehdokkaat sinua sieltä kotoa hakemaan tule. Ihmisten ilmoille siis on lähdettävä, jos et halua syrjäytyä lopullisesti.

Koeta vaikka löytää joku kiva harrastus, jossa voi tavata muita ihmisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe