Kuulin syyn tähän hässäkkään

Anonyymi

Tutulta it-tyypiltä. Tuntee väkeä ja oli kuullut tämänkin.

Suomi24ssä oli taas lähdetty bannauslinjalle. Mutta nyt lipsahti ja kun virhe havaittiin, ei enää muistettu, mmitä kaikkea tehtiin. Eli bannausta saatiin aikaiseksi. Tosin hieman laajemmin kuin oli aiottu.

6

74

Vastaukset

• Tarkoittaako tuo, että tehtiin estoja, mutta estettiinkin vahingossa "puoli valtakuntaa", jonka toimenpiteen nimeksi tuli sitten päivitys?

• Moi! Bannaukset ovat käyttäjäkohtaisia, joten jos epäilet olevasi tai olleesi bannissa, ota yhteyttä käyttäjätukeen palautelomakkeella tai sähköpostitse osoitteeseen palaute@s24.fi.

Terkuin,
      Emma,
      Suomi24-tiimi

• Olen aina bannissa, koska mielipiteeni eroaa teidän äärivasemmistolaisesta punikkilinjastanne. Onneksi ip vaihtuu sekunnissa, ette te idiootit sitäkään osaa.

• Taisi tässä olla totuus.

• Kuka kerran keksitään, sitä aina aatellaan. Wnaha viisaus. Suomi24 on heittänyt kyllä valhetta liian usein.
        Nyt vika muka käyttäjien koneissa, joille ei ole tehty yhtään mitään. Eivät edes venäläiset valehtele noin paljoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Kuka kerran keksitään, sitä aina aatellaan. Wnaha viisaus. Suomi24 on heittänyt kyllä valhetta liian usein.
        Nyt vika muka käyttäjien koneissa, joille ei ole tehty yhtään mitään. Eivät edes venäläiset valehtele noin paljoa.

" Eivät edes venäläiset valehtele noin paljoa."
        Eivät venäläiset, mutta amerikkalaiset kyllä.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      187
      10164
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1758
    3. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1314