Hormoonilaastari Estradot 50mg käytössä mutta silti limakalvot kuivat. Käytän Vagisania joka helpottaa oireita. Onko muilla vastaavaa, että laastari ei riitä limakalvo-oireisiin.
limakalvot kuivat ja arat
Anonyymi
3
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne taitaa kaikki limakalvot iän myötä kuivua vaikka mitä tekisi, luulen näin.
- Anonyymi
En osaa auttaa, mutta itse syön välillä aina tyrnikapseleita kuuriluontoisesti.
Nessun limakalvoa hoidan. Olen jo 60 ja kauheat hikiaallot vaivaavat. Limakalvoissa ei kuivuutta kummassakaan päässä. Vaikka atoopikko.
Mietin juuri jos saisin estrogeenilaastarin kinuttua. Edes vähäksi aikaa, saisi ehkä nukuttua.- Anonyymi
ei sitä tarvitse kinuta, kyllä gynekologit kirjoittaa tosin jos 60v aloittaa käytön, on riskejä enemmän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568