Harvoinhan niitä tulee opiskeltua koska kyllä opastarjokkaat osaavat ilmaista ymmärrettävästi että tonnin se päivä maksaa. Mummelit lyövät kuppeihin kaljalaskun aivan ymmerrettävillä numeroilla.
Tässä kuitenkin hauska video otsikon aiheesta Mr Fatmanin esittämänä:
https://www.youtube.com/watch?v=JABF3gR8r84
Thai- numeroiden oppitunti.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa toisessa ketjussa mainitsin että olen väleissä edelleen ensimmäisen Thaimaan lomaheilani kanssa ja juteltiin viimeksi tänään. Hänen baariuransa loppui joskus 2017.
Hänen englanti ei ole kovin hyvä, mutta hän ymmärtää kaiken mitä hänelle puhuu ja vastaa sitten tarvittaessa käännöskonetta apuna käyttäen tai huonolla englannilla.
Oppinut tuntemaan minut niin hyvin, että tietää mitä aion sanoa seuraavaksi, mitä haluan tehdä seuraavaksi, mitä syödä tai minne mennä. Aivan loistava seuralaisena ja oppaana. Tietää Pattyasta kaiken, mutta ei mitenkään röyhistele tiedoillaan, taidoillaan tai fiksuudellaan. Tekisin hänestä viimeisen vaimon itelleni, jos käytännön asiat olisi eri tavalla. Hänen lapset kun ei voi Thaimaasta lähteä koska ovat kotipuolen avainhenkilöitä ja valmistumassa ammattiin sekä tilallisiksi.
Hän opettaa minulle thaikieltä joka tilanteessa. Ei näsäviisauttaan vaan koska tietää että haluan oppia ja ääntää oikein. Helpottaa asiointia Thaimaassa ja palvelu paranee heti kun huomaavat että hei toi jäbä tsennaa thaikieltä. Se on kunnioittavaa heidän mielestään heitä kohtaan ja vastalahjaksi saat heidän kunnioituksen. Aika hyvin on tuo numeropuoli ja perussanasto hallussa. Kun ennestään tuntematon saippuatyttö heitti käytävällä olevalle siivoojalle minusta ikävän kommentin, niin menipähän aivan valkoiseksi kun vastasin kommenttiin thaikielellä.
44Kiitos mukavasta kirjoituksesta joka henki Thaimaan tietämystä.
Palstalla riehuu ämmä joka ei tiedä Thaimaasta höykäsen pöläystä mutta mielisairaana heittelee tänne ääliömäisiä avauksiaan.
Minullekin on sattunut oppaita jotka ovat jo päivän- parin yhdessäolon jälkeen tasan tarkkaan tienneet ja / tai arvanneet ajatukseni ja seuraavat mielihaluni.- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitos mukavasta kirjoituksesta joka henki Thaimaan tietämystä.
Palstalla riehuu ämmä joka ei tiedä Thaimaasta höykäsen pöläystä mutta mielisairaana heittelee tänne ääliömäisiä avauksiaan.
Minullekin on sattunut oppaita jotka ovat jo päivän- parin yhdessäolon jälkeen tasan tarkkaan tienneet ja / tai arvanneet ajatukseni ja seuraavat mielihaluni.Kiitos itsellesi, nämä thaineitoset ovat uskomattomia käyttämään sitä mitä me kutsumme intuitioksi. Aistit toimii paremmin kuin vaikkapa suominaisilla. Oon aina ollut sitä mieltä että Thaimaahan mennään nimenomaan se vaivattomuuden takia. Ei ole ongelmia ja kaikki aina järjestyy. Pikku vinkki vaan jollekin ja asiat alkaa hoitua. Saat vaikka vaaleanpunaisen norsun tilattua aamuksi hotellille jos niin haluat ja lompakko kestää. Verkostoituminen sujuu heiltä ja joku tuntee aina jonkun joka järjestää jos ei kyseinen henkilö itse. Hinnoittelukin yllättää useammin halpuudellaan kuin kalleudellaan.
Kerran olin tyttösen kotipuolessa käymässä. Aloin siinä sitten jo toisena päivänä pitkästyä että täytyy jatkaa matkaa. Tyttö soitti yhden puhelun ja kohta tuli musta auto pihaan ja tyttö sanoi että mennään. En kysellyt edes että minne, vaan hyppäsin kyytiin. Lähdettiin liikkeelle niin tyttö kaivoi viskipullon esiin hanskalokerosta ja pari pikku lasia. Tunnelma kohosi heti ja naiskuljettajaa nauratti. Puolen tunnin päästä oltiin hienolla temppelialueella jonka kupeessa oli iso torialue. Siitä sitten vähän shoppailemaan hellehattuja yms ja dallaamaan retkieväiden kanssa alueelle. Sattumalta tätä kirjoittaessani tajusin että minulla on just nyt päällä tuolta temppelialueelta ostettu t-paita :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos itsellesi, nämä thaineitoset ovat uskomattomia käyttämään sitä mitä me kutsumme intuitioksi. Aistit toimii paremmin kuin vaikkapa suominaisilla. Oon aina ollut sitä mieltä että Thaimaahan mennään nimenomaan se vaivattomuuden takia. Ei ole ongelmia ja kaikki aina järjestyy. Pikku vinkki vaan jollekin ja asiat alkaa hoitua. Saat vaikka vaaleanpunaisen norsun tilattua aamuksi hotellille jos niin haluat ja lompakko kestää. Verkostoituminen sujuu heiltä ja joku tuntee aina jonkun joka järjestää jos ei kyseinen henkilö itse. Hinnoittelukin yllättää useammin halpuudellaan kuin kalleudellaan.
Kerran olin tyttösen kotipuolessa käymässä. Aloin siinä sitten jo toisena päivänä pitkästyä että täytyy jatkaa matkaa. Tyttö soitti yhden puhelun ja kohta tuli musta auto pihaan ja tyttö sanoi että mennään. En kysellyt edes että minne, vaan hyppäsin kyytiin. Lähdettiin liikkeelle niin tyttö kaivoi viskipullon esiin hanskalokerosta ja pari pikku lasia. Tunnelma kohosi heti ja naiskuljettajaa nauratti. Puolen tunnin päästä oltiin hienolla temppelialueella jonka kupeessa oli iso torialue. Siitä sitten vähän shoppailemaan hellehattuja yms ja dallaamaan retkieväiden kanssa alueelle. Sattumalta tätä kirjoittaessani tajusin että minulla on just nyt päällä tuolta temppelialueelta ostettu t-paita :)Tarina ja matka jatkui siitä sitten muutaman tunnin jälkeen kohti etelää. Vieläkään en kysellyt minne ollaan menossa. Mulla oli kapsäkkini mukana niin mikäs siinä mennään minne mennään. Kuljettajamme heitti meidät satamaan ja sieltä pompattiin Koh Changin lautalle. Siellä vietettiinkin sitten useita päiviä. Tytölle ostettiin vähän lomavaatteita ja uima-asu kun hän ei itelleen ottanut kotoa juuri mitään muuta mukaan kuin kännykän ja pikkulaukun.
Oli mukava loma. Hän tiesi juuri tarkkaan mitä tarvin. Levottomat kun on jalat.
44 Anonyymi kirjoitti:
Tarina ja matka jatkui siitä sitten muutaman tunnin jälkeen kohti etelää. Vieläkään en kysellyt minne ollaan menossa. Mulla oli kapsäkkini mukana niin mikäs siinä mennään minne mennään. Kuljettajamme heitti meidät satamaan ja sieltä pompattiin Koh Changin lautalle. Siellä vietettiinkin sitten useita päiviä. Tytölle ostettiin vähän lomavaatteita ja uima-asu kun hän ei itelleen ottanut kotoa juuri mitään muuta mukaan kuin kännykän ja pikkulaukun.
Oli mukava loma. Hän tiesi juuri tarkkaan mitä tarvin. Levottomat kun on jalat.
44Kiitos hauskasta tarinoinnista.
Meitä oli taannoin matkalla 3 nöösipoikaa, Olimme aivan pihalla koko paikasta jos niin voisin sanoa; emme tienneet siis mistään mitään ja olimme vain hoiperrelleet sinne sun tänne.
Jonkun pojan eilispäivän heila oli pullea tyttö nimeltään Puu (?).
Hän otti meidät kaikki omakseen, koputteli oviimme aamuisin, keräsi pyykkimme pestäviksi ja toimitti ihan poltettavaa heinää karmeat määrät kerralla. Se ei ollut silloin vielä niin ankarasti tuomittavaa kuin nykyisin. Muistan kuinka piilotin ainakin sadan gramman heinäerän näppärästi hotellihuoneeni peilipöydän vetolaatikkoon. Lähtöpäivänä oli kova työ saada kaikkia vedettyä alas vessan pöntöstä.
Olimme yleensä päivät hotellimme uima- altaan baarissa. Puu lähti viemään meitä eri paikkoihin; kävimme ampumassa, vesipuistossa, saarilla ja ties missä.
Siinä oli opas vailla vertaa.
Niin..., ja jos joku kysyy niin taisin minä Puuta pari kertaa nusaista. Touhun tyttönä hänellä aina riitti aikaa siihenkin....- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitos hauskasta tarinoinnista.
Meitä oli taannoin matkalla 3 nöösipoikaa, Olimme aivan pihalla koko paikasta jos niin voisin sanoa; emme tienneet siis mistään mitään ja olimme vain hoiperrelleet sinne sun tänne.
Jonkun pojan eilispäivän heila oli pullea tyttö nimeltään Puu (?).
Hän otti meidät kaikki omakseen, koputteli oviimme aamuisin, keräsi pyykkimme pestäviksi ja toimitti ihan poltettavaa heinää karmeat määrät kerralla. Se ei ollut silloin vielä niin ankarasti tuomittavaa kuin nykyisin. Muistan kuinka piilotin ainakin sadan gramman heinäerän näppärästi hotellihuoneeni peilipöydän vetolaatikkoon. Lähtöpäivänä oli kova työ saada kaikkia vedettyä alas vessan pöntöstä.
Olimme yleensä päivät hotellimme uima- altaan baarissa. Puu lähti viemään meitä eri paikkoihin; kävimme ampumassa, vesipuistossa, saarilla ja ties missä.
Siinä oli opas vailla vertaa.
Niin..., ja jos joku kysyy niin taisin minä Puuta pari kertaa nusaista. Touhun tyttönä hänellä aina riitti aikaa siihenkin....Herra antoi,
Herra otti,
kiitetty olkoon Herran nimi.
Psalmi 139 - Anonyymi
Saanenko tiedustella että mikäli avioituisit kyseisen kanssa, niin miksi täytyy olla runsaasti muita lomaheiloja, sekä outo ajatus sinulla jos avioituisit niin hänen ammattiin valmistuvat kotipuolen avainhenkilö tilallisten tulisi kuulua naimakauppaan mukana?
Sinähän parin kuukauden välein olet pari kuukautta aina thaimaassa, eikö se olisi mukava tuolle vaimollesikin sitten matkustella kanssasi yhtenään.
Miksi et anna rakkaallesi hyvää elämää, koska olet varakas valtakunnallisen rakennusliikkeen osaomistaja ja työpäällikkö?
En ole Sensukkasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanenko tiedustella että mikäli avioituisit kyseisen kanssa, niin miksi täytyy olla runsaasti muita lomaheiloja, sekä outo ajatus sinulla jos avioituisit niin hänen ammattiin valmistuvat kotipuolen avainhenkilö tilallisten tulisi kuulua naimakauppaan mukana?
Sinähän parin kuukauden välein olet pari kuukautta aina thaimaassa, eikö se olisi mukava tuolle vaimollesikin sitten matkustella kanssasi yhtenään.
Miksi et anna rakkaallesi hyvää elämää, koska olet varakas valtakunnallisen rakennusliikkeen osaomistaja ja työpäällikkö?
En ole Sensukkasi.Käkiuroksella on keskimäärin kuusi naarasta ja ne naaraatkin muniin toisten pesiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242433
- 951546
- 1201304
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa22998Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa254877- 52872
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo20858MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840- 34795