M - toivon että näet tämän :)

Anonyymi

Tämä on sulle "M" kirjaimella alkava ihminen, toivon että näet tämän.


Meidän välit on nyt mitä on, ja toivon kovasti siihen parannusta. Olen luvannut sen, etten häiritse sua enää yhtä paljon kuin ennen - jos se kerta saisi välimme kuntoon. Tässä kun olen miettinyt asioita, myös meitä, olen tajunnut yhden asian. Olen ollut sulle tyly ihminen, suoraan sanoen paska ihminen. En koskaan ole halunnut sitä, mut elän tällä hetkellä paskaa ja kriittistä aikaa. Mulla on tulossa suuria elämänmuutoksia, jos edes selviän niihin asti. Olen tainnut kertoa sulle liikaa ongelmistani, ihan kaikesta - olet tuntunut ainoalta joka mua kuuntelee ja haluaa auttaa, siksi onkin lähtenyt vähän "lapsesta". Liian avoin ei ollut mun koskaan tarkotus olla, mutta näinhän siinä vain tapahtui. Ja se oli yksi syy sille ettet halunnut enää jatkaa sitä "seurustelua" jos niin voi nyt sanoa.
En tiedä, toivonko olevani sun kanssa enää niissä suhteissa mitä meillä oli hetken aikaa. Olihan se hauskaa ja tosi ihanaa. Mut jos alotettais uudelleen, niin pelkään siinä käyvän taas niin ettemme voi jatkaa. Ja varmaan kolmannella yrityskerralla meidän välit suistuu kokonaan, sitä en halua.
Olet sanonut, ettei me enää voida jatkaa suhteissa. Osittain olen samaa mieltä, mutta silti olisin halunnut esimerkiksi puolessa välissä kesää yrittää uudestaan. Jos sekin yritys menisi pieleen, niin kerroin jo ylhäällä mitä voisi tapahtua.
En halua menettää sua "M" koskaan :) tänäänkin luin kaikki meidän Whatsapp keskustelut, ja tuli ihana fiilis siitä, että olen saanut tutustua suhun kunnolla. En tällä hetkellä toivo mitään muuta, kuin että meillä olisi yhtä mukavat keskustelut ja aiheet kun ennekin, ja että voisit kertoa myös mulle enemmän asioitasi. Toki itse päätät kenelle niitä kerrot, kuten tänään sanoit että sulla on myös muutakin porukkaa jotka kuuntelevat.
Mulla ei valitettavasti ole :( ja se on se syy, miksi lepertelen sulle kaikkea liikaa ja miksi haluan aina jutella. Mun jutut ei kiinnosta ketään muuta yhtä paljon, kuin sua. Tää on taas tätä toistoa, mutta mulla on selitys myös sille miksi olen ehkä toistanut asioita
Haluan sillä varmistaa, että tiedät varmasti mun ajatukset.

Olet aina yhtä ihana, kaunis, söpö, hauska, rento ja kaikkea positiivista. Ne ei koskaan katoa mihinkään :) enkä minä! Aina kun susta tuntuu siltä, että tarviit juttuseuraa - niin saat sitä multa. Enkä yritä mitenkään tyrkyttää itseäni, haluan sun vaan tietävän, ettet ole yksin asioidesi kanssa.
Toivon, että luit tänne asti :)
pyydän anteeksi kaikesta, mitä olen sulle aiheuttanut. Haluisin korvata kaiken.

terveisin
A

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "kuten tänään sanoit että sulla on myös muutakin porukkaa jotka kuuntelevat."

      Jos joku tytsy sanoo noin, niin se tarkoittaa just sitä että tyrkytät liikaa itseäsi ja sitä ei kiinnosta liian kiinni oleva jäbä.... ite ainakin unohtaisin tämän ja lopettaisin säälittävät yritykset koska siitä Ei tule mitään, jos kerran noiin joku sanoo.

      Nyt ryhdistäydyt ja pidät välimatkaa siitä.... älä kirjoita tai ilmoita itsestä mitään kahteen viikkoon...ihan oikeesti....äläkä vastaa sen viesteihin vasta kuin kahen viikon päästä....USKO MUA ! Se alkaa enempi ottaa suhun yhteyttä, kun huomaa että sullakin on jotain muutakuin se... olet liian helppo muuten sille !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe