Iltasanomat ja Iltalehti lietsoaa väärästä kuvakulmasta otettuilla kuvilla koronaan liittyviä rajoitusten noudattamisia. Ensin oli Ikean parkkipaikalta ja nyt nuorisosta kuvia puistoissa. Nykyään on kyllä laitteita et saadaan todenperäisiä kuvia ja kaikki tietää et kuvat vääristää jos ei ole ammattimainen kuvaaja. Onhan tietenkin vaihtoehto, älä lue näitä kun toisella viikolla 2 metriä ja toisella viikolla asiantuntija kertoo lehdessä että 8 metriä sopiva turvaväli. Näiden lehtien rinnalle pitäisi perustaa Ilta fakta Sanomat joka ampuisi noi edes takasin seilaavat uutiset ja muka asiantuntijan olettamukset alas ja korjaisi ne oikeiksi ja vähemmän lietsoviksi.
Harhaan johtava tai vääristynyt journalismia.
Anonyymi
4
136
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä Saulin pitäisi Lenni koiran kanssa vähän ojentaa näitä uutis ankka päälliköitä.
- Anonyymi
Ja taas Oulun terasseilta kuvia ja kun vähän suurentaa niin aika väljän näköistä siis ei mitään paniikkia. Voihan olla että suurin osa paikoista käytössä mutta hyvällä turva välillä. Hyvä Suomi ja Oulu hienosti osataan toimia 👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Taas pamahti terassit täyteen Helsingissä. Viude kun kuvia katsoo niin eipä nyt näytä siltä tai voi näyttää jos kuvittelee niin 😁
- Anonyymi
Voisko joku lainata dronea jotta saataisiin okeasta kuvakulmasta uutiskuvaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184401Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032390Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161570- 771525
- 1591493
- 10931
- 87835
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777